Business Operations

Abonné jago gafe: Fatura segin-segin, Churn ani Growth (2024) .

Master abonnés models ni data-driven strategies ka fatura, ka churn dɔgɔya, ani scaling growth. Jateblaw, karamɔgɔyasɛbɛnw ani diɲɛ kɔnɔko lakikaw bɛ sɔrɔ a kɔnɔ.

2 min read

Mewayz Team

Editorial Team

Business Operations
Abonné jago gafe: Fatura segin-segin, Churn ani Growth (2024) .
ye ye

Abonnés jago gafe : Fatura segin-segin, sɔgɔsɔgɔninjɛ, ani bonya (2024)

A laban kɛra : Desanburukalo san 2023 | Ka da abonnés jago 138.000+ sɛgɛsɛgɛli kan

1. Mun na abonnés modɛliw bɛ fanga sɔrɔ (Jatew tɛ nkalon tigɛ)

Abonné sɔrɔko jiginni tɛ ko ye min bɛ kɛ dɔrɔn — a ye jagokɛlaw ka nafa dabɔcogo n’a minɛcogo labɛnni jɔnjɔn ye . Baarakɛda minnu bɛ ni abonnés models ye, olu bɛ jago kɛ ni premium valuations ye bawo investisseurs bɛ nafa don sɔrɔko siratigɛ la minnu bɛ se ka fɔ ka ɲɛ.

mɛtirilaada jagoabonnen jagobɔyɔrɔ sɔrɔko fɔcogoDɔgɔya (porozɛw kan )A ka ca ( 90%+ yecogo )Tɔnɔ sɔrɔcogo ɲuman Kiliyanw ka ɲɛnamaya nafa1-2x sɔrɔli musaka3-8x sɔrɔli musakaMcKinsey Nafa caman1-3x sɔrɔ 5-15x sɔrɔBain & Company Nafolosɔrɔsiraw bɛɛ lajɛlen20-60% 70-95%Mewayz Data (94% cɛmancɛ la )

Sɔrɔko segin-ka-bɔnyew hakilijagabɔ

abonnenw modɛliw bɛ hakili ta fan fɛ nɔ barikamaw lawuli minnu bɛ jagokɛlaw ni kiliyanw bɛɛ nafa :

  • Yɛlɛma musakaw : ni u farala ɲɔgɔn kan , kiliyanw ka teli ka fɛnw dilanbagaw caman cili dɔgɔya 68%
  • Sɔngɔko dɛsɛ
  • Nafa min bɛ to senna : fɛn kuraw ni ɲɛtaa minnu bɛ kɛ tuma bɛɛ , olu bɛ jo di wari sarataw ma minnu bɛ senna

Sugu bonya ni sababu

abonnenw sɔrɔko yiriwara ni 435% ni kɔ ye san tan tɛmɛnenw kɔnɔ . San 2025 na, jɛkulu minnu bɛ feereli kɛ ka ɲɛsin feerekɛlaw ma, olu 75% bɛna abonnés baarakɛminɛnw di, ka tɛmɛ 20% kan san 2020 (Gartner).

2. I ka abonné modɛli sugandili: 6 Revenue Architectures

abonnenw modɛliw bɛɛ ma dabɔ ɲɔgɔn fɛ . I ka sugandili bɛna fɛn bɛɛ dantigɛ k’a ta sɔngɔko fɛɛrɛ la ka se kiliyanw ka ɲɛtaa ɲininiw ma.

Modɛli suguyaBest ForNafaNafaMisaliw Flat-RateBaara nɔgɔmanw ni nafa bɛrɛbɛrɛSɔrɔ min faamuyali ka nɔgɔn, min bɛ se ka fɔ ka ɲɛFɛɛrɛbɔ sira danmadɔwNetflix, Spotify Baarakɛcogo min sinsinnen bɛJɛkulu caman taSɔrɔko sɛgɛsɛgɛli ni baarakɛcogo , sɔngɔ tilennenSɔrɔko jiginni , waribɔ gɛlɛnAWS , Twilio Baarakɛla kelen-kelen bɛɛJɛɲɔgɔnya baarakɛminɛnwSɔrɔko sɛgɛsɛgɛli ni ekipu hakɛ yeA bɛ dusu don sigiyɔrɔw dɔgɔyali laSlack, Mewayz TieredKiliyanw mago suguya camanA bɛ sara diya danfaralenw minɛA bɛ se ka latigɛ paraliziSalesforce, HubSpot FreemiumBaarakɛlaw sɔrɔli hakɛ camanSɔrɔli musaka dɔgɔman , banakisɛw bonyaDɛmɛ musaka caman bɛ baarakɛlaw bolo fuDropbox, Zoom HybrideFɛn dilannenw suite gɛlɛnwSɛbɛnni ni sɔrɔ camanGɛlɛya min bɛ se ka ɲɛnabɔ ani k’a ɲɛfɔMewayz (module 208)

Desizɔn matiriyali : Modeli jumɛn bɛ bɛn i ka jago ma ?

I ka jago jate fɛn kelen-kelen bɛɛ kan (1-5, 5=barika ka bon ) . Modeli min ka jateden bɛɛ lajɛlen ka ca, o bɛ se ka kɛ i ka bɛnkan ɲuman ye.

Jateminɛ kɛcogoFlat-RateBaarakɛcogo min sinsinnen bɛBaarakɛla kelen-kelen bɛɛ kanTieredFreemiumHybrid nafa bɛnkan523434 kiliyanw ka danfara233545 waleya nɔgɔya524342 sɔrɔko kɔrɔfɔli524434 feere seko 13 3 445

3. Sɔngɔko hakilila: I ka $19-49/mo Dumuni yɔrɔ sɔrɔli

Sɔngɔko ye yiriwali fɛɛrɛ barikama ye i ka abonnés jago la . $19-49/kalo hakɛ bɛ yɔrɔ duman jira B2B SaaS la—a bɛ se ka kɛ baarakɛda ka baarakɛnafolo la nka a ka bon kosɛbɛ walasa ka cɛsiribaw kɛ.

100 sariya ani sɔngɔko faamuyali

Ni sɔngɔ bɛ $100 jukɔrɔ , baara kɛ ni dɔrɔmɛ hakɛw ye sanni ka baara kɛ ni tannanw ye . Sɛgɛsɛgɛliw y’a jira ko $19/kalo bɛ fɛn caman tigɛli kɛ 17% ka fisa ni $18.99/kalo ye bawo a bɛ kɛ i n’a fɔ a tilennen don ani a bɛ kɛ baarakɛla ye.

Ankɔri ni tiyɛri fɛɛrɛ

abonnenw jago minnu bɛ ɲɛtaa sɔrɔ, olu fanba bɛ baara kɛ ni dakun saba ye. Cɛmancɛ dakun ka kan ka kɛ i ka sɔngɔ latigɛlen ye, ni sanfɛla sanfɛla b’a kɛ i n’a fɔ a bɛ se ka kɛ ni a bɛ tali kɛ ɲɔgɔn na.

Tiri tɔgɔSɔngɔFɛn minnu bɛ yenLaɲinibagawYɛlɛma makɔnɔnen Daminɛ$19/kalofɛn kolomaw , baarakɛcogo danmaMɔgɔ kelen-kelenw , ekipu misɛnninw45% bolonɔbila baarakɛlaw$49/kaloFɛn dafalenw , fɔlɔfɔlɔ dɛmɛJagokɛlaw ka yiriwali (laɲini )35% bolonɔbila Baarakɛda$149/kaloFɛn minnu bɛ taa ɲɛ , dɛmɛ kɛrɛnkɛrɛnnenJɛkulubaw20% bolonɔbila

Sɔngɔko waleyali sɛgɛsɛgɛli

  • ɲini 3-5 ɲɛsin ɲɔgɔndankɛlaw ka sɔngɔko sigicogo ma
  • >I ka kiliyanw ka ɲɛnamaya nafa laɲini jateminɛ (3x CAC minimum) >Sɔngɔ yɔrɔw kɔrɔbɔ ni tilayɔrɔ fitinin ye sani a ka daminɛ dafalen >Ka san o san waribɔ dɔgɔyali waleya (15-20% san o san sarali la) >Aw bɛ fɛn caman tigɛli hakɛw kɔlɔsi sɔngɔ yɔrɔ kelen-kelen bɛɛ la tile 90 kɔnɔ

4. Fatura sira minnu bɛ segin-ka-bɔ : Ɛntɛrinɛti 94% Bruts Margins

Nafolo sɔrɔta minnu bɛ tɛmɛ 90% kan , olu bɛ se ka sɔrɔ ni fatura infɔrɔmasiko bɛnnen ye . O bɛ otomatiki de wajibiya, ka wari saracogo ɲuman kɛ, ani sɔrɔko ɲɛnabɔli ni ɲɛmajɔ ye.

faturali fɛn dilanni yɔrɔw

Faturacogo barikama bɛ fɛn caman ɲɛnabɔ ka tɛmɛn kartiw sarali dɔrɔn kan. A ka kan ka ɲɛnabɔ:

  • abonnenw ka ɲɛnamaya kɛcogo (kɔrɔbɔli fo ka se a tiɲɛni ma)
  • Proration ani upgrades/downgrades
  • Taasibila sariya labatoli marabolow bɛɛ kɔnɔ
  • saracogo kura ni dunni
  • sɔrɔ dɔnni ni lakali

sarako ɲɛnabɔli hukumu

sarali dɛsɛlenw bɛ kɛ 20-40% ye churn na. nin wale 5 in waleya walasa ka sɔrɔko bɔnɛ dɔgɔya :

  1. Banakunbɛn : ka kartiw tiɲɛ u tɔgɔ sɛbɛnni waati ani ka wari sarali faratilenw taamasiyɛn
  2. Retry Logic : A’ ye hakilijagabɔ segin-ka-bɔnyew boloda (tile 1, 3, 7 dɛsɛ kɔfɛ)
  3. kumaɲɔgɔnya : bataki minnu bɛ kɛ otomatiki la ka kɔn wari sarali cɛsiri ɲɛ ani a kɔfɛ
  4. Yɛrɛlabaara : saracogo nɔgɔyalenw kurayali kiliyanw ka dakun
  5. kɔnɔ
  6. A ɲini laban : mɔgɔ yɛrɛ ka laseli sanni ka ban

An ka Fatura Sistɛmu sɛgɛsɛgɛli sɛbɛn telesarse

An ka fatura sira waleyali sɛgɛsɛgɛli sɛbɛn dafalen sɔrɔ min bɛ kɛ ni 23 ye , o la , impositi labatoli wajibiyalenw ani sarako ɲɛnabɔbagaw sumalenw .

Télécharger sisan →

5. Churn kɛlɛbolo : Ka dɔ bɔ Cancellations la ni 35% ye

Churn ye abonnés jagokɛlaw fagabaga makunlen ye . Ni 5% ye kalo o kalo churn rate ye, o bɛ i ka kiliyan ka ɲɛnamaya tigɛ tilayɔrɔ fila la. Sosiyete minnu bɛ se sɔrɔ olu faamuya churn kunbɛnni bɛ daminɛ sɔrɔli la.

Churn Rate Benchmarks ka kɛɲɛ ni iziniw ye

SɛnɛkoKalo sɛnɛcogo ɲumanKalo sɛnɛcogo ɲumankalo sɛnɛbaliya jugu B2B SaaS1,5-3%3-5%5%+ B2C SaaS5-7% 7-10% 10%+ E-jagokɛlaw ka abonnés8-10%10-12%12%+ kunnafonidilaw/ kɔnɔkow6-8% 8-12% 12%+

churn suguya 5 n' u ɲɛnabɔcogo

  1. Voluntary Churn ( kiliyan y' a latigɛ ka bɔ ) .
    • Fɛɛrɛ : bɔli ɲininiw , kanpaɲi minnu bɛ kɛ ka segin kɔ
  2. Churn involontaire (sarako dɛsɛw ) .
    • Fɛɛrɛ : dunni taabolo ɲumanw
  3. Churn laɲini (ɲinibaga sɔrɔlen )
  4. Fɛɛrɛ : ɲɔgɔndan kɔlɔsili , nafa sabatili
  5. Accidental Churn ( a ma nafa faamuya )
  6. Fɛɛrɛ : Onboarding ɲɛtaa , baarakɛcogo lasɔminiw
  7. waati kɔnɔnafili ( jago siratigɛw )
  8. Fɛɛrɛ : Fatura bɛrɛbɛrɛ , waati jiginni

6. Bonya Motɛri: Sɛgɛsɛgɛli ni $0 Jago musaka

Mewayz ye baarakɛla 138.000 sɔrɔ k' a sɔrɔ laadala feereli ma kɛ . Nin "sɛnɛfɛnw ɲɛmɔgɔya yiriwali" fɛɛrɛ in sinsinnen bɛ fɛn dilannen yɛrɛ kɛli ye sɔrɔli sira fɔlɔ ye.

💡 DID YOU KNOW?

Mewayz replaces 8+ business tools in one platform

CRM · Invoicing · HR · Projects · Booking · eCommerce · POS · Analytics. Free forever plan available.

Start Free →

Fɛn min ɲɛsinnen bɛ fɛn dilannenw ma, o ye bonya wuluwulu ye

Sɛnɛfɛnw ɲɛminɛni yiriwali bɛ kɛ sababu ye ka sɔrɔ , fɛn caman tigɛli , ani ka fara ɲɔgɔn kan :

  1. Hɔrɔnya sɔrɔli : donko gɛlɛya dɔgɔman ( hɔrɔnya fo abada dakun )
  2. Nafa sɔrɔli : waati teliya ka se nafa fɔlɔ ma
  3. Jɛkulu fɛnɲɛnamaw tilatilali : banakisɛfagalanw ni cikanw
  4. minnu bɛ don a kɔnɔ
  5. Natural Upgrade : sira jɛlen don ka taa fɛnw saralenw na
  6. Yɛlɛma : baarakɛlaw ni modulu wɛrɛw

Bonya jateminɛ minnu nafa ka bon

MɛtiriFormulaBɛnkansɛbɛn ɲumanBɛnkansɛbɛn ɲumanba Coefficient viralWelekan cilenw × Yɛlɛma hakɛ0,150,5+ waati ka nafa donwale fɔlɔ min kɔrɔ ka bon < tile 7< sanga 24 Fɛnfɛnw ɲɛnabɔli ɲɛmɔgɔwBaarakɛlaw hɔrɔnyalenw bɛ baarakɛcogo dancɛw gosi5% kalo o kalo10% kalo o kalo Sɔrɔ jɛlen marali( MRR daminɛ + yiriwali - Churn ) / MRR daminɛ100%120%+

7. Metiri minnu nafa ka bon: MRR

kɔfɛ

k'a sɔrɔ kalo sɔrɔta (MRR) bɛ mɔgɔw ɲɛmajɔ , abonnés jagokɛla ŋanaw bɛ tugu jateminɛw jatebɔsɛbɛn balannen dɔ kɔ .

abonnenw ka jateminɛw karamɔgɔya

Aw ka nin jateminɛw nɔfɛ kalo o kalo walasa ka jago kɛnɛya ja dafalen sɔrɔ :

  • Sɔrɔli : CAC , CAC
  • seginni waati
  • Engagement : don o don baarakɛlaw minnu bɛ baara kɛ , Feature adoption
  • Kɔlɔsili : Churn rate , sɔrɔ jɛlen marali
  • wari sɔrɔli : ARPU , LTV :CAC hakɛ
  • Skala : MRR bonya hakɛ , Kunnafonidila jate

Jateminɛ kɛli kiliyanw ka ɲɛnamaya nafa (LTV)

Aw ka baara kɛ ni nin LTV formula tigitigi in ye sanni ka baara kɛ ni a nɔgɔyalenw ye :

LTV = (ARPU × Margin brut %) ÷ Kalo o kalo sɔgɔsɔgɔninjɛ hakɛ

misali : kiliyan min bɛ dɔrɔmɛ 49 sara kalo kɔnɔ ni 94% ye kalo o kalo kɔnɔ :

LTV = ($49 × 0,94) ÷ 0,03 = $1535

o kɔrɔ ye ko i bɛ se ka musaka kɛ fo ka se dɔrɔmɛ 512 ma walasa ka nin kiliyan in sɔrɔ (LTV:CAC hakɛ ye 3:1 ye).

8. The Free Forever Tier: Sɔrɔli walima musakabɔyɔrɔ?

Tiye hɔrɔnw bɛ se ka kɛ sɔrɔli motɛri barikamaw ye nka u bɛ dilancogo ɲuman de wajibiya walasa u kana kɛ wari dingɛ ye. Mewayz ka fu forever tier bɛ kɛ u ka $0 feereli musaka fɛɛrɛ jusigilan ye.

Fɛɛrɛbɔlan nafama dɔ dilanni

I ka hɔrɔnya tiyɛri nafa ka kan ka kɛ walasa ka baarakɛlaw sama nka a dan ka kan ka kɛ fɛn ye min bɛ dusu don mɔgɔw kɔnɔ ka fɛnw sɛmɛntiya :

  • Baarakɛcogo dantigɛli : Dan sigi marayɔrɔ la , API weleli la , walima porozɛ minnu bɛ baara la
  • Fɛnw dabaw : Fɛn kɔrɔw mara labɛn saralenw kama
  • waati dantigɛli : Aw bɛ waati kɔrɔbɔliw jateminɛ sanni ka kɛ hɔrɔnya banbali
  • ye
  • sigida dantigɛli : ka jɛkulu hakɛ dantigɛ jɛkafɔ baarakɛminɛnw kama

Fɛɛrɛ tigɛli dantigɛliw

Modèle gansanYɛlɛma hakɛYɛlɛma waatiDɛmɛ musaka baarakɛla kelen-kelen bɛɛ furakɛya ( banbali ) 2-5% kalo 6-12 $2-5/kalo kɔrɔbɔli fu (tile 14-30 ) 10-25%Teliya$8-15/kalo Fɔrɔ fo abada (dan)3-8%kalo 3-9$1-3/kalo

9. Abonnés Jagokɛlaw ka kɛnɛyako jatebɔsɛbɛn

I ka abonnés jago jate nin 100 sɛgɛsɛgɛli in kan . Jateden minnu bɛ 70 duguma, olu b’a jira ko ɲɛtaa caman bɛ yen.

KategoriMɛtiriGɛrɛgɛrɛaw ka jate (0-5) Kɔrɔlen nafolo kɛnɛyaNafolo sɔrɔta >80% 10 sɔrɔ jɛlen marali >100%15 LTV:CAC hakɛ >3:110 bonya jateminɛMoM MRR Bonya >5%15 Fɛn caman tigɛli fu ka sara >4%10 virusi coefficient >0,25 kilisiw ka kɛnɛyakalo o kalo sɛgɛn <3%15 DAU/MAU hakɛ >40%10 NPS >3010 Jaabi bɛɛ lajɛlen/100

Sɔrɔdasi Fasirili

  • 90-100 : Danfara - i labɛnnen don ka sɛgɛsɛgɛli kɛ ni fanga ye
  • 70-89 : kɛnɛya - Jusigilan sabatilen ni ɲɛtaa sira dɔw bɛ yen
  • 50-69 : Mako bɛ baara la - Ka barikantanya kunbabaw ɲɛnabɔ ka sɔrɔ ka sɛgɛsɛgɛli kɛ
  • 50 duguma : Farati bɛ - jagokɛcogo jɔnjɔn koɲɛw ka kan ka ɲɛnabɔ

10. waleyali sira : tile 90 ka se sɔrɔ segin-ka-bɔnye ma

Ka wuli ka taa abonné modɛli la, o bɛ labɛn ɲuman de wajibiya. Nin tile 90 sirako in sɛgɛsɛgɛra Mewayz waleyali 138.000+ kɔnɔ.

dakun fɔlɔ : sigicogo ( tile 1-30 )

  • I ka abonnés modele ni sɔngɔko siratigɛw ɲɛfɔ
  • Ka fatura infɔrɔmasiko ni wari saracogo sigi sen kan
  • Ka kiliyanw ka onboarding flows ni sɛbɛnniw da
  • Sɛgɛsɛgɛli jɔnjɔnw ni tugu-tugu-ɲɔgɔn kɔ

dakun 2nan : Daminɛ ( tile 31-60 )

  • Soft launch ka kɛ beta kiliyanw ye walasa ka hakilinaw sɔrɔ
  • I ka imɛri sigiyɔrɔma otomatiki sigi sen kan
  • Aw ka churn kunbɛn fɛɛrɛw waleya
  • A daminɛ ka jateminɛ kunbabaw nɔfɛtaama don o don

dakun sabanan : ɲɛtaa (tile 61-90)

  • Aw ye fɛn caman tigɛli funankɛninw ni fɛnw bilayɔrɔw sɛgɛsɛgɛ
  • A/B sɛgɛsɛgɛli sɔngɔko ni jɔyɔrɔko
  • Ufeere ni yiriwali sababuw waleya
  • Ka kalo saba yiriwali bolodalenw labɛn

I labɛnnen don k' i ka abonnés jago waleya wa ?

Mewayz bɛ modulu 208 di minnu bɛ fatura, jateminɛ, kiliyanw ɲɛnabɔli, ani yiriwali baarakɛminɛnw ɲɛfɔ — i mago bɛ fɛn o fɛn na walasa k’i ka abonnés jago daminɛ ani k’a bonya.

I ka badaa-badaa labɛn fu →

Ɲininkali minnu bɛ kɛ tuma caman na

abonɛn jagokɛla kuraw bɛ filiba jumɛn kɛ ?

Ka churn dɔgɔya. Sìgibaa fanba bɛ u sinsin sɔrɔli kan nka u bɛ ban ka fɛnw mara. Ni i ye 5% sɔrɔ kalo o kalo, o kɔrɔ ye ko i bɛ bɔnɛ i ka kiliyan tilancɛ ɲɔgɔn na san o san. Aw bɛ churn kunbɛnni waleya kabini tile fɔlɔ.

ne bɛ se ka sugandili kɛ cogo di kalo ni san fatura cɛ ?

A' ye u fila bɛɛ di . San o san waribɔ ni 15-20% jigitigɛ bɛ wariko ɲɛ ani ka dɔ bɔ churn na. A ka c’a la, kiliyan 20-40% bɛ san o san bolodalenw sugandi. Mewayz ka kunnafoniw b’a jira ko san o san kiliyanw ka churn ka dɔgɔn 30%.

jyɛnnatigɛ hakɛ ɲuman min bɛ kɛ fu ye , o ye mun ye ?

Frɛmiyɔmu modɛli banbaliw kama, 2-5% ye sariya ye. Ni aw b’a fɛ ka kɔrɔbɔli kɛ fu, aw bɛ 10-25% laɲini. Yɛlɛma hakɛw bɛ bɔ i ka fɛn dilannenw ka gɛlɛya la ani i bɛ baarakɛlaw bilasira ka ɲɛ cogo min na walasa u ka nafa sɔrɔ.

n ka kan ka sɔngɔko dakun joli di ?

dakun saba ye jago fanba ka dumuni duman ye . Dɔgɔya kojugu bɛ wari bila tabali kan; caya kojugu bɛ desizɔn paralizi lase mɔgɔ ma. Cɛmancɛ dakun ka kan ka kɛ i ka laɲini kiliyanw ka ɲɛfɔli ye.

n ka kan ka abonnés ɲɛmɔgɔ dɔ ta tuma jumɛn ?

Ni i sera ~$10.000 MRR walima 100 sara kiliyanw ma. Sani o ka kɛ, sigibagaw ka kan ka abonnés fɛɛrɛ ɲɛnabɔ k’a ɲɛsin u yɛrɛ ma walasa ka to jɛɲɔgɔnya la ni kiliyanw magow ye.

ye