Business Operations

Gafe min bɛ wele ko Digital Marketing Operations Handbook: Kanpaɲiw, ɲɛmɔgɔya, ani ROI nɔfɛtaama (2024) .

Master numérique marketing ops ni data-driven fɛɛrɛw ye. Gafe laban min bɛ kanpaɲi ɲɛnabɔli kan, ɲɛmɔgɔya jatebɔ, ani ROI nɔfɛtaama. Templates & frameworks fuw bɛ sɔrɔ a kɔnɔ.

20 min read

Mewayz Team

Editorial Team

Business Operations
Gafe min bɛ wele ko Digital Marketing Operations Handbook: Kanpaɲiw, ɲɛmɔgɔya, ani ROI nɔfɛtaama (2024) .
ye

Nimɛriki jago baarakɛcogo gafe : kanpaɲiw , ɲɛmɔgɔw , ani ROI nɔfɛtaama

A laban kɛra : Awirilikalo tile 2024 | Sɛbɛnnikɛla: Mewayz ka fɛɛrɛbɔ jɛkulu

1. Kuma daminɛ : Mun na jagokɛcogo ye i ka gundo marifa ye

bi nizɛri jamana kɔnɔ min ka ca ni ɲɔgɔndanba ye , jateminɛ ye fɛn ye min tɛ se ka kɛ jagokɛla si fɛ . Baarakɛda minnu ka baara ɲɛsinnen bɛ feereli baara kɛrɛnkɛrɛnnenw ma, olu bɛ 25% ka jagokɛcogo ɲuman ye ani ka 15% ROI caman sɔrɔ u ka jago musakaw la (bɔyɔrɔ: Forrester Research). Marketing ops ye i ka jagokɛjɛkulu ka motɛri so ye—o ye kalan ye min bɛ fɛɛrɛw, fɛɛrɛbɔ ani taabolo fara ɲɔgɔn kan walasa ka bonya min bɛ se ka sɛgɛsɛgɛ.

Nin gafe in bɛ sariyasunba di, min bɛ se ka waleya, walasa k’i ka jago baara jɔ ani k’a ɲɛ. An bɛna fɛn bɛɛ ɲɛfɔ k’a ta kanpaɲi bolodacogo n’a ɲɛmɔgɔya ɲɛnabɔli la ka se ROI nɔfɛtaama gɛlɛyaw ma, ka dafa ni misaliw ni sigida minnu ye i bɛ se ka minnu waleya o yɔrɔnin bɛɛ.

2. Jɛkulu sigili: Tech Stack & Process Audit

Sanni i ka kanpaɲiw daminɛ , i ka kan k' i ka sisan fɛnsɔrɔsiraw jateminɛ . Tech stack min tɛ ɲɔgɔn ta, o ye musaka tiɲɛnenw ni leads bɔnɛnenw sababu fɔlɔ ye.

Ka jagokɛcogo sɛgɛsɛgɛli kɛ

I ka baarakɛminɛn bɛɛ sɛbɛn i ka marifakisɛw kɔnɔ, a baarakɛcogo, a musaka, ani a jɛ-ka-baara cogoya. Sugu cɛmancɛ tɔnba cɛmancɛ bɛ baara kɛ ni 12+ feereminɛnw ye, o bɛɛ n’a ta, 30% ni kɔ tɛ baara kɛ ni u ye kosɛbɛ walima u tɛ baara kɛ (bɔyɔrɔ: Gartner).

Baarakɛminɛnw kuluMisali baarakɛminɛnwJɛkulu jɔnjɔnwMuɲu hakɛ (kalo o kalo ) CRMHubSpot , SalesforceSuguda otomatiki , Email$50 - $300/baarakɛla Suguda otomatikiActiveCampaign , MarketoCRM , Analytics , Ads$200 - $2000 SɛgɛsɛgɛliGoogle jateminɛ , MixpanelCRM , Piblisite , Siti$0 - $1000 Piblisitew jɔyɔrɔGoogle Piblisitew , LinkedIn PiblisitewSɛgɛsɛgɛli , CRMA bɛ danfara ka kɛɲɛ ni musaka ye

Taabolo kariti & danfara dɔnni

  • Sisan ɲɛmɔgɔya taabolo karti ka bɔ sɔrɔyɔrɔ la ka taa feereli sɔnni na .
  • Aw bɛ buteliw jira, ɲɛminɛbagaw bɛ siri yɔrɔ minnu na walima kunnafoniw bɛ tunun yɔrɔ minnu na.
  • Boloci taabolo sɛbɛn feereli ni feereli cɛ .
  • Ka kunnafonidilanw saniya walew jateminɛ (misali la, plɔmu caman kɛli, foro dafalen).

3. Kanpaɲi bolodacogo hukumu

kanpaɲi bolodacogo sigilen bɛ ekipuw labɛn ɲɔgɔn fɛ , ka jateminɛw ɲɛfɔ , ka ɲɛtaa siratigɛ jɛlen sigi sen kan .

kanpaɲi sariyasun misali

Jateminɛ min bɛ se ka telesarse : Kanpaɲi sariyasun
Laɲini : [SMART Laɲini : Kɛrɛnkɛrɛnnenya la, a bɛ se ka suman, a bɛ se ka sɔrɔ, a bɛ tali kɛ a la, a bɛ waati latigɛlen]
Laɲinibagaw : [Kiliyanw ka ɲɛfɔli & mɔgɔ ɲumanw]
Cikan kunbabaw : [Nafa jiracogo, USP, CTA]
Budjet tilatilali : [Ka kɛɲɛ ni kanal & baara ye. Aw ye tabali lajɛ min bɛ duguma.]
ɲɛtaa jateminɛw (KPIw): [Hakilila, CTR, CPL, MQL, sababuw]
Waati bolodacogo : [Labɛnni, daminɛ, waati kuntaala, kunnafonidi donw]
Ni aw b’a fɛ ka nin sariyasun in bɔcogo dafalen sɔrɔ ni KPI nɔfɛtaama ye, aw k’aw ka kanpaɲi jɔ Mewayz. kɔnɔ

Budjet tilatilali & fɔli

Ka da tariku kunnafoniw kan , ka baarakɛnafolo di kanw ma minnu nafa ka bon kosɛbɛ . CPL hakɛ danmadɔ ka kɛɲɛ ni kanw ye:

Suguda siraMuɲu hakɛ danmadɔ min bɛ kɛ mɔgɔ kelen-kelen bɛɛ ye (B2B)Yɛlɛma hakɛ danmadɔ (Ka taa ni kiliyan ye) Ɲini biologiki $32 3,5% Email Marketing$53 4,2% sosiyalimɛdiya (sara ) $65 2,8% Kɔnɔkow sinsinni $88 2,1% PPC ( ɲinini ) $92 3,0%

Sɔrɔyɔrɔ : HubSpot ka jago cogoya rapɔɔri , san 2023 ; ladilanna ka kɛɲɛ ni nafolosɔrɔbaliya ye.

4. Kanpaɲi caman kɛli

Fɛɛrɛbɔ ye yɔrɔ ye fɛɛrɛ bɛ ɲɔgɔn sɔrɔ yɔrɔ min na . Bɛnkan ni jɛkafɔ siraw cɛ, o nafa ka bon kosɛbɛ.

kanali kɛrɛnkɛrɛnnenw kɛcogo ɲumanw

Email : mɔgɔya bɛ se ka dɔ fara digili hakɛ kan ni 14% ye . Tuma bɛɛ A/B sɛgɛsɛgɛli kalansenw ni CTAw.

Sosial Media : Wideyo kɔnɔkow bɛ 1200% caman bɔ ɲɔgɔn na ka tɛmɛ sɛbɛnni ni jaw faralen ɲɔgɔn kan (bɔyɔrɔ : WordStream ).

SEO/Kɔnɔkow : ɲɛ minnu bɛ ɲininikɛla ka laɲini jaabi ani daɲɛ 2000+ bɛ minnu kɔnɔ , olu jɔyɔrɔ ka bon ni siɲɛ 2 ye u cɛmancɛ la .

kanpaɲi daminɛ sɛgɛsɛgɛli sɛbɛn

  • Nafolo bɛɛ (landingɛw , piblisitew , imɛriw ) dabɔra ani QA'd .
  • UTM paramɛtiriw dabɔra jɛgɛnsira bɛɛ kama.
  • Tracking codes sigilen bɛ ɲɛ bɛɛ kan minnu bɛ tali kɛ o ko la.
  • Lead capture forms minnu bɛ don ɲɔgɔn na ni CRM/automation platform ye.
  • feerekɛlaw ka jɛkulu ye kunnafoni di kanpaɲi ni ɲɛmɔgɔya jigiya nataw kan .
  • Otomatiki ɲɛmɔgɔya kunnafoni ni baarakɛcogo sariyaw labɛnna CRM kɔnɔ.

5. Lead Management Funnel : Ka bɔ minɛni na ka taa a bila fɛn caman tigɛli la

ɲɛmɔgɔ 27% dɔrɔn de bɛ feereli labɛn tiɲɛ na n’u donna funteni na (bɔyɔrɔ : MarketingSherpa ). Taabolo min ɲɛfɔlen don, o nafa ka bon.

Plɔmu ɲɛnabɔli funankɛminɛnw taabolo

Funnel StageLafasalitigiWaleya kunbaba Lead CaptureTaamakɛla bɛ kunnafoniw ci foroko fɛSuguAto-jaabikɛla ka bataki cilen Plomb ka setigiyaPlomb hakɛ bɛ jate ka da a ka ɲɛnamaya kɛcogo & baarakɛcogo kanOtomatikiPlomb hakɛ bɛ bonya Suguda ɲɛmɔgɔ setigi (MQL)A bɛ dantigɛli hakɛ dafaSugudaLasɔmini cilen feereli ma Ferekɛlaw ka setigi ɲɛmɔgɔ (SQL)Ferekɛlaw sɔnna a ma ko a bɛ se ka kɛFerekɛlawKunnafoni cɛsirilen NafaBɛnkan min dabɔra CRMfeerepibiliki ɲɛnabɔli kɔnɔ Kiliyanbaarakɛɲɔgɔnya bɛnaFerekɛdonni daminɛ

nɛnɛba ladonni

50% ɲɔgɔnna ɲɛmɔgɔw bɛ se nka u ma labɛn fɔlɔ ka san . Aw ye ladonni sira dɔ waleya ni kalan kɔnɔkow ye, ni ko kɛlenw ye, ani webinar welesɛbɛnw walasa u ka to u sen na fo u ka se ka feereli labɛn.

6. Donanw ka ɲɛmɔgɔya sɔrɔli & fɔlɔfɔlɔ

Lead scoring bɛ feereli ni feereli bɛn ɲɔgɔn ma ni leads minnu ka teli ka fɛn caman tigɛli ye, olu dɔnni ye. Baarakɛda minnu bɛ baara kɛ ni ɲɛmɔgɔya jatebɔ ye, olu bɛ dɔ fara 77% kan ROI la ka tɛmɛ baarakɛlaw tɛ minnu kan (bɔyɔrɔ: Gartner).

Sɔrɔdasi misali dɔ jɔli

I ka yɔrɔw di jamanadenw hakɛ bɛ bɛn (donnakow jɛlenw) ani jɛkafɔ hakɛ (donnakow jɛlenw) ma.

Jamanadenw hakɛ dantigɛli ( Kɔrɔlen )PointsJɛkulu ka jɛkafɔ sariyaw ( implicit )Points baara tɔgɔ = latigɛbaga+25Sɔngɔko ɲɛ lajɛlen+20 tɔn hakɛ > 200+15sɛbɛn jɛlen telesarselen+10 Industry = Laɲini jɔlen+10A taara ɛntɛrinɛti kan+15 Yɔrɔ = Baarakɛyɔrɔ mara+5Email digilen siɲɛ 3++5 Website lajɛ > Siɲɛ 5+10

MQL dakun latigɛ matiriyali

Aw bɛ baara kɛ ni nin matiriyali in ye walasa ka jatebɔ min bɛ kɛ MQL ye, o ɲɛfɔ. Point négatif bɛ se ka di walew la minnu bɛ mɔgɔ bali ka kɛ (misali la, abonnés (abonnenw) bɔli).

Lead Score RangeLead StatusWaleya wajibiyalen 0 - 24 Pointsnɛnɛ ɲɛmɔgɔyaFa fara kanpaɲi ladonni kan 25 - 49 PointsWarm LeadKa taa a fɛ ka ladonni kɛ , laɲini ni cɛmancɛ funan kɔnɔkow ye 50 - 74 PointsHot LeadSDR ladɔnniya laseli fɔlɔ la 75+ PointsMQL (Priority)Telefɔni weleli teliya la ka bɔ feerekɛlaw la

Pro Ladilikan : Baara kɛ ni plateforme ye i n’a fɔ Mewayz walasa ka nin jatebɔ in kɛ otomatiki ye ani ka feereli ladɔnniya o yɔrɔnin bɛɛ ni ɲɛmɔgɔya dɔ sera MQL dakun na, ka jaabi waati tigɛ ka bɔ tile la ka taa miniti la.

7. Jagokɛcogo: Kunnafoni-di-sira kariti

Attribution ye juru dicogo ye feereli touchpoints ma minnu bɛ na ni fɛn caman tigɛli ye. Ni o tɛ, i bɛ optimisation kɛ dibi la.

Jɛkulu ka misali sumalen

ModèleA bɛ baara kɛ cogo min naBest Fordantigɛliw Maga fɔlɔ100% bonya bɛ tali kɛ jɛɲɔgɔnya fɔlɔ laLafaamuyali kanpaɲiwA bɛ magan yɔrɔw ladonni jateLast-Touch100% bonya bɛ tali kɛ jɛɲɔgɔnya laban naJiginni-funteni jiginni cɛsiriwA bɛ nafa caman don siraw dadonni na Linɛribonya bɛnkan bɛ maga magali yɔrɔ bɛɛ laYɛlɛma nɔgɔman , min bɛ kɛ ni funan dafalen yeA bɛ jɛɲɔgɔnya misɛnninw nafa ka tɛmɛ kan Waati-tɔgɔyaJɔrɔ caman bɛ di maganw ma minnu ka surun fɛn caman tigɛli laFɛɛrɛbɔ waati kunkurunninwA bɛ nafa dɔgɔyali sanfɛla la Jigiyɔrɔ-sigi40% juru bɛ maga fɔlɔ la , 40% ka da laban na , 20% tilalen donYɛlɛma balannen ( min ka di kosɛbɛ )A ka gɛlɛn ka waleya

Maga caman sɔrɔli misali dɔ waleyali

  1. I ka misali sugandi : A daminɛ ni jɔyɔrɔ-basigi ye walasa ka fɛɛrɛ balannen sɔrɔ .
  2. Ka kunnafoniw dafalen sabati : kanali bɛɛ ka kan ka kɛ ni UTM nɔfɛtaama ɲuman ye .
  3. Platifɔmuw fara ɲɔgɔn kan : Aw ye aw ka piblisitew , jateminɛw , ani CRM siri ɲɔgɔn na walasa ka taama dafalen ye .
  4. Sɛgɛsɛgɛli & Laseli : A dɔn sira minnu bɛ nɔ bila fɛn caman tigɛli la , hali n' olu tɛ digi laban ye .

8. Jatebɔ Jago ROI: Beyond Vanity Metrics

ROI lakika bɛ tɛmɛn likes ni shares kan walasa ka nɔ bila sɔrɔ la . Formula klasiki ye :

ROI = (Sɔrɔ min bɛ tali kɛ - Jagokɛlaw ka nafolodonni ) / Jagokɛlaw ka nafolodonni * 100

Jateminɛ kɛli kiliyanw ka ɲɛnamaya nafa (LTV)

Walisa ka ROI lakika faamuya , i ka kan k' a dɔn kiliyan nafa ye min ye . LTV ye a yɔrɔ koloma ye.

💡 DID YOU KNOW?

Mewayz replaces 8+ business tools in one platform

CRM · Invoicing · HR · Projects · Booking · eCommerce · POS · Analytics. Free forever plan available.

Start Free →

LTV = (Kalo o kalo sɔrɔta hakɛ min bɛ segin-ka-bɔ jateden kelen kɔnɔ * Nafolo sɔrɔta bɛɛ lajɛlen %) / Churn Rate

misali : kiliyan min bɛ $49/mo plan na ni 94% margin ye ani 2% kalo churn rate , o LTV ye : ($49 * 0.94) / 0.02 = $2,303.

ROI jatebɔ misali : kɔnɔkow feereli

mɛtirijatebɔnafa Kɔnɔkow feereli nafolodonnisɛbɛnni sara + porogaramuw + laseli$5000 Nafa minnu bɛ tali kɛ ɲɔgɔn na Ka bɔ fɛn caman jirali rapɔɔri la15 sababu-ka-dadon hakɛtariku la se sɔrɔli hakɛ20% kiliyanw sɔrɔla15 sababuw * 20%3 LTV cɛmancɛ aw ye formula lajɛ sanfɛ $2303 Sɔrɔ min bɛ tali kɛ ɲɔgɔn na3 Kunnafonidila * $2303$6909 jago ROI( dɔrɔmɛ 6909 - dɔrɔmɛ 5000 ) / dɔrɔmɛ 5000 * 10038,2%

9. Marketing Automation & Baarakɛcogo ɲuman

Otomatiki ye fanga cayalan ye jago ops . A bɛ dɔ bɔ bololabaara la, ka bɛnkan sabati, ka sira di mɔgɔ yɛrɛ ka baarakɛcogo ma sɛgɛsɛgɛli la.

Baarakɛcogo nafamaw ka kɛ otomatiki ye

  • Lead Nurturing : Drip email kanpaɲiw ka da lead score walima kɔnɔkow telesarseli kan .
  • Kunnafoni baara : MQLw bilasira otomatiki la ka taa feerekɛla ɲuman ma ka da marabolo , izini , walima fɛn dilannenw nafa kan .
  • segin jɛkafɔ : ka ɲɛmɔgɔ kɔrɔw dɔn ani k' u laɲini ni kanpaɲi ye min bɛ se ka kɛ sababu ye ka se sɔrɔ .
  • Dɔnniya saniya : I yɛrɛma ka sɛbɛnw jira minnu bɛ ɲɔgɔn ta walima k’u kuraya ka da baara kura kan .

Baarakɛcogo ɲuman sɛgɛsɛgɛli

  • Baarakɛcogo bɛ ni daminɛ jɛlen ye (misali la, sɛbɛn cicogo, jatebɔ hakɛ dafara).
  • bolofara ni kɔlɔlɔ minnu bɛ se ka kɛ, olu bɛɛ ɲɛfɔlen don (ni/o tuma na, hakilina).
  • Emailw ni baarakɛminɛnw bɛ kɛ mɔgɔ yɛrɛ ta ye ni farali forow ye.
  • laɲini laban walima fɛn caman tigɛli yɔrɔ jɛlen bɛ baara taabolo la .
  • baarakɛcogo sɛbɛnnen don walasa ka lasegincogo nɔgɔya ani ka jateminɛ kɛ .

10. Markatɛriw ka siniɲɛsigi: AI & Predictive Analytics

dancɛ nata ye jateminɛ kɔrɔfɔlenw ye , AI bɛ sɔrɔw fɔ ka ɲɛ ani ka walew fɔ .

Tɛmɛsira minnu bɛ ka bɔ kɛnɛ kan

Predictive Lead Scoring : AI modɛliw bɛ kunnafonidilan ba caman sɛgɛsɛgɛ walasa ka mɔgɔ min bɛ baara la dɔrɔn, o tɛ fɔ, nka mɔgɔ min ka teli ka sanni kɛ, a ka c’a la, ni >85% tiɲɛni ye.

Kɔnɔkow AI : Baarakɛminɛn minnu bɛ kunnafoni minnu bɛ baara kɛ kosɛbɛ ɛntɛrinɛti kan walasa ka barokunw, kunnafoni kunbabaw ani cogoyaw laadi minnu bɛ se ka kɛ i lamɛnbagaw ye.

Chatbots & Conversational Marketing : AI-driven bots minnu bɛ se ka kɛ, olu bɛ ɲɛminɛ tile 24/7, gafe lajɛw, ani ka dɛmɛ di teliya la, ka dɔ fara mɔgɔw jiginni hakɛ kan ka bɔ landingɛw la fo ka se 30% ma.

11. Mewayz Marketing Ops baarakɛminɛnw

Nin taabolo gɛlɛn ninnu ɲɛnabɔli bɛ kɛ sababu ye ka sigida cɛmancɛ la. Mewayz bɛ baarakɛminɛn modulari di min bɛ i ka jago ops.

I ka jago baara bɛɛ ɲɛnabɔ

Mun na ka baarakɛminɛn 12+ tigɛlenw juguya ? Mewayz bɛ kanpaɲi ɲɛnabɔli, ɲɛmɔgɔya jatebɔ, CRM, jateminɛ, ani otomatiki fara ɲɔgɔn kan ka kɛ kɛnɛ barikama kelen ye ni modulu 208 ye.

aw ka fara sugutigi 138.000 kan minnu bɛ baara kɛ ni Mewayz ye walasa ka yiriwali ɲuman bila sen kan

A daminɛ fu →

Karti tɛ wajibiya . Free forever tier kɔnɔ, se bɛ sɔrɔ feereli modulu koloma 25 la.

Mewayz ka modulu jɔnjɔnw ka ɲɛsin jagokɛcogo ma

  • kanpaɲi ɲɛmɔgɔ : kanpaɲi bɛɛ boloda, ka baara boloda, k' a nɔfɛtaama ka bɔ dakun kelen na .
  • Lead Scoring Engine : Ka jatebɔ misaliw dilan minnu bɛ kɛ ka kɛɲɛ ni mɔgɔw sago ye ni sariya jɛlenw ni sariya jɛlenw ye .
  • Multi-Touch Attribution : Aw bɛ sɔrɔw di a yɛrɛma kanw kɔnɔ ni modɛliw ye minnu bɛ se ka ladilan .
  • Baarakɛcogo otomatiki : ka ladonni jibɔyɔrɔw ni kɔnɔna lasɔmini siraw dilan minnu ka ca ni kode tɛ .
  • ROI Dashboard : Aw ye aw ka cɛsiriw nɔ tilennen lajɛ pibiliki ni sɔrɔko la waati yɛrɛ la .

12. Ɲininkali minnu bɛ kɛ tuma caman na (FAQ)

Mɛtiri kelen min nafa ka bon kosɛbɛ jago ops la, o ye mun ye ?

k’a sɔrɔ mɛtiri caman nafa ka bon , Suguda bɔyɔrɔ kuntigi % nafa ka bon kosɛbɛ . A b’a jateminɛ i ka jago kura kɛmɛsarada la, min bɛ ɲɛminɛ jago cɛsiriw fɛ. Nin mɛtɛrɛ in bɛ jago ka dɛmɛ jira k’a ɲɛsin sɔrɔko ma, wa a bɛ dɛmɛ ka baarakɛnafolo ni nafolo tilacogo jo di. Kɛnɛyako jateminɛ bɛ 30-50% cɛ B2B SaaS tɔn fanba la.

An ka kan ka an ka ɲɛmɔgɔya jatebɔ misali lajɛ ani k' a kuraya siɲɛ joli ?

I ka modɛli lajɛ foroba la kalo saba o kalo saba . Nka, aw ka kan k’a baarakɛcogo kɔlɔsi tuma bɛɛ. Darapo bilenman jɔnjɔn dɔ ye MQL minnu banna feereli la, olu hakɛ cayalenba ye. O b’a jira ko i ka modɛli bɛ ka ɲɛmɔgɔya ta ka caya kojugu ka da sariyaw kan, feereli tɛ nafa don minnu na. Feerekɛlaw ka jaabiw sɔrɔli tuma bɛɛ, o nafa ka bon walasa ka misali tigitigi mara.

An ye jɛkulu fitinin ye min ka baarakɛnafolo dan ye . An ka kan ka daminɛ min ni marketing ops ye?

A daminɛ ni taabolo ye, baarakɛminɛnw tɛ. Aw ye aw ka sisan ɲɛmɔgɔya taabolo sɛbɛn ani ka aw ka buteli belebeleba dɔn (misali la, ɲɛmɔgɔya jaabi waati, kunnafoniw doncogo). O kɔfɛ, aw bɛ baarakɛcogo kelen waleya min bɛ kɛ otomatiki la walasa k’o gɛlɛya kɛrɛnkɛrɛnnen ɲɛnabɔ. Plateforme min bɛ i n’a fɔ Mewayz, o ka ɲi o kama bawo i bɛ se k’a daminɛ ni modulu minnu ye i mago bɛ minnu na fu walima musaka dɔgɔman labɛn dɔ kan ani ka dɔ fara i ka bonya kan, k’i yɛrɛ tanga musaka ni gɛlɛya ma min bɛ sɔrɔ fɛn caman ɲɛnabɔcogo la.

danfara jumɛn bɛ MQL ni SQL cɛ ?

A Marketing Qualified Lead (MQL) ye ɲɛmɔgɔya ye min jagokɛla y’a jate ko a labɛnnen don feereli laseli kama ka da jatebɔ sariyaw kan minnu latigɛra ka kɔn (jama hakɛ ni jɛkafɔ). Ferekɛlaw ɲɛmɔgɔ (SQL) ye MQL ye, feerekɛla dɔ ye min sɔrɔ, wa a bɛnna a kan ko a ye kiliyan ye min bɛ se ka kɛ, min ka kan ni a nɔfɛtaama ye. MQL ni SQL cɛ bolonɔbila ye waati gɛlɛn ye funteni na.

An bɛ se ka bɛnkan yiriwa cogo di jago ni feerekɛlaw cɛ ?

fɛɛrɛ fɔlɔ ye ka baarakɛda hakɛ bɛnkan (SLA) dɔ dabɔ feereli ni feereli cɛ . Nin sɛbɛn in ka kan ka ɲɛfɔli kɛ fɛn min ye MQL ye, feereli bɛna ɲɔgɔn sɔrɔ teliya la cogo min na MQL dɔ la (misali la, sanga 24 kɔnɔ), ani hakilinata-jɛkulu min bɛ yen ɲɛmɔgɔya banbaliw kama. Pibiliki ni kanpaɲi baarakɛcogo kunnafoniw lajɛ ɲɔgɔn fɛ dɔgɔkun o dɔgɔkun, o fana bɛ bɛnkan ɲɛ kosɛbɛ.

ye