Business Operations

Akwụkwọ ntuziaka Ọrụ Dijitalụ: Mgbasa Ozi, Nduzi, na Nsochi ROI (2024)

Ọzụzụ ahịa dijitalụ mara mma nwere atụmatụ na-ebute data. Ntuziaka kacha mma maka njikwa mkpọsa, akara ndu, na nsochi ROI. Gụnyere ndebiri na ụkpụrụ efu.

16 min read

Mewayz Team

Editorial Team

Business Operations
Akwụkwọ ntuziaka Ọrụ Dijitalụ: Mgbasa Ozi, Nduzi, na Nsochi ROI (2024)

Akwụkwọ ntuziaka Ọrụ Dijitalụ: Mgbasa ozi, Nduzi, na nsochi ROI

Emelitere ikpeazụ: Eprel 2024 | Odee: Ndị otu Mewayz Strategy

1. Okwu Mmalite: Ihe kpatara na ọrụ ahịa bụ ngwa nzuzo gị

N'ọdịdị dijitalụ na-asọrịta mpi taa, ịkọ nkọ bụ ihe okomoko ọ nweghị azụmahịa enweghị ike ị nweta. Ụlọ ọrụ ndị na-arụ ọrụ ahịa ahịa raara onwe ha nye na-ahụ25% ahịa ahịa dị eluma ​​nweta15% elu ROIna ahịa ha na-emefu (isi iyi: Forrester Research). Marketing ops bụ ụlọ injin nke otu ịre ahịa gị—ọzụzụ nke na-eweta atụmatụ, teknụzụ, na usoro ọnụ iji kwalite uto nwere ike.

Akwụkwọ ntuziaka a na-enye usoro zuru oke, enwere ike ịrụ ọrụ maka iwulite na ịkwalite ọrụ ahịa gị. Anyị ga-ekpuchi ihe niile site na nhazi mkpọsa na njikwa ụzọ ruo na mgbagwoju anya nke nsuso ROI, juputara na ndebiri na usoro ị nwere ike mejuputa ozugbo.

2. Ịtọ ntọala: Tech Stack & Process Audit

Tupu ịmalite mkpọsa, ị ga-enyocha akụrụngwa gị ugbu a. Ngwungwu teknụzụ kewapụrụ iche bụ isi ihe na-akpata mmefu efu na ụzọ efu.

Na-eme nyocha teknụzụ ahịa ahịa

Depụta ngwá ọrụ ọ bụla n'ime ụlọ agha gị, ọrụ ya, ọnụ ahịa ya na ọkwa njikọta. Nkezi ụlọ ọrụ n'etiti ahịa na-eji12+ ngwa ahịa ahịa, ma ihe karịrị 30% bụ ndị ejighi arụ ọrụ ma ọ bụ ejighi ya (isi iyi: Gartner).

Ụdị Ngwá ỌrụNgwaọrụ Ihe NlereanyaIsi Ihe NjikotaOge Ọnụ (Kwa kwa ọnwa) CRMHubSpot, SalesforceAhịa ahịa, Email$50 - $300/onye ọrụ Automation MarketingActiveCampaign, MarketoCRM, Analytics, Mgbasa ozi$200 - $2000 NtụleGoogle Analytics, MixpanelCRM, Mgbasa ozi, Weebụsaịtị$0 - $1000 Platform Mgbasa oziGoogle Mgbasa Ozi, Mgbasa Ozi LinkedInAnalytics, CRMdị iche site na mmefu

Usoro nhazi & njirimara nke oghere

  • Map ụzọ isi ugbu a na-esi na isi iyi gaa na nnabata ahịa.
  • Chọpụta mkpọmkpọ ebe ụzọ na-arapara ma ọ bụ data na-efunari.
  • Dekọọ usoro nkwụsị n'etiti ahịa na ire ahịa.
  • Mmepụta omume ịdị ọcha nke data (dịka ọmụmaatụ, ntụgharị ụzọ, mmecha ubi).

3. Usoro Nhazi Mgbasa Ozi

Atụmatụ mkpọsa ahaziri ahazi na-ahazi otu, kọwapụta metrik, wee tọọ akara ngosi doro anya maka ịga nke ọma.

Ụdị Mgbasa Ozi Charter

Ụdị nbudata: Charter Mgbasa Ozi
Ebumnobi: [Ebumnobi SMART: Specific, Measurable, Achievable, Dabara, Ogologo oge]
Ndị na-ege ntị lekwasịrị anya: [Profaịlụ ndị ahịa na ndị mmadụ nke ọma]
Izi ozi: [Uru atụmatụ, USP, CTA]
Ekenye mmefu ego: [Site na ọwa & ọrụ. Lee okpokoro n'okpuru.]
Metrics Success (KPIs): [Mmetụta, CTR, CPL, MQLs, Ohere]
Oge oge: [atụmatụ, mwepụta, ogologo oge, ụbọchị mkpesa]
Maka ụdị mmekọrịta zuru oke nke akwụkwọ ikike a nwere nsochi KPI akpaaka, wulite mkpọsa gị na Mewayz.

oke mmefu ego & amụma

Dabere na data akụkọ ihe mere eme, kenye mmefu ego na ọwa nwere nloghachi kachasị elu. Nkezi CPL site na ọwa:

Ọwa AzụmahịaOzi Ọnụ Ọnụ Otu Nduzi (B2B)Ọkara Ngbanwe Ọnụego (Duba na Onye Ahịa) Ọchụchọ Organic$323.5% Ire ahịa email$534.2% Social Media (Akwụ ụgwọ)$652.8% Mmekọrịta Ọdịnaya$882.1% PPC (Chọọ) $923.0%

Isi mmalite: Akụkọ ahịa ahịa nke HubSpot, 2023; emeziri maka onu oriri.

4. Mgbasa ozi ọtụtụ chanel

Ogbugbu bụ ebe atụmatụ na-ezute eziokwu. Nkwekọrịta na nhazi n'ofe ọwa dị oke mkpa.

Ihe omume kacha mma chanel

Email: Nhazi nkeonwe nwere ike ịbawanye ọnụego pịa-site na 14%. Na-anwale ahịrị isiokwu na CTA mgbe niile.

Social Media: Ọdịnaya vidiyo na-ebute 1200% karịa mbak karịa ederede na onyonyo jikọtara (isi iyi: WordStream).

SEO/Ọdịnaya: Ibe ndị na-aza ebumnobi onye na-achọ ihe ma nwee okwu 2000+ nwere ọkwa 2x dị elu na nkezi.

Nlele nyocha mmalite mkpọsa

  • Akụ niile (ibe ọdịda, mgbasa ozi, ozi-e) ekepụtara yana QA'd.
  • UTM emepụtara maka njikọ niile.
  • Akụnyere koodu nsochi na ibe niile dabara.
  • Ụdị njide ndu agbakwunyere na ikpo okwu CRM/akpaaka.
  • Ndị otu na-ere ahịa akọwara ọkwa mgbasa ozi na atụmanya ụzọ mbata.
  • Ahazi ọkwa ndu na akpaghị aka na iwu ọrụ ahaziri na CRM.

5. Isi ihe njikwa ndu: Site na nwude gaa na ntụgharị

Naanị 27% nke ndị ndu na-ere ahịa-njikere mgbe ha na-abanye na oghere (isi iyi: MarketingSherpa). Usoro akọwapụtara dị mkpa.

Ọkwa nke ọwara njikwa ndu

Ogbo FunnelNkọwaOnye nweIhe omume Ndede nduOnye ọbịa na-enyefe ozi site na ụdịAhịa ahịaEzitere onye na-azaghachi onwe ya Ikike nduA na-enweta akara ndu dabere na profaịlụ & ọrụAutomationAkara ndu na-abawanye Azụmahịa ruru eru (MQL)Na-ezute akara okeAhịa ahịaEzitere na ọrịre Lead Qualified Sales (SQL)ahịa nabatara ka ọ ga-ekwe omumeire ahịaA nwara kọntaktị OhereNkwekọrịta emepụtara na CRMire ahịaNchịkwa okporo ụzọ Onye ahịaA ga-ere ahịaọrịreNbanye na-amalite

Nduzi Oyi na-azụlite

Ihe dị ka% 50 nke ndị ndu tozuru oke mana ha adịbeghị njikere ịzụta. Mejuputa iyi nzụlite nwere ọdịnaya mmụta, ọmụmụ ihe na webinar na-akpọ oku iji mee ka ha tinye aka ruo mgbe ha dị njikere ire ahịa.

6. Ntụle ndu na-ebute ụzọ data

Ntụle ndu na-ahazi ahịa na ire ahịa site n'ịchọpụta ụzọ ndị nwere ike ịtụgharị. Ndị ụlọ ọrụ na-eji akara ndu na-ahụ mmụba77% na ROI karịa ndị na-abụghị ndị ọrụ (isi iyi: Gartner).

Ịmepụta Ihe Nlereanya Akara

Kenye isi ihe dabara adaba maka igwe mmadụ (data doro anya) yana ọkwa njikọ aka (data ozugbo).

Nchọpụta igwe mmadụ (Kpụrụ) ItụNjirimara (nke doro anya)Isi ihe Akụkọ ọrụ = Onye na-eme mkpebi+25Ibe ọnụahịa eletara+20 Nha ụlọ ọrụ > 200+15Akwụkwọ nta a ebudatara+10 Industry = Target Vertical+10Agara webinar+15 Ebe = Mpaghara A Na-eje ozi+5Emere Pụrụ Iche ugboro 3++5 Weebụsaịtị a gara > Oge ise+10

MQL Mkpebi Mkpebi

Jiri matriks a kọwaa ihe akara bụ MQL. Enwere ike ịnye isi ihe na-adịghị mma maka omume ndị na-adịghị mma (dịka ọmụmaatụ, ndị na-edebanye aha).

Ngụkọta akara nduỌnọdụ nduIhe achọrọ 0 - Isi 24Ndu OyiTinye iji kwalite mkpọsa 25 - Isi 49Ndu na-ekpo ọkụNa-aga n'ihu n'ịzụlite, lekwasịrị anya na ọdịnaya etiti 50 - Isi 74Ndu na-ekpo ọkụKwapụta SDR maka mgbasa ozi mbụ 75+ PointsMQL (Nke mbụ) Oku ekwentị ozugbo sitere na ahịa

Pro NDỤMỌDỤ: Jiri ikpo okwu dị ka Mewayz mee ka akara akara a wee gosi ahịa ozugbo mgbe onye ndu rutere n'ọnụ ụzọ MQL, belata oge nzaghachi site na ụbọchị ruo nkeji.

7. Njirimara ire ahịa: Ịdepụta njem ndị ahịa

Njirimara bụ usoro ikenye kredit n'ọnụ ahịa ahịa na-eduga na ntụgharị. Enweghị ya, ị na-emeziwanye ihe n'ọchịchịrị.

Ntụnyere Model

ModelOtú Ọ Si arụ ọrụKachasị Mma makaNkwụsị Mmetụ mbụ100% kredit maka mkparịta ụka mbụMgbasa mmataNa-eleghara ebe mmetụ aka ịzụlite anyaMmetụ ikpeazụ100% kredit maka mkparịta ụka ikpeazụMgbalị ntọghata isi alaOfefe ọwa mmechi LinearEgo nha nha na ebe mmetụ ọ bụlaNlere anya dị mfe, zuru okeNa-efu obere mmekọrịta Oge ire ereEgo ka ukwuu nye ihe mmetụ dị nso na ntughariObere oge ire ahịana-eweda elu-nke-funnel ọnụ Dabere na ọnọdụ40% kredit iji metụ mbụ, 40% ga-adịgide, 20% kesaraNlele ziri ezi (kacha ewu ewu)Mgbagwoju anya iji mejuputa

Na-eme ihe nlere anya Multi-Touch

  1. Họrọ ihe nlereanya gị: Malite na ọnọdụ dabere maka ụzọ ziri ezi.
  2. Hụkwa na iguzosi ike n'ezi data: Ọwa niile ga-enwerịrị nsochi UTM kwesịrị ekwesị.
  3. Mekọrịta Platforms: Jikọọ nyiwe mgbasa ozi gị, nyocha na CRM ka ịhụ njem ahụ zuru oke.
  4. nyochaa & Kpọọ: Chọpụta ọwa ndị na-emetụta mgbanwe, ọbụlagodi na ha abụghị nke ikpeazụ.

8. Ịgbakọ ire ahịa ROI: Agafee metrics Vanity

Ezi ROI na-agabiga mmasị na oke oke iji tụọ mmetụta na ego ha nwetara. Usoro a ma ama bụ:

ROI = (Ekenyere Ego - Ntinye ego ahịa) / Ntinye ego ahịa * 100

Ịgbakọ ọnụ ahịa ndụ ndị ahịa (LTV)

Iji ghọta ezi ROI, ị ga-amarịrị ihe onye ahịa bara. LTV bụ akụkụ dị mkpa.

💡 DID YOU KNOW?

Mewayz replaces 8+ business tools in one platform

CRM · Invoicing · HR · Projects · Booking · eCommerce · POS · Analytics. Free forever plan available.

Start Free →

LTV = (Nkezi ego a na-enweta kwa ọnwa kwa ọnwa * Oke oke %) / Ọnụ Ọgụgụ

Ọmụmaatụ: Onye ahịa n'atụmatụ $49/mo nwere oke 94% yana ọnụego mbelata 2% kwa ọnwa nwere LTV nke: ($49 * 0.94) / 0.02 = $2,303.

Ọmụmaatụ mgbako ROI: ire ọdịnaya

MetricAgbakọUru Nkwanye ahịa ahịa ọdịnayaụgwọ onye edemede + ngwanrọ + nkwalite$5,000 Ohere ekenyereSite na mkpesa nrụtụ aka ọtụtụ15 Ohere-n'ọnụego mechieọnụego mmeri mere eme20% Ndị ahịa enwetaraOhere 15 * 20%3 Nkezi LTVLee usoro n'elu$2,303 Ekepụtara ego ha nwetara3 ndị ahịa * $2,303$6,909 ROI ahịa($6,909 - $5,000) / $5,000 * 10038.2%

9. Automation Marketing & Nkwalite usoro ọrụ

Automation bụ ike ịba ụba nke ops ahịa. Ọ na-ebelata ọrụ aka, na-eme ka ọ kwụsie ike, ma na-enye ohere maka ịhazi onwe ya n'ogo.

Mkpụrụ ọrụ dị mkpa iji megharịa

  • Nzụlite Ndu: Mgbasa ozi email na-atapu dabere na akara ndu ma ọ bụ nbudata ọdịnaya.
  • Nduzi Ọrụ: Na-ebugharị MQL na-akpaghị aka gaa na nzụta ahịa ziri ezi dabere na mpaghara, ụlọ ọrụ, ma ọ bụ mmasị ngwaahịa.
  • Mmekọrịta ọzọ: Chọpụta na chekwaa isi ihe na-aga site na iji mkpọsa mmeri.
  • Ọdịcha data: Tọọpụta oyiri ma ọ bụ melite ndekọ na-akpaghị aka dabere na mmemme ọhụrụ.

Nlele arụmọrụ usoro ọrụ

  • Oru ọrụ nwere ihe mkpalite doro anya (dịka ọmụmaatụ, nrubeisi ụdị, oke akara ezutere).
  • Akọwapụtara alaka niile na nsonaazụ ya (ọ bụrụ na mgbagha).
  • Ezi-mail na ọrụ bụ nke ahaziri ya site na mpaghara jikọtara ọnụ.
  • Enwere ebumnuche njedebe doro anya ma ọ bụ ebe ntụgharị maka usoro ọrụ.
  • Edebere usoro ọrụ a maka ntugharị na nyocha dị mfe.

10. Ọdịnihu nke ahịa ahịa: AI & nyocha amụma

Oghere na-esote bụ nyocha amụma, ebe AI na-ebu amụma nsonaazụ wee depụta omume.

Ụdị na-apụta

Akara amụma amụma: Ụdị AI na-enyocha puku kwuru puku ihe data iji buru amụma ọ bụghị naanị onye na-arụsi ọrụ ike, mana onye nwere ike ịzụrụ, na-enwekarị>85% ziri ezi.

Ọdịnaya AI: Ngwaọrụ na-enyocha ọdịnaya na-eme nke ọma n'ofe webụ iji kwado isiokwu, akụkọ akụkọ, na usoro nwere ike ịmetụta ndị na-ege gị ntị.

Chatbots & Azụmahịa Mkparịta ụka: Bots ndị AI na-anya nke na-eru eru 24/7, nzukọ akwụkwọ, ma na-enye nkwado ozugbo, na-abawanye ọnụego mgbanwe site na ibe ọdịda ruo 30%.

11. Igbe Ngwa Mewayz Marketing Ops

Ijikwa usoro ndị a dị mgbagwoju anya chọrọ ikpo okwu etiti. Mewayz na-enye sistemụ arụmọrụ modular nke na-eme ka ịre ahịa gị dị n'otu.

Megharịa ọrụ ịre ahịa niile

Gịnị kpatara juggle ngwaọrụ 12+ kwụsịrị? Mewayz na-ejikọta njikwa mkpọsa, akara ndu, CRM, nyocha, na akpaaka n'ime otu ikpo okwu siri ike nwere modul 208.

Jikọọ ndị na-ere ahịa 138,000 na-eji Mewayz na-akwalite uto nke ọma.

Malite n'efu →

Ọ dịghị kaadị kredit achọrọ. Ogo ebighi ebi efu gụnyere ịnweta modul ahịa isi iri abụọ na ise.

Modul Mewayz igodo maka ahịa ahịa

  • Onye njikwa mkpọsa: Atụmatụ, mmefu ego na soro mkpọsa niile site na otu dashboard.
  • Njin nrịbaị ụzọ: wulite ụdị akara nrịbama nwere ma nke doro anya na nke doro anya.
  • Mmetụta Multi-Touch: Kwepụta ego ga-enweta na akpaghị aka n'ofe ọwa nwere ụdị nwere ike ịhazi ya.
  • Arụ ọrụ akpaaka: Chepụta ọkaibe iyi na-azụlite mmiri na sistemu ime ime na-enweghị koodu.
  • ROI Dashboard: Hụ kpọmkwem mmetụta mbọ gị na-enweta na pipeline na ego enwetara ozugbo.

12. Ajụjụ A na-ajụkarị (FAQ)

Kedu otu metrik kacha dị mkpa maka ops ahịa?

Ọ bụ ezie na ọtụtụ metrik dị mkpa, Ndị ahịa sitere n'ahịa % dị oke mkpa. Ọ na-atụle pasent ole nke azụmahịa ọhụrụ gị bụ nke mbọ ahịa na-akwalite. Metiriki a na-egosipụta kpọmkwem ntinye aka ahịa na-enweta na ego ha nwetara ma na-enyere aka kwado mmefu ego na oke akụrụngwa. Ihe nrịbama ahụike dị n'etiti 30-50% maka ọtụtụ ụlọ ọrụ B2B SaaS.

Ugboro ole ka anyị ga-enyocha ma na-emelite ụdị akara akara anyị?

tụleghachi ihe nlereanya gị kwa nkeji anọ. Agbanyeghị, ị kwesịrị ị na-enyocha arụmọrụ ya mgbe niile. Ọkọlọtọ na-acha uhie uhie bụ nnukwu ọnụ ahịa MQL jụrụ ahịa. Nke a na-egosi na ihe nlereanya gị na-enye akara nke ukwuu dabere na njirisi nke ire ere adịghị uru. Nzaghachi mgbe niile site n'aka ndị na-ere ahịa dị mkpa maka idowe ihe nlereanya ziri ezi.

Anyị bụ obere otu nwere obere mmefu ego. Ebee ka anyị ga-amalite na ahịa ahịa?

Malite na usoro, ọ bụghị ngwaọrụ. Detuo usoro ndu gị ugbu a ma chọpụta nnukwu ọkpọ gị (dịka, oge nzaghachi ndu, ntinye data). Mgbe ahụ, mejuputa otu usoro ọrụ akpaghị aka iji dozie nsogbu ahụ akọwapụtara. Ikpokoro dị ka Mewayz dị mma maka nke a n'ihi na ị nwere ike ịmalite site na modul ndị ị chọrọ na atụmatụ efu ma ọ bụ ọnụ ala na ọnụ ọgụgụ dị elu ka ị na-eto eto, na-ezere ọnụ ahịa na mgbagwoju anya nke ngwọta dị iche iche.

Kedu ihe dị iche n'etiti MQL na SQL?

A Marketing Qualified Lead (MQL)bụ ụzọ nke ahịa chere na ọ dịla njikere maka mgbasa ozi ahịa dabere na akara akara akara ekpebiela (ọnụọgụ igwe na ntinye aka). ASales Qualified Lead (SQL)bụ MQL nke onye nnochite anya ahịa kpọtụrụ ma kwenye na ọ bụ onye ahịa nwere ike ime nke ọma kwesịrị ịchụso ọrụ. Aka aka n'etiti MQL ruo SQL bụ oge dị oke egwu n'ime oghere.

Kedụ ka anyị ga-esi melite nhazi n'etiti ahịa na otu ndị na-ere ahịa?

Usoro nke mbụ bụ iji mepụta Agreement Level Service (SLA) n'etiti ahịa na ire ahịa. Akwụkwọ a kwesịrị ịkọwa ihe bụ MQL, ngwa ngwa ahịa ga-akpọtụrụ MQL (dịka ọmụmaatụ, n'ime awa 24), yana ihe nzaghachi nzaghachi dị maka ndị na-edu ndú. Ijikọ ọnụ na-enyocha pipeline na akụkọ mgbasa ozi na-arụ ọrụ kwa izu na-emeziwanye nhazi n'ụzọ dị egwu.

Try Mewayz Free

All-in-one platform for CRM, invoicing, projects, HR & more. No credit card required.

Related Guide

Complete CRM Guide →

Master your CRM with pipeline management, contact tracking, deal stages, and automated follow-ups.

digital marketing operations campaign management lead scoring ROI tracking marketing automation marketing attribution

Start managing your business smarter today

Join 30,000+ businesses. Free forever plan · No credit card required.

Ready to put this into practice?

Join 30,000+ businesses using Mewayz. Free forever plan — no credit card required.

Start Free Trial →

Ready to take action?

Start your free Mewayz trial today

All-in-one business platform. No credit card required.

Start Free →

14-day free trial · No credit card · Cancel anytime