Business Operations

Digital Marketing Operations Handbook: Ɔsatuo, Akannifoɔ, ne ROI Akyidie (2024) .

Master digital marketing ops ne data-driven akwan horow. Akwankyerɛ a etwa to a ɛfa ɔsatu sohwɛ, akannifo nkontaahyɛde, ne ROI akyi di ho. Nea ɛka ho ne templates & frameworks a wontua hwee.

19 min read

Mewayz Team

Editorial Team

Business Operations
Digital Marketing Operations Handbook: Ɔsatuo, Akannifoɔ, ne ROI Akyidie (2024) .
<ɔkwan a wɔfa so yɛ> nipadua { nkyerɛwde-abusua: -apɔw-mu-teɛteɛ, BlinkMacSystemFont, "Segoe UI", Roboto, sans-serif; nkyerɛwde-korɔn: 1.6; kɔla: #1f2937 na ɛwɔ hɔ; akyi-kɔla: #f9fafb; margin: 0; a wɔde hyɛ mu: 20px; } . .ahina { max-trɛw: 1200px; margin: 0 auto; akyigyina: #fff; a wɔde hyɛ mu: 30px; ɔhye-trɛw: 8px; ɔhye: 1px a ɛyɛ den #e5e7eb; adaka-sunsuma: 0 1px 3px rgba (0,0,0,0.05); } . h1 { kɔla: # 1f2937; ɔhye-ase: 2px a ɛyɛ den #6366f1; padding-ase: 10px; } . h2 { kɔla: #3730a3; margin-atifi: 40px na ɛwɔ soro; } . h3 { kɔla: # 6366f1; margin-atifi: 25px; } . a { kɔla: #6366f1; nkyerɛwee-asiesie: biara nni hɔ; } . a:hover { nkyerɛwee-asiesie: twe adwene si ase; } . pon { trɛw: 100%; border-collapse: ɔhye a ɛhwe ase; afã horow: 20px 0; adaka-sunsuma: 0 1px 3px rgba (0,0,0,0.05); } . th, td { a wɔde hyɛ mu: 12px 15px; text-align: benkum so; ɔhye: 1px a ɛyɛ den #e5e7eb; } . th { akyi: #312e81; kɔla: #fff; } . tr: nth-abofra (mpo) { akyi-kɔla: # f9fafb; } . .checklist { list-style-type: biara nni hɔ; padding-benkum so: 0; } . .checklist li:ansa na { emu nsɛm: "✓"; kɔla: #10b981 na ɛwɔ hɔ; font-weight: nkyerɛwde a ɛyɛ den; ɔyɛkyerɛ: inline-block; ne tɛtrɛtɛ: 1.5em; margin-benkum so: -1.5em; } . .cta-adaka { akyi: linear-gradient (135deg, # 6366f1, # 8b5cf6); kɔla: #fff; a wɔde hyɛ mu: 25px; ɔhye-trɛw: 8px; afã horow: 30px 0; text-align: mfinimfini; } . .cta-adaka a { kɔla: #fff; font-weight: nkyerɛwde a ɛyɛ den; text-decoration: twe adwene si so; } . .template { akyi-kɔla: # f3f4f6; ɔhye-benkum: 4px a ɛyɛ den #6366f1; a wɔde hyɛ mu: 15px; afã horow: 20px 0; } . .toc { akyi-kɔla: # f9fafb; a wɔde hyɛ mu: 20px; ɔhye-trɛw: 8px; ɔhye: 1px a ɛyɛ den #e5e7eb; margin-ase: 30px; } . .toc ul { list-style-type: biara nni hɔ; padding-benkum so: 20px; } . .toc li { afã: 8px 0; } . .faq-ade { margin-ase: 20px; } . .faq-question { font-mu duru: nkyerɛwde tuntum; kɔla: #3730a3; } . na ɛkyerɛ na ɛkyerɛ

Digital Marketing Operations Handbook: Ɔsatuo, Akannifoɔ, ne ROI Akyidie

Wɔyɛɛ no foforo nea etwa to: April 2024 | Ɔkyerɛwfo: Mewayz Akwankyerɛ Kuw

1. Nnianim: Nea enti a Marketing Operations yɛ Wo Kokoam Akode

Wɔ nnɛyi hyper-competitive digital landscape mu no, guesswork yɛ afɛfɛde a adwuma biara ntumi ntɔ. Nnwumakuw a wɔwɔ aguadi dwumadi ahorow a wɔatu wɔn ho ama no hu 25% aguadi mu mmɔdenbɔ a ɛkorɔn na wonya 15% ROI a ɛkorɔn wɔ wɔn aguadi ho sika a wɔsɛe no mu (fibea: Forrester Research). Marketing ops yɛ wo marketing team no engine room —nteɛsoɔ a ɛde strategy, technology, ne process bom ma ɛma nkɔsoɔ a ɛtumi sesa.

Saa nwoma yi de nhyehyeɛ a ɛkɔ akyiri, a wotumi de di dwuma ma wo de si na woama wo aguadi dwumadie ayɛ yie. Yɛbɛka biribiara ho asɛm firi ɔsatuo nhyehyɛeɛ ne akannifoɔ sohwɛ so kɔsi ROI akyidie a ɛyɛ den so, a yɛwie pɛyɛ ne nsusuiɛ a wobɛtumi de adi dwuma ntɛm ara.

2. Fapem no a Wɔde To: Tech Stack & Process Audit

Ansa na wobɛhyɛ ɔsatuo ase no, ɛsɛ sɛ wohwɛ wo mprempren infrastructure no mu. Tech stack a ɛnyɛ biako ne ade titiriw a ɛde sika a wɔsɛe no ne leads a wɔhwere ba.

Adwumayɛ ho nimdeɛ a wɔde di gua ho nhwehwɛmu

Kyerɛw adwinnade biara a ɛwɔ wo akodekorabea, ne dwumadi, ne bo, ne nkabom tebea. Sɛ wɔkyekyɛ mu a, adwumakuw a ɛwɔ mfinimfini gua so no de 12+ aguadi nnwinnade di dwuma, nanso bɛboro 30% nni dwuma yiye anaasɛ ɛho nhia (fibea: Gartner).

no
Adwinnadeɛ NkyekyɛmuNhwɛsoɔ NnwinnadeɛNneɛma Titiriw a Wɔde Ka bomƐka a Wɔbɔ (Ɔsram biara)
CRMHubSpot, AdetɔnfoɔAguadiɛ a Wɔde Di Dwuma, Email$50 - $300/ɔdefoɔ
Aguadi mu Nneɛma a Wɔde Yɛ AdwumaActiveCampaign, MarketoCRM, Nhwehwɛmu, Dawurubɔ$200 - $2000
NhwehwɛmuGoogle Nhwehwɛmu, MixpanelCRM, Dawurubɔ, Wɛbsaet$0 - $1000
Adawurubɔ NhyiamGoogle Dawurubɔ, LinkedIn DawurubɔNhwehwɛmu, CRMƐsono sɛnea wɔsɛe
na ɛwɔ hɔ

Adwumayɛ ho Nsεmfua & Nkyerεkyerεmu a εfa Nkyerεkyerεmu

  • Ma mprempren lead flow no ho mfonini fi fibea so kosi adetɔn a wogye tom so.
  • Kyerɛ bottlenecks a leads no hyɛ mu anaasɛ data yera.
  • Kyerɛw nsaanodwuma nhyehyɛe a ɛda aguadi ne adetɔn ntam.
  • Hwɛ data ahotew nneyɛe ho akontaabu (s.e., kɔbere a wɔyɛ no abien, afuw mu a wɔawie).

3. Ɔsatu Nhyehyɛe Nhyehyɛe

Ɔsatu nhyehyɛe a wɔahyehyɛ no de akuw ahorow hyia, kyerɛkyerɛ metrics mu, na ɛde gyinapɛn a emu da hɔ ma nkonimdi.

Ɔsatuo Mmara Nhwɛsoɔ

Nhwɛsode a Wotumi Twe: Ɔsatu Mmara
Botae: [SMART Botae: Ɛyɛ Pɛpɛɛpɛ, Wotumi Susuw, Wotumi Du ho, Ɛfata, Bere a Wɔahyehyɛ]
Atiefoɔ a Wɔde Wɔn ani Si Wɔn So: [Adetɔfoɔ Ho Nsɛm & Nnipa a Wɔfata]
Nkrasɛm Titiriw: [Boɔ ho asɛm, USP, CTA]
Budget Allocation: [Ɛnam ɔkwan & dwumadi so. Hwɛ pon a ɛwɔ aseɛ ha.]
Nkonimdi Nhwehwɛmu (KPIs): [Nsusuwii, CTR, CPL, MQLs, Hokwan ahorow]
Bere nhyehyɛe: [Nhyehyɛe, Fi ase, Bere tenten, Amanneɛbɔ Da]
Sɛ wopɛ saa mmara yi a ɛyɛ nkitahodi koraa a ɛwɔ KPI akyidi a ɛyɛ adwuma a, kyekye wo ɔsatu no wɔ Mewayz.

Budget Nkyekyɛmu & Nkɔmhyɛ

Wɔgyina abakɔsɛm data so kyekyɛ sikasɛm nhyehyɛe ma akwan a ɛwɔ mfasoɔ kɛseɛ. CPL a wɔkyekyem pɛpɛɛpɛ wɔ ɔkwan biara so:

no
Aguadi kwanƐka a Wɔbɔ wɔ Ɔkannifoɔ Biara Ho (B2B)Nsakyeraeɛ a Wɔbɔ (Ɛkɔ Adetɔfoɔ)
Nkwammoaa a Wɔhwehwɛ$323.5%
Email Adwumayɛ$534.2%
Social Media (Wɔtua ho ka)$652.8%
Nsɛm a ɛwɔ mu a wɔde bom$882.1%
PPC (Hwehwɛ)$923.0%
na ɛwɔ hɔ

Fibea: HubSpot Tebea a Ɛfa Adwumayɛ ho Amanneɛbɔ, 2023; wɔayɛ nsakrae wɔ nneɛma bo a ɛkɔ soro ho.

4. Multi-Channel Ɔsatu a Wɔde Di Dwuma

Execution ne baabi a strategy hyia nokwasɛm. Nkɔsoɔ ne nkitahodiɛ a ɛwɔ akwan ahodoɔ so no ho hia.

Nneyɛe Pa a Ɛfa Channel-Specific

Email: Personalization betumi ama kliki dodow akɔ soro 14%. Bere nyinaa A/B sɔhwɛ asɛmti nkyerɛwde ne CTA ahorow.

Social Media: Video mu nsɛm ma 1200% kyɛfa sen nsɛm ne mfonini a wɔaka abom (fibea: WordStream).

SEO/Content: Nkratafa a ɛbua searcher adwene na ɛwɔ nsɛmfua 2000+ no di kan 2x sɛ wɔkyekyɛ mu a.

Ɔsatuo a Wɔde Fi Ase Nhwehwɛmu Nhoma

  • Agyapadeɛ nyinaa (landing pages, ads, emails) a wɔayɛ na wɔayɛ QA'd.
  • UTM parameters a wɔayɛ ama links nyinaa.
  • Tracking codes a wɔde ahyɛ nkratafa a ɛfa ho nyinaa so.
  • Lead capture forms a wɔde afrafra CRM/automation platform.
  • Atɔnfoɔ kuo no maa ɔsatuo no ne akannifoɔ a wɔreba no ho akwanhwɛ tiawa.
  • Automated lead notification ne assignment mmara a wɔahyehyɛ wɔ CRM mu.

5. Lead Management Funnel: Efi Capture so kosi Conversion

so

Akannifoɔ 27% pɛ na wɔasiesie wɔn ho ankasa sɛ wɔbɛtɔn bere a wɔhyɛn funnel no mu (fibea: MarketingSherpa). Adeyɛ a wɔakyerɛkyerɛ mu ho hia.

Afã ahorow a ɛwɔ Lead Management Funnel no mu

no so de mena mu
Funnel StageNkyerɛaseɛOwuraAdeyɛ Titiriw
Lead CaptureƆhɔho de nsɛm fa fomAguadiAuto-responder email a wɔde mena
Lead QualificationWɔgyina profile & activity so na ɛma lead nkontabuoAutomationLead score kɔ soro
Aguadi mu Ɔkannifo a Ɔfata (MQL)Du aboboano nkontabuoAguadiAlert a wɔde kɔma adetɔn
Atɔnfoɔ a Ɔfata (SQL)Atɔnfoɔ gye tom sɛ ɛyɛ yieAtɔnWɔbɔ mmɔden sɛ wɔbɛdi nkitaho
HokwanApam a wɔayɛ wɔ CRMAtɔnNsuo afiri sohwɛ
AdetɔfoɔApam no bɛAtɔnOnboarding bɛhyɛ aseɛ
na ɛwɔ hɔ

Awɔw a Wɔde Di Dwuma a Wɔretete

Bɛyɛ 50% a wɔdi kan no fata nanso wonnya nsiesiee wɔn ho sɛ wɔbɛtɔ. Fa nurture stream a nkyerɛkyerɛ mu nsɛm, nsɛm a wɔayɛ ho nhwehwɛmu, ne webinar nsato krataa di dwuma na ama wɔakɔ so de wɔn ho ahyɛ mu kosi sɛ wɔbɛyɛ krado sɛ wɔbɛtɔn.

6. Data-Driven Lead Scoring & Nneɛma a Wɔde Di Kan

Lead scoring ma aguadi ne adetɔn hyia denam leads a ɛda adi sɛ ɛbɛsakra kɛse a ɛkyerɛ so. Nnwumakuw a wɔde lead scoring di dwuma no hu 77% nkɔanim wɔ ROI mu sen wɔn a wɔmfa nni dwuma (fibea: Gartner).

Nkonimdie Nhwɛsoɔ a Wɔbɛkyekyere

Fa nsɛntitiriw ma demographic fit (data a ɛda adi pefee) ne engagement level (data a ɛda adi pefee).

no
Nnipa dodow ho gyinapɛn (Ɛda adi pefee)NsɛntitiriwNneɛma a wɔde di dwuma ho gyinapɛn (Ɛda adi pefee)Nsɛntitiriw
Adwuma Asɛmti = Gyinaesifoɔ+25Wɔakɔsra Boɔ Ho Kratafa+20
Adwumakuw no Kɛse > 200+15Wɔtwe Krataa fitaa+10
Nnwuma = Botaeɛ Vertical+10Wɔkɔɔ Webinar+15
Beae = Ɔmantam a Wɔsom+5Wɔakliki Email Mpɛn 3++5
Wɔakɔ Wɛbsaet > Mpɛn 5+10
na ɛwɔ hɔ

MQL Aboboano Gyinaesi Matrix

Fa saa matrix yi kyerɛkyerɛ nkontabuo a ɛyɛ MQL. Wobetumi de nkontabuo a enye ama wɔ nneyɛeɛ a ɛma obi mfata (e.g., unsubscribes).

no si w’ani so
Akannifoɔ Nkonimdie RangeAkannifoɔ GyinabeaAdeyɛ a Ɛhia
0 - 24 PointsCold LeadFa ka ho de ka ɔsatu a wɔde ma no ho
25 - 49 PointsWarm LeadKɔ so hwɛ, fa mfimfini funnel content
50 - 74 NsɛntitiriwHot LeadBɔ SDR amanneɛ wɔ mfitiaseɛ a wɔde bɛkɔ
75+ PointsMQL (Priority)Telefon so frɛ ntɛm ara fi adetɔn
na ɛwɔ hɔ

Pro Tip: Fa platform te sɛ Mewayz di dwuma de yɛ saa nkontabuo yi automate na bɔ adetɔn amanneɛ ntɛm ara bere a lead bi du MQL threshold no so, na ɛtew mmuae bere so fi nna kosi simma.

7. Marketing Attribution: Adetɔfoɔ Akwantuo Ho Mfonini

Attribution yɛ ɔkwan a wɔfa so de credit ma marketing touchpoints a ɛde nsakraeɛ ba. Sɛ enni hɔ a, woreyɛ optimizing wɔ sum mu.

Attribution Model Ntotoeɛ

no so bo yɛ mmerɛw
NhwɛsoSɛnea Ɛyɛ AdwumaNea Ɛyɛ Paara MaAnohyeto
First-Touch100% akyɛde ma nkitahodi a edi kanAwareness ɔsatuEbu n’ani gu touchpoints a wɔhwɛ so
Last-Touch100% credit to last interactionBottom-funnel nsakraeɛ mmɔdenbɔƐbu akwan a wɔto mu no boɔ boro so
LinearAyɛyie a ɛyɛ pɛ ma touchpoint biaraNhwɛsoɔ a ɛnyɛ den, a ɛyɛ funnel nyinaaƐbu nkitahodiɛ nketenkete boroo so
Bere-PorɔwAkamfo pii ma touchpoints a ɛbɛn nsakraeAtɔn kyinhyia ntiantiaaƐma top-of-funnel
Gyinabea-Gyina40% credit to first touch, 40% to last, 20% distributedAdwene a ɛkari pɛ (a agye din kɛse)Nea ɛyɛ den sɛ wɔde bedi dwuma
na ɛwɔ hɔ

Wɔde Multi-Touch Attribution Model a Wɔde Di Dwuma

  1. Paw Wo Model: Fi ase de Position-Based ma ɔkwan a ɛkari pɛ.
  2. Hwɛ sɛ Data Integrity: Ɛsɛ sɛ akwan nyinaa nya UTM akyidi a ɛfata.
  3. Fa Platforms Bom: Fa wo ad platforms, analytics, ne CRM bata ho na woahu akwantuo no nyinaa.
  4. Analyze & Report: Kyerɛ akwan a ɛrenya nsakraeɛ so nkɛntɛnsoɔ, sɛ mpo ɛnyɛ click a ɛtwa toɔ a.

8. Ɔde ne nsa kyerɛɛ ne so. Adwumayɛ mu ROI a wɔbu akontaa: Beyond Vanity Metrics

Nokware ROI kɔ akyiri sen likes ne shares de susuw nkɛntɛnso a ɛwɔ sika a wonya so. Fomula a wɔde di dwuma wɔ ɔkwan a ɛyɛ nwonwa so ne:

ROI = (Sika a wɔde to gua - Sika a wɔde to gua so) / Sika a wɔde to gua so * 100

Adetɔfoɔ Nkwa Nna Botaeɛ (LTV) a wɔrebu akontaa

Sɛ wobɛte nokware ROI ase a, ɛsɛ sɛ wuhu nea adetɔfo bi bo yɛ. LTV yɛ ade titiriw a ɛka ho.

💡 DID YOU KNOW?

Mewayz replaces 8+ business tools in one platform

CRM · Invoicing · HR · Projects · Booking · eCommerce · POS · Analytics. Free forever plan available.

Start Free →

LTV = (Ɔsram biara sika a wɔsan nya wɔ Akontaabuo biara mu * Gross Margin %) / Churn Rate

Nhwɛsoɔ: Adetɔfoɔ a ɔwɔ $49/mo nhyehyɛeɛ a ɔwɔ 94% margin ne 2% ɔsram biara churn rate wɔ LTV a ɛyɛ: ($49 * 0.94) / 0.02 = $2,303.

ROI Nkontaabu Nhwɛso: Nsɛm a ɛwɔ mu ho aguadi

no
MetricAkontaabuBoɔ
Nsɛm a ɛwɔ mu a wɔde to guaƆkyerɛwfo ho ka + softwea + nkɔso$5,000
Hokwan ahorow a wɔde amaEfi amanneɛbɔ a wɔde ka nneɛma pii ho15
Hokwan a wɔde bɛto muAbakɔsɛm mu nkonimdi dodow20%
Adetɔfoɔ a wɔanya15 Hokwan * 20%3
LTV a wɔkyekyɛ muHwɛ fomula a ɛwɔ atifi hɔ$2,303
Sika a Wɔde Ma3 Adetɔfoɔ * $2,303$6,909
Aguadi mu ROI($6,909 - $5,000) / $5,000 * 10038.2%
na ɛwɔ hɔ

9. Marketing Automation & Adwumayɛ Nkɔsoɔ a Ɛyɛ Yie

Automation yɛ tumi a ɛdɔɔso wɔ aguadi ops mu. Ɛtew nsaanodwuma so, ɛhwɛ sɛ ɛyɛ pɛpɛɛpɛ, na ɛma kwan ma wɔyɛ ankorankoro wɔ nsenia so.

Adwumayɛ Nkɔsoɔ a Ɛho Hia a Ɛsɛ sɛ Woyɛ no Automate

  • Lead Nurturing: Drip email ɔsatuo a egyina lead score anaa nsɛm a wɔtwe so.
  • Lead Assignment: Fa MQL ahorow no kɔ adetɔnfo a ɔfata no nkyɛn a egyina asasesin, nnwuma, anaa nneɛma ho anigye so.
  • Sɛ wɔde wɔn ho hyɛ mu bio: Fa ɔsatu a wɔde di nkonim bio kyerɛ na wɔde wɔn ani si akannifo a wɔayɛ mmerɛw so.
  • Data Hygiene: Fa frankaa hyɛ nea wɔayɛ no abien anaasɛ ɛyɛ foforo a egyina dwumadi foforo so.

Adwumayɛ Nkɔsoɔ Nhwehwɛmu Nhoma

  • Adwumayɛ kwan no wɔ ade a ɛkanyan no pefee (e.g., kratasin a wɔde bɛmena, nkontabuo aboboano a wɔadi ho dwuma).
  • Wɔakyerɛkyerɛ nkorabata ne nea ebefi mu aba nyinaa mu (sɛ/ɛnde ntease).
  • Wɔde merge fields ayɛ email ne nnwuma no ankasa.
  • Awieeɛ botaeɛ anaa nsakraeɛ beaeɛ a ɛda adi pefee wɔ hɔ ma adwumayɛ nhyehyɛeɛ no.
  • Wɔakyerɛw adwumayɛ nhyehyɛe no sɛnea ɛbɛyɛ a ɛnyɛ den sɛ wɔbɛsan ayɛ ne akontaabu.

10. Daakye a Ɛwɔ Marketing Ops: AI & Predictive Analytics

Ɔhye a edi hɔ ne nkɔmhyɛ nhwehwɛmu, baabi a AI hyɛ nea ebefi mu aba ho nkɔm na ɛkyerɛ nneyɛe.

Nneɛma a Ɛrepue

Predictive Lead Scoring: AI models hwehwɛ data nsɛntitiriw mpempem pii mu de kyerɛ ɛnyɛ nea ɔyɛ nnam nko, na mmom hena na ɛda adi kɛse sɛ ɔbɛtɔ, mpɛn pii no >85% pɛpɛɛpɛ.

Nsɛm a ɛwɔ mu AI: Nnwinnadeɛ a ɛhwehwɛ nsɛm a ɛyɛ adwuma yie wɔ wɛb no nyinaa so de kamfo nsɛmti, nsɛmti, ne nkyerɛwdeɛ a ɛbɛyɛ sɛ ɛbɛka w’atiefoɔ.

Chatbots & Conversational Marketing: AI-driven bots a ɛfata di anim 24/7, nwoma nhyiamu, na ɛma mmoa ntɛm ara, ɛma nsakraeɛ dodoɔ kɔ soro firi landing pages kɔsi 30%.

11. Mewayz Marketing Ops Nnwinnade Adaka

Saa akwan a ɛyɛ den yi sohwɛ hwehwɛ sɛ wonya asɛnka agua a ɛwɔ mfinimfini. Mewayz de modular dwumadie nhyehyɛeɛ a ɛka wo aguadi ops bom ma.

Ma Wo Marketing Dwumadie Nyinaa Nsiesiei

Dɛn nti na juggle 12+ nnwinnade a wɔatwa mu? Mewayz de ɔsatuo sohwɛ, lead scoring, CRM, analytics, ne automation bom yɛ platform baako a tumi wom a ɛwɔ module 208.

Kɔka aguadifo 138,000 a wɔde Mewayz di dwuma de ma nkɔso a etu mpɔn ho.

Fi ase kwa →

Ɛho nhia sɛ wɔde sika kaad kaad to hɔ. Free forever tier no bi ne sɛ wobɛnya kwan akɔ core marketing modules 25.

Mewayz Modules Titiriw ma Marketing Ops

  • Ɔsatuo sohwɛfoɔ: Yɛ nhyehyɛeɛ, yɛ sikasɛm nhyehyɛeɛ, na di ɔsatuo nyinaa akyi firi dashboard baako so.
  • Lead Scoring Engine: Yɛ amanne kwan so nkontabuo nhwɛsoɔ a ɛwɔ gyinapɛn a ɛda adi pefee ne nea ɛda adi pefee.
  • Multi-Touch Attribution: Fa sika a wonya no to akwan horow a ɛwɔ mfonini ahorow a wotumi sesa so.
  • Workflow Automator: Yɛ nurture streams a ɛyɛ nwonwa ne emu kɔkɔbɔ nhyehyɛe a enni code.
  • ROI Dashboard: Hwɛ nkɛntɛnso tẽẽ a wo mmɔdenbɔ anya wɔ pipeline ne sika a wonya so wɔ bere ankasa mu.

12. Nsɛm a Wɔtaa Bisa (FAQ)

Dɛn ne metric baako a ɛho hia paa ma marketing ops?

Bere a metrics pii ho hia no, Marketing Originated Customer % ho hia yiye. Ɛsusuw w’adwuma foforo no mu ɔha biara mu nkyem ahe na aguadi ho mmɔdenbɔ na ɛkanyan no. Saa metric yi kyerɛ mmoa a aguadi de ma wɔ sika a wonya mu tẽẽ na ɛboa ma wobu sikasɛm nhyehyɛe ne nneɛma a wɔde kyekyɛ no bem. Nhwehwɛmu a ɛyɛ papa no wɔ 30-50% ntam ma B2B SaaS nnwumakuw dodow no ara.

Mpɛn ahe na ɛsɛ sɛ yɛsan hwɛ na yɛyɛ yɛn lead scoring model no foforo?

Hwɛ wo model no mu wɔ ɔkwan a ɛfata so afe abiɛsa biara. Nanso, ɛsɛ sɛ wohwɛ sɛnea ɛyɛ adwuma no so bere nyinaa. Frɛmfrɛm kɔkɔɔ titiriw ne MQL ahorow a wɔpow a wɔtɔn no dodow a ɛkɔ soro. Wei kyerɛ sɛ wo model no renya nkontabuo a ɛkorɔn dodo a egyina gyinapɛn a adetɔn mfa nyɛ hwee so. Nsɛm a wɔka fi adetɔn kuw no hɔ daa no ho hia na ama wɔakura nhwɛsode a ɛyɛ pɛpɛɛpɛ mu.

Yɛyɛ kuw ketewa bi a yɛn sikasɛm tebea sua. Ɛhe na ɛsɛ sɛ yɛhyɛ aseɛ de marketing ops?

Fi ase de nhyehyɛe, ɛnyɛ nnwinnade. Kyerɛw wo mprempren lead flow na kyerɛ wo bottleneck kɛse (e.g., lead response time, data entry). Afei, fa adwumayɛ nhyehyɛe biako a wɔde di dwuma wɔ ɔkwan a ɛyɛ adwuma so di dwuma na ama woadi saa ɔhaw pɔtee no ho dwuma. Platform te sɛ Mewayz yɛ papa ma yei ɛfiri sɛ wobɛtumi de modules a wohia ahyɛ aseɛ wɔ nhyehyɛeɛ a wontua hwee anaa ɛho ka sua so na woayɛ kɛseɛ berɛ a worenyin, akwati ɛka ne nsɛnnennen a ɛwɔ nsɛntitiriw ano aduru ahodoɔ mu.

Nsonsonoe bɛn na ɛda MQL ne SQL ntam?

A Marketing Qualified Lead (MQL) yɛ lead a marketing abu no sɛ wasiesie ne ho ama adetɔn ho nkɔmmɔdie a egyina nkontabuo gyinapɛn a wɔahyɛ ato hɔ (nnipa dodoɔ ne wɔn a wɔde wɔn ho hyɛ mu). Sales Qualified Lead (SQL) yɛ MQL a adetɔn ananmusifoɔ bi ne no adi nkitaho na wapene so sɛ ɛyɛ adetɔfoɔ a ɔbɛtumi ayɛ adwuma a ɛfata sɛ wɔdi akyi denneennen. Nsa a ɛda MQL ne SQL ntam no yɛ bere a ɛho hia wɔ funnel no mu.

Yɛbɛyɛ dɛn atumi ama nkitahodi a ɛda aguadi ne adetɔn akuw ntam no atu mpɔn?

Akwan a ɛdi kan ne sɛ yɛ Service Level Agreement (SLA) wɔ aguadi ne adetɔn ntam. Ɛsɛ sɛ saa nwoma yi kyerɛkyerɛ deɛ ɛyɛ MQL, sɛdeɛ adetɔn bɛdi nkitaho ntɛmntɛm (e.g., wɔ nnɔnhwereɛ 24 mu), ne feedback loop bɛn na ɛwɔ hɔ ma leads a wɔapow. Sɛ wɔbom hwɛ pipeline ne campaign performance reports dapɛn biara nso ma alignment tu mpɔn kɛseɛ.

na ɛwɔ hɔ

Try Mewayz Free

All-in-one platform for CRM, invoicing, projects, HR & more. No credit card required.

Related Guide

Complete CRM Guide →

Master your CRM with pipeline management, contact tracking, deal stages, and automated follow-ups.

digital marketing operations campaign management lead scoring ROI tracking marketing automation marketing attribution

Start managing your business smarter today

Join 30,000+ businesses. Free forever plan · No credit card required.

Ready to put this into practice?

Join 30,000+ businesses using Mewayz. Free forever plan — no credit card required.

Start Free Trial →

Ready to take action?

Start your free Mewayz trial today

All-in-one business platform. No credit card required.

Start Free →

14-day free trial · No credit card · Cancel anytime