Business Operations

Санлы маркетинг операцияләре өчен кулланма: кампанияләр, лидерлар, ROI күзәтү (2024)

Мәгълүматлы стратегияләр белән цифрлы маркетинг опслары. Акция белән идарә итү, әйдәп бару, ROI күзәтү өчен төп кулланма. Бушлай шаблоннар һәм рамкалар керә.

2 min read

Mewayz Team

Editorial Team

Business Operations
Санлы маркетинг операцияләре өчен кулланма: кампанияләр, лидерлар, ROI күзәтү (2024)
<мета схемасы = "UTF-8"> <стиль> тән {шрифт-гаилә:-алма-система, BlinkMacSystemFont, "Segoe UI", Робото, санс-сериф; сызык биеклеге: 1,6; төс: # 1f2937; фон-төс: # f9fafb; маржа: 0; ябыштыру: 20px; } . контейнер {макс-киңлек: 1200px; маржа: 0 автомобиль; фон: #fff; ябыштыру: 30px; чик-радиус: 8px; чик: 1px каты # e5e7eb; тартма-күләгә: 0 1px 3px rgba (0,0,0,0.05); } h1 {color: # 1f2937; чик-асты: 2px каты # 6366f1; аска-аста: 10px; } h2 {color: # 3730a3; margin-top: 40px; } h3 {color: # 6366f1; margin-top: 25px; } a {color: # 6366f1; текст бизәлеше: юк; } а: ховер {текст-бизәлеш: сызык; } таблицаның киңлеге: 100%; чик-җимерелү: җимерелү; маржа: 20px 0; тартма-күләгә: 0 1px 3px rgba (0,0,0,0.05); } th, td {padding: 12px 15px; текст-тигезләү: сул; чик: 1px каты # e5e7eb; } th {фон: # 312e81; төс: #fff; } tr: nth-child (хәтта) {фон-төс: # f9fafb; } .checklist {list-style-type: юк; ябыштыру-сул: 0; } тикшерү исемлеге li: элек {эчтәлек: "✓"; төс: # 10b981; шрифт авырлыгы: калын; күрсәтү: сызык-блок; киңлеге: 1,5ем; маржа-сул: -1.5ем; } .cta-box {фон: сызыклы-градиент (135дег, 63 6366f1, # 8b5cf6); төс: #fff; ябыштыру: 25px; чик-радиус: 8px; маржа: 30px 0; текстны тигезләү: үзәк; } .cta-box a {color: #fff; шрифт авырлыгы: калын; текст-бизәлеш: сызык; } .template {background-color: # f3f4f6; чик-сул: 4px каты # 6366f1; ябыштыру: 15px; маржа: 20px 0; } .toc {background-color: # f9fafb; ябыштыру: 20px; чик-радиус: 8px; чик: 1px каты # e5e7eb; margin-bottom: 30px; } .toc ul {list-style-type: юк; ябыштыру-сул: 20px; } .toc li {margin: 8px 0; } .faq-item {margin-bottom: 20px; } .faq-сорау {шрифт-авырлык: калын; төс: # 3730а3; }

Санлы маркетинг операцияләре өчен кулланма: кампанияләр, лидерлар, ROI эзләү

Соңгы яңартылган: 2024 апрель | Автор: Mewayz стратегиясе командасы

1. Кереш: Ни өчен маркетинг операцияләре сезнең яшерен корал

Бүгенге гипер-көндәшлеккә сәләтле санлы пейзажда, фаразлау - бизнесның мөмкинлеге булмаган люкс. Аерым маркетинг операцияләре функцияләре булган компанияләр 25% югары маркетинг эффективлыгын күрәләр һәм маркетинг чыгымнарына 15% югарырак ROI ка ирешәләр (чыганак: Forrester Research). Маркетинг опслары - сезнең маркетинг коллективының двигатель бүлмәсе - масштаблы үсеш өчен стратегия, технология һәм процессны берләштергән дисциплиналар.

Бу кулланма сезнең маркетинг операцияләрен төзү һәм оптимальләштерү өчен комплекслы, эшлекле база тәкъдим итә. Без кампанияне планлаштырудан алып, идарә итүдән алып ROI күзәтүенең эчтәлегенә кадәр барын да яктыртачакбыз, шаблоннар һәм рамкалар белән тулы, сез шунда ук тормышка ашыра аласыз.

2. Фундамент салу: Техник стакан һәм процесс аудиты

Акцияләр башлар алдыннан, сез хәзерге инфраструктурагызны тикшерергә тиеш. Бозылган технология стакасы - бушка чыгымнарның һәм югалтуларның төп сәбәбе.

Маркетинг технологияләре аудиты үткәрү

Арсеналдагы һәр коралны, аның функциясен, бәясен, интеграция торышын санап чыгыгыз. Урта базар компаниясе уртача 12+ маркетинг кораллары куллана, ләкин 30% тан артык кулланылмый яки артык кирәк түгел (чыганак: Гартнер).

<таблица> Кораллар категориясе Мисал кораллары төп интеграция нокталары бәяләр диапазоны (айлык) CRM HubSpot, Salesforce Маркетинг автоматизациясе, электрон почта $ 50 - $ 300 / кулланучы Маркетинг Автоматизациясе ActiveCampaign, Marketo CRM, Аналитика, Реклама $ 200 - $ 2000 Аналитика Google Аналитика, Микспанель CRM, Реклама, Вебсайт $ 0 - $ 1000 Реклама Платформасы Google Рекламалары, LinkedIn Рекламалары Аналитика, CRM чыгымнар буенча үзгәрә

Процесс картасы һәм кимчелекләрне ачыклау

  • Чыганактан сатуны кабул итүгә агымдагы корыч агымын карта.
  • Саклагычлар тыгылган яки мәгълүмат югалган урыннарны ачыклагыз.
  • Маркетинг һәм сату арасында тапшыру процессын документлаштырыгыз.
  • Мәгълүмат гигиена практикасын аудит (мәсәлән, кургашны кабатлау, кырны тәмамлау).

3. Акцияне планлаштыру нигезе

Структуралаштырылган кампания планы командаларны тигезли, метриканы билгели һәм уңыш өчен ачык күрсәткеч куя.

Акция Уставы Шаблоны

Йөкләнә торган шаблон: кампания уставы
Максат: [СМАРТ Максат: Конкрет, үлчәнә торган, ирешеп була, актуаль, вакыт белән бәйләнгән]
Максатлы аудитория: [Идеаль клиент профиле һәм шәхесләр]
Төп хәбәрләр: [Кыйммәт тәкъдиме, USP, CTA]
Бюджет бүлеп бирү: [Канал һәм эшчәнлек буенча. Түбәндәге таблицаны карагыз.]
Уңыш үлчәүләре (KPI): [Импрессияләр, CTR, CPL, MQLs, мөмкинлекләр]
Вакыт сызыгы: [Планлаштыру, җибәрү, дәвам итү, отчет бирү вакыты]
Автоматлаштырылган KPI күзәтү белән бу уставның тулы интерактив версиясе өчен, кампаниягезне Mewayz . төзегез.

Бюджет бүлеп бирү һәм фаразлау

Тарихи мәгълүматларга нигезләнеп, иң зур керемле каналларга бюджет бүлеп бирегез. Канал буенча уртача CPL:

<таблица> Маркетинг Каналы Кургашның уртача бәясе (B2B) уртача конверсия ставкасы (клиентка алып бару) Органик эзләү $ 32 3,5% Электрон почта маркетингы $ 53 4.2% Социаль Медиа (Түләүле) $ 65 2,8% Эчтәлекне синдикатлау $ 88 2.1% PPC (Эзләү) $ 92 3.0%

Чыганак: HubSpot маркетинг отчеты, 2023; инфляция өчен көйләнгән.

4. Күп каналлы кампанияне башкару

Стратегия чынбарлыкка туры килә. Каналлар арасындагы эзлеклелек һәм координация бик мөһим.

Каналга хас иң яхшы практикалар

Электрон почта: Персональләштерү басу ставкаларын 14% арттырырга мөмкин. Waysәрвакыт A / B тест темалары һәм CTA.

Социаль Медиа: Видео эчтәлеге текст һәм рәсемнәргә караганда (чыганак: WordStream) караганда 1200% күбрәк акцияләр чыгара.

SEO / Эчтәлек: Эзләүченең ниятенә җавап бирүче һәм 2000+ сүз булган битләр уртача 2х югарырак.

Акцияне тикшерү исемлеге

  • Барлык активлар (төшү битләре, реклама, электрон почталар) һәм QA'd.
  • UTM параметрлары барлык сылтамалар өчен ясалган.
  • Барлык тиешле битләргә урнаштырылган күзәтү кодлары.
  • CRM / автоматлаштыру платформасы белән интеграцияләнгән әйдәп баручы формалар.
  • Сату командасы кампания һәм килүче өметләр турында кыскача мәгълүмат бирде.
  • CRM'да конфигурацияләнгән автоматлаштырылган хәбәр итү һәм билгеләү кагыйдәләре.

5. Куркынычсызлык белән идарә итү функциясе: әсирлектән конверсиягә кадәр

Функциягә кергәндә лидерларның 27% ы гына сатуга әзер (чыганак: MarketingSherpa). Билгеләнгән процесс бик мөһим.

Куркынычсызлык белән идарә итү функциясенең этаплары

<таблица> функция этапы Аңлатма хуҗасы төп эш Куркынычсыз кулга алу Визит информацияне форма аша җибәрә Маркетинг Куркынычсызлык квалификациясе Кургаш профиль һәм эшчәнлек нигезендә туплана Автоматизация Куркынычсызлык балллары арта Маркетинг квалификацияле корыч (MQL) бусага баллына туры килә Маркетинг Сатуга җибәрелгән хәбәр Сату квалификацияле корыч (SQL) Сату тормышка яраклы дип кабул ителде Сату Контакт мөмкинлек CRM сату торба үткәргеч белән идарә итү Клиент Килешү җиңде Сату Бортка утыру

Салкын лидерларны тәрбияләү

Якынча 50% лидер квалификацияле, ләкин сатып алырга әзер түгел . Белем бирү эчтәлеге, очраклар, вебинар белән тәрбия агымын тормышка ашырыгыз, аларны сатуга әзер булганчы катнашырга чакыралар.

6. Мәгълүмат белән идарә итүче кургашны бәяләү һәм өстенлек бирү

Куркынычсызлык балллары маркетингны һәм сатуны тигезлиләр. Куркынычсызлык баллын кулланган компанияләр ROI ның кулланучылар булмаганнарга караганда 77% артуын күрәләр (чыганак: Гартнер).

Сколинг моделе төзү

Демографик фитнес (ачык мәгълүматлар) һәм катнашу дәрәҗәсе (тулы мәгълүмат) өчен баллар билгеләгез.

<таблица> Демографик критерийлар (Ачык) баллар Аралашу критерийлары (төгәл) Эш исеме = Карар кабул итүче +25 Бәяләү бите +20 Компаниянең Размеры> 200 +15 Күчереп алу кәгазе +10 Сәнәгать = Максатлы вертикаль +10 Вебинарда катнаштылар +15 Урын = Хезмәт ителгән Төбәк +5 3+ тапкыр басылган электрон почта +5 Вебсайтка 5 тапкыр +10

MQL бусагасы карар матрицасы

Бу матрицаны кулланыгыз, нинди балл MQL тәшкил итә. Тискәре пунктлар дисквалификацияләнгән гамәлләр өчен бирелергә мөмкин (мәсәлән, язылмаганнар).

<таблица> Куркынычсызлык балл диапазоны Кургаш статусы Эш кирәк 0 - 24 балл Салкын корыч Тәрбия кампаниясенә өстәргә 25 - 49 балл armылы корыч Тәрбияне дәвам итегез, урта функция эчтәлеге белән максатлы 50 - 74 балл кайнар корыч башлангыч мөрәҗәгать итү өчен SDRга хәбәр итегез 75+ балл MQL (приоритет) Сатудан шунда ук шалтырату

Киңәш: Mewayz кебек платформаны кулланыгыз, бу баллны автоматлаштыру һәм MQL бусагасына килеп җиткәч, тиз арада хәбәр итү, җавап вакытын берничә минуттан кыскарту.

7. Маркетинг атрибуты: Клиентлар сәяхәтен картографияләү

Атрибутика - конверсиягә китерә торган маркетинг нокталарына кредит бирү процессы. Ансыз сез караңгыда оптимальләштерәсез.

Атрибутик модель чагыштыру

<таблица> модель ничек эшли иң яхшысы чикләүләр Беренче кагылу беренче үзара бәйләнешкә 100% кредит Хәбәрдарлык кампанияләре сенсор пунктларын тәрбияләүгә игътибар итми Соңгы кагылу соңгы үзара бәйләнешкә 100% кредит Түбән функцияне үзгәртү тырышлыгы Ябу каналларын бәяләү Сызыклы touchәрбер кагылу ноктасына тигез кредит Гади, тулы функция күренеше Кечкенә үзара бәйләнешне бәяли

Күп сенсорлы атрибутика моделен кертү

  1. Сезнең модельне сайлагыз: Баланслы караш өчен позициягә нигезләнегез.
  2. Мәгълүматның бөтенлеген тәэмин итегез: Барлык каналларда да UTM күзәтүе булырга тиеш.
  3. Платформаларны берләштерегез: Реклама платформаларын, аналитиканы һәм CRMны тулы сәяхәтне карау өчен тоташтырыгыз.
  4. Анализ һәм отчет: Кайсы каналларның конверсиягә йогынты ясавын ачыклагыз, хәтта соңгы басу булмаса да.

8. Маркетинг ROI-ны исәпләү: Ванитика метрикасы артында

Чын ROI керемнәргә тәэсирне үлчәү өчен ошый һәм бүлешә. Классик формула:

ROI = (Абруйлы керемнәр - маркетинг инвестицияләре) / Маркетинг инвестицияләре * 100

💡 DID YOU KNOW?

Mewayz replaces 8+ business tools in one platform

CRM · Invoicing · HR · Projects · Booking · eCommerce · POS · Analytics. Free forever plan available.

Start Free →

Клиентның гомерлек кыйммәтен исәпләү (LTV)

Чын ROIны аңлар өчен, сез клиентның нәрсә кирәклеген белергә тиеш. LTV - төп компонент.

LTV =.

Мисал: $ 49 / ай планы буенча клиент 94% маржа һәм 2% айлык ставкасы белән LTV бар: ($ 49 * 0.94) / 0.02 = $ 2,303.

ROI исәпләү мисалы: Эчтәлек маркетингы

<таблица> Метрика Хисаплау Кыйммәт Эчтәлек маркетинг инвестицияләре Язучы өчен түләүләр + программа тәэминаты + реклама 5000 $ Абруйлы мөмкинлекләр Күп сенсорлы атрибутика отчетыннан 15 Мөмкинлек-Ябу ставкасы Тарихи җиңү дәрәҗәсе 20% Клиентлар алынган 15 мөмкинлек * 20% 3 уртача LTV aboveгарыдагы формуланы карагыз $ 2,303 Атрибутик керемнәр 3 клиент * 2330 $ $ 6,909 Маркетинг ROI ($ 6,909 - 5000 $) / 5000 $ 100 38.2%

9. Маркетинг автоматизациясе һәм эш процессын оптимизацияләү

Автоматизация - маркетинг опсларының көч тапкырлаучысы. Ул кул эшләрен киметә, эзлеклелекне тәэмин итә, һәм масштабта персональләштерергә мөмкинлек бирә.

Автоматлаштыру өчен төп эш процессы

  • Куркынычсыз тәрбия: Электрон почта кампанияләрен кургаш баллына яки эчтәлекне йөкләүгә нигезләнеп тамчы.
  • Куркынычсызлык йөкләмәсе: MQL'ларны автоматик рәвештә территория, сәнәгать яки продукт кызыксынуына нигезләнеп дөрес сатучыга юнәлтегез.
  • Кабат катнашу: winиңү кампаниясе белән искергән әйберләрне ачыклагыз
  • Мәгълүмат гигиенасы: Автоматик рәвештә флаг кабатлана яки яңа эшчәнлек нигезендә язмаларны яңарта.

Эш процессының эффективлыгын тикшерү исемлеге

  • Эш процессының ачык триггеры бар (мәсәлән, форманы тапшыру, балл бусагасы).
  • Барлык мөмкин тармаклар һәм нәтиҗәләр билгеләнде (әгәр / аннары логика).
  • Электрон почта һәм биремнәр кушылу кырлары белән персональләштерелгән.
  • Эш процессы өчен ачык максат яки конверсия ноктасы бар.
  • Эш процессы җиңел кабатлау һәм аудит өчен документлаштырылган.

10. Маркетинг Ops киләчәге: ЯИ & Прогнозлы Аналитика

Киләсе чик - прогнозлы аналитика, монда ЯИ нәтиҗәләрне фаразлый һәм гамәлләрне яза.

барлыкка килүче тенденцияләр

Прогнозлы корычны бәяләү: ЯИ модельләре кемнең актив булуын гына түгел, ә кем сатып алу ихтималын фаразлау өчен меңләгән мәгълүмат пунктларын анализлыйлар. еш кына> 85% төгәллек белән.

Эчтәлек AI: Сезнең аудиториягездә резонанс булырга мөмкин булган темаларны, баш исемнәрне, форматларны тәкъдим итү өчен веб аша иң яхшы эчтәлекне анализлаучы кораллар.

Чатботлар һәм Сөйләшү Маркетинг: ЯИ белән идарә итүче ботлар тәүлек әйләнәсе, китап очрашулары алып бара, һәм тиз арада ярдәм күрсәтә, төшү битләреннән конверсия ставкаларын 30% ка арттыра.

11. Mewayz Marketing Ops Toolbox

Бу катлаулы процесслар белән идарә итү үзәкләштерелгән платформа таләп итә. Mewayz сезнең маркетинг опцияләрен берләштерә торган модульле операцион система тәкъдим итә.

Бөтен маркетинг операциясен тәртипкә китерегез

Нигә 12+ өзелгән коралларны бәйләргә? Mewayz кампания белән идарә итү, әйдәп бару, CRM, аналитика һәм автоматизацияне 208 модуль белән бер көчле платформага берләштерә.

Эффектив үсеш өчен Mewayz кулланган 138,000 маркетерга кушылыгыз.

Ирекле башлау →

Кредит картасы кирәк түгел. Бушлай мәңгелек дәрәҗә 25 төп маркетинг модулына керүне үз эченә ала.

Маркетинг Ops өчен төп Мевайз модульләре

  • Акция менеджеры: План, бюджет һәм барлык кампанияләрне бер тактадан күзәтегез.
  • Куркынычсыз бәяләү двигателе: Ачык һәм тулы критерийлар белән махсус балл модельләрен төзегез.
  • Күп сенсорлы атрибутика: Автоматик рәвештә каналлар аша керемнәрне көйләнә торган модельләр белән атыйлар.
  • Эш процессының автомататоры: Катлаулы тәрбия агымнарын һәм эчке хәбәр итү системаларын кодсыз эшләгез.
  • ROI Тактасы: Сезнең тырышлыгыгызның торба үткәргечкә һәм реаль вакытта кеременә турыдан-туры йогынтысын карагыз.

12. Еш бирелә торган сораулар (Сораулар)

Маркетинг опслары өчен иң мөһим күрсәткеч нинди?

Күпчелек метрика мөһим булса да, Маркетинг Клиенты% бик мөһим. Бу сезнең яңа бизнесыгызның процентын маркетинг тырышлыгы белән алып бара. Бу күрсәткеч маркетингның керемгә керткән өлешен турыдан-туры күрсәтә һәм бюджетны һәм ресурслар бүлеп бирүне акларга булыша. Күпчелек B2B SaaS компанияләре өчен сәламәт күрсәткеч 30-50% арасында.

Без әйдәп баручы модельне ничә тапкыр карарга һәм яңартырга тиеш?

Сезнең модельне рәсми рәвештә карагыз квартал . Ләкин, сез аның эшләвен өзлексез күзәтергә тиеш. Төп кызыл флаг - сатудан баш тарткан MQLларның югары дәрәҗәсе. Бу сезнең модельнең балл бәяләмәгән критерийларга нигезләнеп бик күп балл җыйганын күрсәтә. Сату коллективыннан регуляр җавап төгәл модельне саклау өчен бик мөһим.

Без бюджеты чикләнгән кечкенә команда. Кайда без маркетинг опсыннан башларга тиеш?

Корал түгел, процесс белән башлап җибәрегез. Хәзерге корыч агымны документлаштырыгыз һәм иң зур кыенлыгыгызны билгеләгез (мәсәлән, җавап бирү вакыты, мәгълүмат кертү). Аннары, бу проблеманы чишү өчен бер автоматлаштырылган эш процессын тормышка ашырыгыз. Mewayz кебек платформа моның өчен идеаль, чөнки сез бушлай яки аз чыгымлы планда кирәк булган модульләрдән башлап, үскән саен масштаблый аласыз, күп нокталы чишелешләрнең бәясеннән һәм катлаулылыгыннан сакланып.

MQL белән SQL арасында нинди аерма бар?

A Маркетинг квалификацияле корыч (MQL) - маркетинг, алдан билгеләнгән балл критерийлары (демография һәм катнашу) нигезендә сатуны таратуга әзер дип саный. Сату квалификацияле корыч (SQL) - MQL, сату вәкиле белән элемтәгә керде һәм актив эзләнергә лаеклы потенциаль клиент. MQL белән SQL арасындагы бәйләнеш функциядә критик мизгел.

Маркетинг һәм сату коллективлары арасында тигезләнүне ничек яхшырта алабыз?

Беренче тактика - маркетинг һәм сату арасында Хезмәт дәрәҗәсе килешүе (SLA) булдыру . Бу документ MQL нәрсә икәнен, сату MQL белән тиз арада ничек элемтәгә керәчәген (мәсәлән, 24 сәгать эчендә), кире кагылган әйберләр өчен нинди кире әйләнеш барлыгын ачыкларга тиеш. Атна саен торба үткәргеч һәм кампаниянең эш отчетларын бергәләп карау шулай ук тигезләнүне кискен яхшырта.

Try Mewayz Free

All-in-one platform for CRM, invoicing, projects, HR & more. No credit card required.

Related Guide

Complete CRM Guide →

Master your CRM with pipeline management, contact tracking, deal stages, and automated follow-ups.

digital marketing operations campaign management lead scoring ROI tracking marketing automation marketing attribution

Start managing your business smarter today

Join 30,000+ businesses. Free forever plan · No credit card required.

Ready to put this into practice?

Join 30,000+ businesses using Mewayz. Free forever plan — no credit card required.

Start Free Trial →

Ready to take action?

Start your free Mewayz trial today

All-in-one business platform. No credit card required.

Start Free →

14-day free trial · No credit card · Cancel anytime