Business Operations

Buku ya Matirhelo ya Vumaki bya Dijitali: Matshalatshala, Varhangeri, na ku Landzelerisa ROI (2024) .

Master digital marketing ops hi tindlela leti fambiwaka hi data. Nkongomiso wo hetelela eka vufambisi bya pfhumba, ku nyika swikoweto swa vukorhokeri, na ku landzelerisa ROI. Ku katsa na tithempleyiti & swivumbeko swa mahala.

2 min read

Mewayz Team

Editorial Team

Business Operations
Buku ya Matirhelo ya Vumaki bya Dijitali: Matshalatshala, Varhangeri, na ku Landzelerisa ROI (2024) .
miri { ndyangu wa tifonto: -sisiteme-ya-apula, BlinkMacSystemFont, "Segoe UI", Roboto, sans-serif; ku leha ka layini: 1.6; muvala: #1f2937; muvala wa le ndzhaku: #f9fafb; margin: 0; ku hlanganisa: 20px; } . .xikhomela { max-ku anama: 1200px; margin: 0 hi yoxe; le ndzhaku: #fff; ku hlanganisa: 30px; ndzilakano-radius: 8px; ndzilakano: 1px lowu tiyeke #e5e7eb; bokisi-ndzhuti: 0 1px 3px rgba (0,0,0,0.05); } . h1 { muvala: #1f2937; ndzilakano-ehansi: 2px ku tiya #6366f1; padding-ehansi: 10px; } . h2 { muvala: #3730a3; margin-ehenhla: 40px; } . h3 { muvala: # 6366f1; margin-ehenhla: 25px; } . a { muvala: #6366f1; ku khavisa matsalwa: ku hava; } . a:hover { ku khavisa-tsatsa: ku thalela ehansi; } . tafula { ku anama: 100%; border-collapse: ku wa; margin: 20px 0; bokisi-ndzhuti: 0 1px 3px rgba (0,0,0,0.05); } . th, td { ku hlanganisa: 12px 15px; text-align: ximatsi; ndzilakano: 1px lowu tiyeke #e5e7eb; } . th { endzhaku: #312e81; muvala: #fff; } . tr:nth-child(hambi) { muvala wa le ndzhaku: # f9fafb; } . .checklist { nxaxamelo-xitayili-muxaka: a ku na; padding-left: 0; } . .nxaxamelo wo kambela li:emahlweni { nhundzu: "✓"; muvala: #10b981; font-weight: ku va na xirhendzevutani; nkombiso: inline-block; ku anama: 1.5em; margin-leximatsi: -1.5em; } . .cta-box { endzhaku: linear-gradient (135deg, # 6366f1, # 8b5cf6); muvala: #fff; ku hlanganisa: 25px; ndzilakano-radius: 8px; margin: 30px 0; text-align: exikarhi; } . .cta-box a { muvala: #fff; font-weight: ku va na xirhendzevutani; ku khavisa matsalwa: ku thalela ehansi; } . .template { muvala wa le ndzhaku: # f3f4f6; ndzilakano-ximatsi: 4px yo tiya #6366f1; ku hlanganisa: 15px; margin: 20px 0; } . .toc { muvala wa le ndzhaku: #f9fafb; ku hlanganisa: 20px; ndzilakano-radius: 8px; ndzilakano: 1px lowu tiyeke #e5e7eb; margin-ehansi: 30px; } . .toc ul { nxaxamelo-xitayili-muxaka: a ku na; ku padding-left: 20px; } . .toc li { margin: 8px 0; } . .faq-item { margin-ehansi: 20px; } . .faq-question { ntiko wa fonto: hi ntikelo; muvala: #3730a3; } .

Buku ya Matirhelo ya Vumaki bya Dijitali: Matshalatshala, Varhangeri, na ku Landzelerisa ROI

Ku pfuxetiwa ko hetelela: Hukuri 2024 | Mutsari: Xipano xa Maqhinga ya Mewayz

1. Nkanelo: Ha yini Matirhelo yo Xavisa ya ri Tlhari ra Wena ra Xihundla

Eka xiyimo xa namuntlha xa xidijitali lexi phikizanaka ngopfu, ku ringanyeta i vulovolovo lebyi ku nga riki na bindzu leri nga byi kotaka. Tikhamphani leti nga na mintirho ya matirhelo yo xavisa lama tinyiketeleke ti vona 25% wa vukorhokeri bya le henhla bya vuxavisi naswona ti fikelela 15% wa ROI ya le henhla eka matirhiselo ya tona ya vuxavisi (xihlovo: Forrester Research). Marketing ops i kamara ra njhini ya ntlawa wa wena wa vuxavisi—dyondzo leyi tisaka maqhinga, thekinoloji, na phurosese swin’we ku fambisa ku kula loku ringaniseriwaka.

Buku leyi ya swiletelo yi nyika rimba leri heleleke, leri nga tekiwaka goza ro aka na ku antswisa matirhelo ya wena ya vuxavisi. Hi ta hlanganisa hinkwaswo ku suka eka vupulani bya pfhumba na vufambisi bya vukorhokeri ku ya eka ku rharhangana ka ku landzelerisa ROI, hi helerile hi tithempleyiti na swivumbeko leswi u nga swi tirhisaka hi ku hatlisa.

2. Ku Veka Masungulo: Tech Stack & Oditi ya Maendlelo

Loko u nga si sungula matshalatshala, u fanele ku odita switirhisiwa swa wena swa sweswi. Disjointed tech stack i xivangelo xo sungula xa ku tlanga hi mali na ku lahlekeriwa hi ti leads.

Ku endla Oditi ya Thekinoloji ya Vumaki

Txaxameta xitirhisiwa xin’wana na xin’wana eka vuhlayiselo bya wena bya matlhari, ntirho wa xona, ntsengo, na xiyimo xa ku hlanganisiwa. Khamphani ya le xikarhi ya makete yi tirhisa 12+ wa switirhisiwa swo xavisa, hambiswiritano ku tlula 30% a swi tirhisiwi ngopfu kumbe a swi tirhisiwi (xihlovo: Gartner).

Xiyenge xa SwitirhisiwaXikombiso xa SwitirhisiwaTinhla ta Nkoka ta NhlanganisoNxaxamelo wa Ntsengo (N’hweti na N’hweti) CRMHubSpot,
SalesforceVumaki bya Xiothomethi, Imeyili$50 - $300/mutirhisi Vumaki bya XiothomethiActiveCampaign, MarketoCRM, Vuxopaxopi, Swinavetiso$200 - $2000 NxopaxopoNxopaxopo wa Google, MixpanelCRM, Switiviso, Website$0 - $1000 Pulatifomo ya SwitivisoSwitiviso swa Google, Swinavetiso swa LinkedInNxopaxopo, CRMSwi hambana hi ku tirhisa mali

Ku Endliwa ka Mepe wa Maendlelo & Ku Hlawula Swivandla

3. Rimba ra Vupulani bya Pfhumba

Pulani ya pfhumba leyi hlelekeke yi ringanisa swipano, yi hlamusela timetriki, naswona yi veka mpimo lowu nga erivaleni wa ku humelela.

Xifaniso xa Tsalwa ra Pfhumba

Xifaniso lexi nga dawunilodiwaka: Tsalwa ra Pfhumba
Xikongomelo: [Xikongomelo xa SMART: Lexi kongomeke, lexi nga pimiwa, lexi fikelelekaka, lexi faneleke, lexi bohiweke hi nkarhi]
Vayingiseri lava kongomisiweke: [Phorofayili ya Vaxavi lavanene & Vanhu]
Mahungu ya nkoka: [Xiringanyeto xa nkoka, USP, CTA]
Ku Averiwa ka Mpimanyeto: [Hi xiteji & ntirho. Vona tafula leri nga laha hansi.]
Timetriki ta ku Humelela (KPI): [Switsundzuxo, CTR, CPL, MQLs, Minkarhi]
Nkarhi wa nkarhi: [Ku pulana, ku sungula, Nkarhi, Masiku yo vika]
Ku kuma vuhundzuluxi lebyi tirhisanaka hi ku hetiseka bya tsalwa leri leri nga na ku landzelerisa ka KPI ka xiothomethi, aka pfhumba ra wena eka Mewayz.

Avelo ra Mpimanyeto & Vuprofeta

Hi ku ya hi datha ya matimu, avela mpimanyeto eka tichanele leti nga na mbuyelo wa le henhla. CPL ya xikarhi hi xitichi:

Xitichi xa VuxavisiNdleko wa Xiringaniso hi Ndzawulo (B2B)Nhlayo ya le xikarhi ya ku Hundzula (Yi yisa eka Khasimende) Ku lavisisa ka Organic$323.5% Ku Xavisiwa ka Imeyili$534.2% Swihangalasamahungu swa le ka social media (leswi hakeriwaka)$652.8% Ku Hlanganisiwa ka Swilo leswi nga endzeni$882.1% PPC (Ku lavisisa)$923.0%

Xihlovo: Xiviko xa Xiyimo xa Vumaki xa HubSpot, 2023; ku lulamisiwe ku ya hi inflexini.

4. Ku Endliwa ka Pfhumba ra Tichanele to Tala

Ku hetisisiwa hi laha maqhinga ya hlanganaka na ntiyiso. Ku nga cinci na nhlanganiso eka tichanele hinkwato i swa nkoka swinene.

Maendlelo Lamanene lama Hlawulekeke ya Channel

Imeyili: Ku endla leswaku munhu a va wa wena swi nga engetela mimpimo ya ku tsindziyela hi 14%. Minkarhi hinkwayo xikambelo xa A/B milayeni ya nhlokomhaka na ti-CTA.

Social Media: Vuxokoxoko bya vhidiyo byi humesa 1200% wa ku avelana ku tlula matsalwa na swifaniso loko swi hlanganisiwa (xihlovo: WordStream).

SEO/Content: Matluka lama hlamulaka xikongomelo xa mulavisisi naswona ya nga na 2000+ wa marito ya le henhla hi 2x hi xiringaniso.

Nxaxamelo wo Kambela wo Sungula Pfhumba

5. Funele ya Vulawuri bya Ntsopfu: Ku suka eka ku khoma ku ya eka ku hundzuriwa

I 27% ntsena wa ti leads leti entiyisweni ti lunghekeleke ku xavisa loko ti nghena eka funnel (source: MarketingSherpa). Endlelo leri hlamuseriweke i ra nkoka.

Switeji swa Funele ya Vulawuri bya Ntsopfu

Xiyimo xa FuneleNhlamuseloN’winiGoza ra nkoka Lead CaptureMuendzi u rhumela vuxokoxoko hi ku tirhisa fomoKu xavisaImeyili ya muhlamuri wa xihatla leyi rhumeriweke Ku faneleka ka MurhangeriKu rhangela ku nyikiwa swikoweto hi ku ya hi phurofayili & migingirikoOtomatikiXikoro xa vukorhokeri xa tlakuka Lead leyi Fanelekaka ya Vuxavisi (MQL)Yi fikelela xikoro xa thresholdKu xavisaXitsundzuxo lexi rhumeriweke eka ku xavisa Murhangeri loyi a faneleke ku Xavisa (SQL)U amukeriwile hi vuxavisi tanihi lowu nga kotekakaKu ringetiwile ku tihlanganisa na ku Xavisa NkarhiNtwanano lowu tumbuluxiweke eka CRMKu xavisaVulawuri bya tiphayiphi Ntwanano wa Vaxaviwu taKu xavisaKu nghena eka xikepe ku sungula

Ku Kurisa Swirhabyani swo Titimela

Kwalomu ka 50% wa ti leads ti fanelekile kambe ti nga si lunghekela ku xava. Tirhisa xirhendzevutani xa ku kurisa hi nhundzu ya dyondzo, tidyondzo ta timhaka, na swirhambo swa webina ku va hlayisa va nghenelerile ku kondza va lunghekela ku xavisa.

6. Ku nyika swikoweto swa le mahlweni leswi fambiwaka hi datha & ku rhangisa emahlweni

Ku nyika swikoweto swa lead swi ringanisa vuxavisi na ku xavisiwa hi ku kuma leads leyi nga ta hundzula ngopfu. Tikhamphani leti tirhisaka ku nyika swikoweto swa lead ti vona ku tlakuka ka 77% eka ROI eka lava nga tirhisiki (xihlovo: Gartner).

Ku aka Modele wa ku nyika swikoweto

Avela tinhla ta ku ringanela ka nhlayo ya vaaki (data leyi nga erivaleni) na mpimo wa ku nghenelela (data leyi nga kongomangiki).

Swipimelo swa Nhlayo ya Vanhu (Swi nga erivaleni)TinhlaSwipimelo swa ku Nghenelela (Swi nga kongomanga)Tinhla Nhlokomhaka ya Ntirho = Muendli wa Swiboho+25Tluka ra Nxavo leri endzeriweke+20 Vukulu bya Khamphani > 200+15Phepha ro Basa leri Dawunilodiweke+10 Indasitiri = Xikongomiso xa Vertical+10Ku nghenelerile eka Webinar+15 Ndhawu = Xifundzha lexi tirhisiwaka+5Imeyili leyi tsindziyeleke minkarhi ya 3++5 Website leyi endzeriweke > Minkarhi ya 5+10

Matiriki ya Xiboho xa Threshold ya MQL

Tirhisa matiriki lawa ku hlamusela leswaku i xikoro xihi lexi vumbeke MQL. Tinhla to biha ti nga nyikiwa eka swiendlo leswi nga fanelekiki (e.g., ku tshika ku tsarisa).

Ndhawu ya Swikoweto swo RhangelaXiyimo xo RhangelaGoza leri Lavekaka 0 - 24 TinhlaCold LeadEngetela eka pfhumba ro kurisa 25 - 49 TinhlaNdzavisiso wo kufumelaYana emahlweni u kurisa, kongomisa hi nhundzu ya le xikarhi ka funnel 50 - 74 TinhlaHot LeadTivisa SDR eka ku fikelela ko sungula 75+ TinhlaMQL (Nkoka)Ku bela riqingho hi xihatla ku suka eka ku xavisa

Xitsundzuxo xa Pro: Tirhisa pulatifomo yo fana na Mewayz ku endla leswaku ku kuma swikoweto loku hi ku tirhisa michini naswona hi ku hatlisa u tivisa ku xavisiwa loko lead yi fika eka threshold ya MQL, ku hunguta nkarhi wo hlamula ku suka eka masiku ku ya eka timinete.

7. Xihlawulekisi xa Vuxavisi: Ku endla mepe wa Riendzo ra Vaxavi

Attribution i endlelo ro avela xikweleti eka ti touchpoints ta vuxavisi leti yisaka eka ku hundzuka. Handle ka swona, u le ku optimiseni emunyameni.

Ku pimanisiwa ka Modele wa Xihlawulekisi

ModelNdlela leyi Yi Tirhaka Ha yonaBest ForSwipimelo Ku khumba ko sungula100% wa xikweleti eka vuhlanganisi byo sungulaMapfhumba yo lemukisaYi honisa tindhawu to khumba to kurisaLast-Touch100% ya xikweleti eka vuhlanganisi byo hetelelaMatshalatshala yo hundzula ya bottom-funnelYi pima ku tlula mpimo ku pfala tichanele LinearKu dzuneka loku ringanaka eka ndhawu yin’wana na yin’wana yo khumbaKu languta ko olova, loku heleleke ka funnelKu tlula mpimo ku tirhisana lokutsongo Ku bola ka NkarhiKu dzuneka ko tala eka tindhawu to khumba leti nga ekusuhi na ku hundzukaSwiyenge swo koma swa ku xavisaSwi hunguta nkoka wa le henhla ka funnel Ku Sekeriwe eka Xiyimo40% wa xikweleti eka ku khumba ko sungula, 40% ku hetelela, 20% ku hangalasiwaKu languta loku ringaniseriweke (ku dumeke ngopfu)Ku rharhanganile ku tirhisa

Ku tirhisa Modele wa Xihlawulekisi xa ku Khumba ko Tala

  1. Hlawula Modele wa Wena: Sungula hi Position-Based ku kuma endlelo ro ringanisela.
  2. Tiyisisa Vutshembeki bya Data: Tichanele hinkwato ti fanele ku va na ku landzelerisa loku faneleke ka UTM.
  3. Hlanganisa Tipulatifomo: Hlanganisa tipulatifomo ta wena ta swinavetiso, vuxopaxopi, na CRM ku vona riendzo leri heleleke.
  4. Kambela & Xiviko: Kuma leswaku hi tihi tichanele leti kucetelaka ku hundzuka, hambiloko ku nga ri ku tsindziyela ko hetelela.

8. Ku hlayela ROI ya Vuxavisi: Ku tlula Vanity Metrics

ROI ya ntiyiso yi hundza eka ti likes na ti shares ku pima nkucetelo eka mali leyi nghenaka. Fomula ya xikhale i:

ROI = (Mimbuyelo leyi Hlamuseriweke - Vuvekisi bya Vumaki) / Vuvekisi bya Vumaki * 100

Ku hlayela Ntsengo wa Vutomi bya Khasimende (LTV)

Ku twisisa ROI ya ntiyiso, u fanele ku tiva leswaku muxavi u na nkoka wihi. LTV i xiphemu xa nkoka.

💡 DID YOU KNOW?

Mewayz replaces 8+ business tools in one platform

CRM · Invoicing · HR · Projects · Booking · eCommerce · POS · Analytics. Free forever plan available.

Start Free →

LTV = (Avhareji ya N’hweti na N’hweti leyi Vuyeleriwaka hi akhawunti * Nhlayo ya Nhlayo hinkwayo %) / Mpimo wa Churn

Xikombiso: Khasimende eka pulani ya $49/mo leyi nga na 94% wa margin na 2% wa n’hweti na n’hweti ya churn rate yi na LTV ya: ($49 * 0.94) / 0.02 = $2,303.

Xikombiso xa Xibalo xa ROI: Ku Xavisiwa ka Swilo leswi nga endzeni

MetricXibaloNxavo Vuvekisi bya Vumaki bya VuxokoxokoTihakelo ta mutsari + software + ku tlakusa$5,000 Minkarhi leyi HlamuseriwekeKu suka eka xiviko xa ku nyika vuxokoxoko bya ku khumba ko tala15 Nhlayo ya Nkarhi wo PfalaNhlayo ya matimu yo hlula20% Vakhasimende lava kumiweke15 Minkarhi * 20%3 LTV ya le xikarhiVona fomula laha henhla$2,303 Mimbuyelo leyi Hlamuseriweke3 Vaxavi * $2,303$6,909 ROI ya vuxavisi($6,909 - $5,000) / $5,000 * 10038.2%

9. Vumaki bya Xiothomethi & Ku Antswisiwa ka Mafambelo ya Ntirho

Automation i force multiplier ya ti marketing ops. Yi hunguta mintirho ya mavoko, yi tiyisisa ku ringanana, naswona yi pfumelela ku endliwa ka munhu hi xiyexe eka xikalo.

Mafambiselo ya Ntirho ya Nkoka ku Tiendlela hi Xiothomethi

Nxaxamelo wa Vutshila bya Mafambelo ya Ntirho

10. Vumundzuku bya Ti-Op ta Vuxavisi: AI & Vuxopaxopi bya Vuprofeta

Ndzilakano lowu landzelaka i vuxopaxopi bya vuprofeta, laha AI yi vhumbhaka mimbuyelo na ku lerisa swiendlo.

Mikhuva leyi Hluvukaka

Ku nyika swikoweto swa ku rhangela hi ku vhumbha: Timodelo ta AI ti xopaxopa magidi ya tinhla ta datha ku vhumbha ku nga ri ntsena leswaku i mani loyi a tirhaka, kambe i mani loyi a nga ta xava ngopfu, hakanyingi hi >85% wa ku pakanisa.

AI ya nhundzu: Switirhisiwa leswi xopaxopa swilo leswi tirhaka kahle eka webu hinkwayo ku ringanyeta tinhlokomhaka, tinhlokomhaka, na tifomati leti nga ha twala eka vayingiseri va wena.

Chatbots & Conversational Marketing: Ti-bot leti fambiwaka hi AI leti faneleke ti rhangela 24/7, minhlangano ya tibuku, na ku nyika nseketelo wa xihatla, ku engetela mimpimo ya ku hundzuka ku suka eka matluka yo fika hi ku fika eka 30%.

11. Bokisi ra Switirhisiwa swa Mewayz Marketing Ops

Ku lawula maendlelo lawa yo rharhangana swi lava pulatifomo leyi nga exikarhi. Mewayz yi nyika sisiteme yo tirha ya modular leyi hlanganisaka ti-ops ta wena ta vuxavisi.

Olovisa Ntirho Wa Wena Hinkwawo Wa Vuxavisi

Ha yini u juggle 12+ wa switirhisiwa leswi nga hlanganisiwangiki? Mewayz yi hlanganisa vufambisi bya pfhumba, ku nyika swikoweto swa vukorhokeri, CRM, vuxopaxopi, na otomatiki eka pulatifomo yin’we ya matimba leyi nga na mimojula ya 208.

Joyina 138,000 wa vaxavisi lava tirhisaka Mewayz ku fambisa ku kula lokunene.

Sungula Mahala →

A ku laveki khadi ra xikweleti. Xiyimo xa mahala xa hilaha ku nga heriki xi katsa mfikelelo eka 25 wa mimojula ya nkoka ya vuxavisi.

Timodyuli ta nkoka ta Mewayz ta Ops yo Xavisa

12. Swivutiso Leswi Vutisiwaka Nkarhi Na Nkarhi (FAQ)

Hi yihi metric yin’we ya nkoka swinene eka ti marketing ops?

Loko timetriki to tala ti ri ta nkoka, Ku Xavisiwa ka Khasimende leyi Sunguriweke % i swa nkoka swinene. Yi pima leswaku i tiphesente tihi ta bindzu ra wena lerintshwa leti fambiwaka hi matshalatshala yo xavisa. Metric leyi yi kombisa hi ku kongoma ku hoxa xandla ka vuxavisi eka mali leyi nghenaka naswona yi pfuneta ku lulamisa mpimanyeto na avelo ra switirhisiwa. Xiringaniso xa rihanyo xi le xikarhi ka 30-50% eka tikhamphani to tala ta B2B SaaS.

Xana hi fanele ku kambisisa no pfuxeta modele wa hina wa ku nyika swikoweto swa lead kangani?

Kambela hi ximfumo modele wa wena kotara yin’wana na yin’wana. Hambiswiritano, u fanele u languta matirhelo ya yona nkarhi hinkwawo. Mujeko wo tshwuka wa nkoka i mpimo wa le henhla wa ti-MQL leti ariweke hi ku xavisiwa. Leswi swi kombisa leswaku modele wa wena wu nyika swikoweto swa swiletelo swa le henhla swinene hi ku ya hi swipimelo leswi ku xavisiwa ku nga swi teki swi ri swa nkoka. Vuyelo bya nkarhi na nkarhi ku suka eka ntlawa wa vaxavisi i bya nkoka ku hlayisa modele lowu kongomeke.

Hi xipano lexitsongo lexi nga na mpimanyeto wo koma. Xana hi fanele hi sungula kwihi hi ti marketing ops?

Sungula hi phurosese, ku nga ri switirhisiwa. Tsala ku khuluka ka wena ka sweswi ka lead naswona u kuma xihinga xa wena lexikulu (e.g., nkarhi wa nhlamulo ya lead, ku nghenisa data). Kutani, tirhisa endlelo rin’we ra ntirho leri endliwaka hi ku tirhisa michini leswaku u tlhantlha xiphiqo xexo xo karhi. Pulatifomo yo fana na Mewayz yi kahle eka leswi hikuva u nga sungula hi mimojula leyi u yi lavaka eka pulani ya mahala kumbe ya ntsengo wa le hansi ivi u kula loko u ri karhi u kula, u papalata ntsengo na ku rharhangana ka swintshuxo swa tinhla to tala.

Xana ku hambana kwihi exikarhi ka MQL na SQL?

Murhangeri loyi a faneleke ku xavisa (MQL) i vukorhokeri lebyi vuxavisi byi byi tekeke byi lunghekele ku fikelela ku xavisiwa loku simekiweke eka swipimelo swa ku nyika swikoweto leswi vekiweke ka ha ri emahlweni (timogirafiki ta vaaki na ku nghenelela). Murhangeri loyi a faneleke ku Xavisa (SQL) i MQL leyi muyimeri wa vuxavisi a tihlanganiseke na yona naswona a pfumelelaneke leswaku i khasimende leyi nga kotekaka leyi faneleke ku landzeleriwa hi xihatla. Ku nyikiwa ka mavoko exikarhi ka MQL na SQL i nkarhi wa nkoka eka funnel.

Xana hi nga antswisa njhani ku ringanana exikarhi ka swipano swa vuxavisi na vuxavisi?

Ndlela ya nomboro yin’we i ku tumbuluxa Ntwanano wa Xiyimo xa Vukorhokeri (SLA) exikarhi ka vuxavisi na ku xavisa. Tsalwa leri ri fanele ku hlamusela leswi vumbeke MQL, leswaku ku xavisiwa ku ta tihlanganisa na MQL hi ku hatlisa ku fikela kwihi (e.g., ku nga si hela tiawara ta 24), na leswaku i xirhendzevutani xa mbuyelo lexi nga kona eka swiletelo leswi ariweke. Ku kambisisa hi ku hlanganyela swiviko swa matirhelo ya tiphayiphi na pfhumba vhiki na vhiki na swona swi antswisa swinene ku ringanana.

Try Mewayz Free

All-in-one platform for CRM, invoicing, projects, HR & more. No credit card required.

Related Guide

Complete CRM Guide →

Master your CRM with pipeline management, contact tracking, deal stages, and automated follow-ups.

digital marketing operations campaign management lead scoring ROI tracking marketing automation marketing attribution

Start managing your business smarter today

Join 30,000+ businesses. Free forever plan · No credit card required.

Ready to put this into practice?

Join 30,000+ businesses using Mewayz. Free forever plan — no credit card required.

Start Free Trial →

Ready to take action?

Start your free Mewayz trial today

All-in-one business platform. No credit card required.

Start Free →

14-day free trial · No credit card · Cancel anytime