Business Operations

Ko e Tohi Fakahinohino ki he Ngaahi Ngaue Fakamaketi Fakakomipiuta: Ngaahi Kemipeini, Taki, mo e muimui'i 'o e ROI (2024)

Master ops fakamaketi fakakomipiuta mo e ngaahi founga ngaue 'oku fakalele 'e he fakamatala. Fakahinohino faka'osi ki he pule'i 'o e kemipeini, taki scoring, mo e muimui'i 'o e ROI. Kau ai 'a e ngaahi sipinga ta'etotongi & ngaahi fa'unga.

6 min read

Mewayz Team

Editorial Team

Business Operations
Ko e Tohi Fakahinohino ki he Ngaahi Ngaue Fakamaketi Fakakomipiuta: Ngaahi Kemipeini, Taki, mo e muimui'i 'o e ROI (2024)
sino {mata'itohi-famili: -'āpele-sisitemi, BlinkMacSystemFont, "Segoe UI", Roboto, sans-serif; laine-maʻolunga: 1.6; lanu: #1f2937; lanu-muimui: #f9fafb; tafaʻaki: 0; fakafonu: 20px; } .koniteina { lahi taha-lahi: 1200px; tafaʻaki: 0 ʻotomētiki; fakamuimuitaha: #fff; fakafonu: 30px; kauʻāfonua-ʻata: 8px; kau'āfonua: 1px fefeka #e5e7eb; puha-'ata: 0 1px 3px rgba (0,0,0,0,05); } h1 { lanu: #1f2937; kau'āfonua-lalo: 2px fefeka #6366f1; fakafonu-lalo: 10px; } h2 { lanu: #3730a3; tafaʻaki-ʻolunga: 40px; } h3 { lanu: #6366f1; tafaʻaki-ʻolunga: 25px; } a { lanu: #6366f1; text-teuteu: 'ikai ha taha; } a: hover { tohi-teuteu: laine'i; } tepile { lahi: 100%; kau'āfonua-holo: holo; tafaʻaki: 20px 0; puha-'ata: 0 1px 3px rgba (0,0,0,0,05); } th, td { fakafonu: 12px 15px; tohi-fakatonutonu: toʻohema; kau'āfonua: 1px fefeka #e5e7eb; } th { fakamuimuitaha: #312e81; lanu: #fff; } tr: nth-tamasi'i(na'a mo e) { lanu-muimui: #f9fafb; } .lisi sivi { lisi-sitaila-fa'ahinga: 'ikai ha taha; fakafonu-toʻohema: 0; } .lisi sivi li:kimu'a { kakano: "✓"; lanu: #10b981; font-mamafa: mataʻitohi; faka'ali'ali: 'i he laine-poloka; laulahi: 1.5em; tafaʻaki-toʻohema: -1.5em; } .cta-puha {muimui: fakalaine-faka'ata (135deg, # 6366f1, # 8b5cf6); lanu: #fff; fakafonu: 25px; kauʻāfonua-ʻata: 8px; tafaʻaki: 30px 0; tohi-fakatonutonu: lotoloto; } .cta-puha ha { lanu: #fff; font-mamafa: mataʻitohi; text-teuteu: laineʻi; } .tepile { lanu-muimui: #f3f4f6; kau'āfonua-to'ohema: 4px fefeka #6366f1; fakafonu: 15px; tafaʻaki: 20px 0; } .toc { lanu-muimui: #f9fafb; fakafonu: 20px; kauʻāfonua-ʻata: 8px; kau'āfonua: 1px fefeka #e5e7eb; tafaʻaki-lalo: 30px; } .toc ul { lisi-sitaila-fa'ahinga: 'ikai ha taha; fakafonu-to'ohema: 20px; } .toc li { tafaʻaki: 8px 0; } .faq-me'a { tafa'aki-lalo: 20px; } .faq-fehu'i { font-mamafa: mata'itohi; lanu: #3730a3; }

Ko e Tohi Fakahinohino ki he Ngaahi Ngaue Fakamaketi Fakakomipiuta: Ngaahi Kemipeini, Kau Taki, mo e Muimui'i 'o e ROI

Fakafo'ou fakamuimuitaha: 'Epeleli 2024 | Fa'u: Ko e Timi Fakakaukau 'a e Mewayz

Tepile ʻo e Ngaahi Meʻa ʻi Lotó

1. Fakafe'iloaki: Ko e Ha 'oku hoko ai 'a e Ngaahi Ngaue Fakamaketi ko Ho'o Me'atau Fakapulipuli

'I he 'aho ni 'o e hyper-fe'au'auhi fakakomipiuta, ko e mate'i ko ha me'a faka'ofo'ofa 'oku 'ikai lava 'e ha pisinisi 'o totongi. Ko e ngaahi kautaha 'oku 'i ai 'enau ngaahi ngaue fakamaketi fakatapui 'oku nau sio ki he 25% ma'olunga ange 'a e ola lelei 'o e maketi pea a'usia 'a e 15% ma'olunga ange 'a e ROI 'i he'enau fakamole ki he maketi (ma'u'anga fakamatala: Forrester Research). Ko e ops fakamaketi ko e loki misini ia 'o ho'o timi fakamaketi-ko e akonaki 'oku ne 'omi 'a e founga ngaue, tekinolosia, mo e founga ngaue fakataha ke faka'uli 'a e tupulaki scalable.

'Oku 'omi 'e he tohi tu'utu'uni ko 'eni ha fa'unga kakato, actionable ki hono langa mo fakalelei'i ho'o ngaahi ngaue fakamaketi. Te mau 'ufi'ufi 'a e me'a kotoa pe mei he palani kemipeini mo e pule'i 'o e taki ki he ngaahi me'a faingata'a 'o e muimui'i 'o e ROI, fakakakato 'aki 'a e ngaahi sipinga mo e ngaahi fa'unga 'e lava ke ke fakahoko 'i he taimi pe ko ia.

2. Fakatoka 'o e Fakava'e: Tech Stack & 'Atita 'o e Founga ngaue

Kimu'a pea ke kamata'i 'a e ngaahi kemipeini, kuo pau ke ke 'atita'i ho'o ngaahi langa fakalakalaka lolotonga. Ko e disjointed tech stack ko e tupu'anga tefito ia 'o e fakamole maumau mo e mole 'a e kau taki.

Fakahoko ha ‘Atita Fakatekinolosia Fakamāketi

Lisi 'a e me'angaue kotoa pe 'i ho'o arsenal, hono ngaue, totongi, mo e tu'unga 'o e fakataha'i. Ko e 'avalisi 'o e kautaha 'i he lotolotonga 'o e maketi 'oku ne ngaue'aki 'a e 12+ ngaahi me'angaue fakamaketi, ka 'oku laka hake 'i he 30% 'oku 'ikai ke faka'aonga'i pe 'oku 'ikai ke toe 'aonga (ma'u'anga fakamatala: Gartner).

Fa'ahinga Me'angaueNgaahi Me'angaue FakatataNgaahi Poini Fakatahataha'i TefitoFakamole Fakamole (Fakamahina) CRMHubSpot, SalesforceFaka'otometiki 'o e fakamaketi, 'Imeili$50 - $300/tokotaha ngaue'aki Faka'otometiki 'o e fakamaketiKemipeini 'oku ngaue, CRM ki he fakamaketi, 'Analaiso, Faka'ilo$200 - $2000 Ngaahi 'Analaiso'Analaiso 'a e Google, MixpanelCRM, Ngaahi Faka'ilo, Uepisaiti$0 - $1000 Palataisi 'o e ngaahi faka'iloNgaahi faka'ilo 'o e Google, Ngaahi faka'ilo 'o e LinkedIn'Analaiso, CRM'Oku kehekehe 'i he fakamole

Mape'i 'o e Founga Ngaue & Faka'ilonga'i 'o e Ngaahi Va

  • Mape'i 'a e tafe 'a e kau taki lolotonga mei he ma'u'anga tokoni ki he tali 'o e fakatau.
  • 'Ilo'i 'a e ngaahi bottlenecks 'oku 'i ai 'a e ngaahi taki pe mole 'a e fakamatala.
  • Fakatohi 'a e founga 'o e tu'uaki 'i he vaha'a 'o e fakamaketi mo e fakatau.
  • Ngaahi founga ma'a 'o e fakamatala 'atita (e.g., fakafoki 'o e taki, fakakakato 'o e mala'e).

3. Ko e Fa'unga Palani 'o e Kemipeini

Ko ha palani kemipeini fokotu'utu'u 'oku ne fakafe'unga'i 'a e ngaahi timi, fakamatala'i 'a e ngaahi metrics, pea fokotu'u ha tu'unga mahino ki he lavame'a.

Ko e Tepile 'o e Tohi Fakamo'oni 'o e Kemipeini

Tepile 'oku lava ke download: Tohi Fakamo'oni 'o e Kemipeini
Taumu'a: [Taumu'a SMART: Pau, Lava ke Fua, Lava ke A'usia, Fekau'aki, Fakangatangata 'i he Taimi]
Kau Fanongo Taumu'a: [Ko e Fakamatala 'o e Kasitoma & Ngaahi Tokotaha Faka'ofo'ofa]
Fekau Tefito: [Fokotu'u mahu'inga, USP, CTA]
Vahevahe Patiseti: [Fakatatau ki he halanga & ngaue. Vakai ki he tepile ʻi laló.]
Ngaahi Fakafuofua ʻo e Ikuna (KPIs): [Ngaahi Fakakaukau, CTR, CPL, MQLs, Ngaahi Faingamālie]
Laine taimi: [Palani, Kamata, Loloa, Ngaahi ʻAho Lipooti]
Ki ha founga fetu'utaki kakato 'o e tohi fakamo'oni ko 'eni mo e muimui'i 'o e KPI 'otometiki, langa ho'o kemipeini 'i he Mewayz.

Vahevahe Patiseti & Fakafuofua

Makatu'unga 'i he ngaahi fakamatala fakahisitolia, vahevahe 'a e patiseti ki he ngaahi halanga 'oku ma'olunga taha 'a e pa'anga 'oku ma'u. 'Avalisi 'o e CPL 'i he halanga:

Sannel FakamāketiʻAvalisi ʻo e Fakamole ki he Taki (B2B)ʻAvalisi ʻo e Tuʻunga ʻo e Liliu (Taki ki he Kasitoma) Ko e Fekumi Faka'okani$323.5% Ko e Fakamaaketi 'imeili $534.2% Ko e Mītia Fakasōsialé (Totongi)$652.8% Ko e Fakataha'i 'o e Kanokato$882.1% PPC (Fekumi) $923.0%

Ma'u'anga fakamatala: Lipooti 'o e Tu'unga 'o e Fakamaaketi 'a e HubSpot, 2023; fakatonutonu ki he hikihiki ‘o e totongi koloa.

4. Fakahoko 'o e Kemipeini 'i he ngaahi Channel lahi

Ko e fakahoko ko e feitu'u ia 'oku fetaulaki ai 'a e founga ngaue mo e mo'oni. Ko e tu'uma'u mo e fehokotaki 'i he ngaahi halanga 'oku mahu'inga.

Ngaahi Founga Lelei Taha ki he Channel

'Imeili: 'E lava ke fakalahi 'e he fakafo'ituitui 'a e ngaahi tu'unga 'o e lomi'i 'aki 'a e 14%. Sivi ma'u pe 'a e ngaahi laine 'o e kaveinga A/B mo e ngaahi CTA.

Mītia Fakasōsiale: ʻOku fakatupu ʻe he kakano ʻo e vitioó ʻa e 1200% lahi ange ʻo e ngaahi vahevahe ʻi he tohi mo e ngaahi ʻata ʻoku fakatahaʻi (maʻuʻanga fakamatala: WordStream).

SEO/Kanokato: Ko e ngaahi peesi 'oku nau tali 'a e taumu'a 'a e tokotaha kumi pea 'oku 'i ai 'a e ngaahi lea 'e 2000+ 'oku nau tu'unga 2x ma'olunga ange 'i he 'avalisi.

Ko e Lisi Sivi ki he Kamata'i 'o e Kemipeini

  • Ko e ngaahi koloa kotoa pe (ngaahi peesi tu'uta, ngaahi tu'uaki, ngaahi 'imeili) kuo fa'u mo QA'd.
  • Ngaahi fakangatangata UTM kuo fa'u ki he ngaahi fehokotaki'anga kotoa pe.
  • Kuo fokotuʻu ʻa e ngaahi kouti muimuiʻi ʻi he ngaahi peesi fekauʻaki kotoa pē.
  • Ngaahi foomu puke taki 'oku fakataha'i mo e CRM/tu'unga 'otometiki.
  • Na'e fakamatala nounou 'a e timi fakatau ki he kemipeini mo e ngaahi 'amanaki 'o e kau taki 'oku ha'u.
  • Faka'ilo 'otometiki 'a e kau taki mo e ngaahi tu'utu'uni 'o e ngaue 'oku fakahoko 'i he CRM.

5. Ko e Funnel Pule'i 'o e Taki: Mei he Puke ki he Liliu

Ko e 27% pe 'o e kau taki 'oku mo'oni 'a e fakatau-mateuteu 'i he taimi 'oku nau hu ai ki he funnel (ma'u'anga fakamatala: MarketingSherpa). 'Oku mahu'inga ha founga ngaue kuo faka'uhinga'i.

Ngaahi Siteisi 'o e Funnel Pule'i 'o e Taki

Siteisi FunnelFaka'uhingaTokotaha 'oku 'a'anaNgaue Tefito Puke 'o e Taki'Oku 'omai 'e he 'a'ahi 'a e fakamatala 'o fakafou 'i he foomuMaketi'Oku 'ave 'a e 'imeili 'o e tali 'otometiki Ko e Fakamo'oni Fakaako 'o e Taki'Oku fakafuofua'i 'a e taki 'o makatu'unga 'i he fakamatala & ngaue'Otometiki'Oku tupulaki 'a e maaka 'o e taki Taki Fakamaketi Fakafe'unga (MQL)Fakafetaulaki ki he maaka 'o e 'aofiMaketiFakatokanga 'oku 'ave ki he fakatau Taki Fakatau Fakatau (SQL)Tali 'e he fakatau 'oku mo'uiFakatauFeinga fetu'utaki FaingamalieNa'e fa'u 'a e aleapau 'i he CRMFakatauPule'i 'o e paipa Kasitoma'EFakatauKamata 'a e 'onboarding

Fakatupu 'o e Ngaahi Taki Momoko

Fakafuofua ki he 50% ‘o e kau taki ‘oku nau taau ka ‘oku te’eki ke nau mateuteu ke fakatau. Fakahoko ha vaitafe tauhi mo e ngaahi me'a fakaako, ngaahi ako fakaekeeke, mo e ngaahi fakaafe webinar ke tauhi kinautolu ke nau kau kae 'oua kuo nau mateuteu ki he fakatau.

6. Fakakaukau & Fakamu'omu'a 'o e Taki 'oku Fakalele 'e he Data

Ko e sikoa 'o e kau taki 'oku ne fakafe'unga'i 'a e maketi mo e fakatau 'aki hono 'ilo'i 'a e kau taki 'oku ngalingali lahi taha ke nau liliu. Ko e ngaahi kautaha 'oku nau ngaue'aki 'a e sikoa taki 'oku nau sio ki ha 77% tupu 'i he ROI 'i he kau 'ikai ngaue'aki (ma'u'anga fakamatala: Gartner).

Ko hono langa hake ha Sipinga Fakafika

Vahe'i 'a e ngaahi poini ki he fe'unga fakatemokalafi (ngaahi fakamatala mahino) mo e tu'unga 'o e fetu'utaki (ngaahi fakamatala fakapulipuli).

Ngaahi Tu'unga Fakatemokalafi (Mahino)Ngaahi PoiniNgaahi Tu'unga Fakafekau'aki (Faka'uhinga)Ngaahi Poini Hingoa Ngāue = Tokotaha Fai Tuʻutuʻuni+25ʻAʻahi ki he Peesi Totongi+20 Lahi 'o e Kautaha > 200+15Pepa Hinehina kuo 'osi download+10 Ngaue'anga = Taketi Fakahangatonu+10Na'e kau ki he Webinar+15 Feitu'u = Vahefonua 'oku ngaue'aki+5Lomi'i 'a e 'Imeili 3+ Taimi+5 'A'ahi ki he Uepisaiti > Tu'o 5+10

MQL Fakakaukau Fakatu'utu'uni 'o e Tu'unga

Ngaue'aki 'a e matrix ko 'eni ke fakamatala'i pe ko e ha 'a e maaka 'oku ne fa'u ha MQL. 'E lava ke foaki 'a e ngaahi poini fakafepaki ki he ngaahi ngaue 'oku fakata'e'aonga'i (e.g., ta'e lesisita).

Fakavahevahe 'o e Maaka 'o e TakiTu'unga 'o e TakiNgaue 'oku Fiema'u 0 - Poini 'e 24Taki MomokoTānaki atu ki he kemipeini tauhi 25 - 49 PoiniTaki MafanaHokohoko atu hono tauhi, fakataumu'a mo e kakano 'o e lotolotonga 'o e funnel 50 - 74 PoiniTaki VelaFaka'ilo ki he SDR ki he 'uluaki 'alu ki tu'a 75+ PoiniMQL (Fakamu'omu'a)Telefoni vave mei he kau fakatau

Pro Tip: Faka'aonga'i ha tu'unga hange ko e Mewayz ke faka'otometiki 'a e sikoa ko 'eni pea fakatokanga'i vave 'a e fakatau 'i he taimi 'oku taa'i ai 'e ha taki 'a e 'aofi MQL, 'o motuhi 'a e taimi tali mei he ngaahi 'aho ki he miniti.

7. Faka'ilonga'i 'o e Fakamaketi: Mape'i 'a e Fononga 'a e Kasitoma

Ko e attribution ko e founga ia hono vahevahe 'o e credit ki he ngaahi touchpoints fakamaketi 'oku iku ki ha liliu. Ka ʻikai ia, ʻokú ke fakaleleiʻi ʻi he poʻulí.

Fakafehoanaki 'o e Sipinga 'o e Faka'uhinga

SipingaFounga 'Oku Ngaue aiLelei Taha KiNgaahi Fakangatangata 'Uluaki-Pa100% 'o e credit ki he 'uluaki fetu'utakiNgaahi kemipeini faka'ilo'Oku ta'etokanga'i 'a e tauhi 'o e ngaahi pa'angaPa ki he fakamuimuitaha100% 'o e credit ki he fetu'utaki fakamuimuitahaNgaahi feinga liliu 'o e funnel 'i lalo'Oku fu'u mahu'inga 'a e ngaahi halanga tapuni LinearKo e credit tatau ki he touchpoint kotoa peSio faingofua, kakato-funnel'Oku ne fakamahu'inga'i lahi 'a e ngaahi fetu'utaki iiki Taimi-'AuhaLahi ange 'a e credit ki he ngaahi touchpoints ofi ange ki he liliuNgaahi siakale fakatau nounou'Oku fakasi'isi'i 'a e mahu'inga 'o e tumutumu 'o e funnel Makatu'unga 'i he Tu'unga40% credit ki he 'uluaki pa, 40% ki he faka'osi, 20% tufakiVakai palanisi (manakoa taha)Faingata'a ke fakahoko

Fakahoko ha Sipinga Faka'ilonga'i 'o e Touch Lahi

  1. Fili Ho'o Sipinga: Kamata 'aki 'a e Tu'unga-Makatu'unga ki ha founga 'oku palanisi.
  2. Fakapapau'i 'oku angatonu 'a e fakamatala: Kuo pau ke ma'u 'e he ngaahi halanga kotoa pe 'a e muimui'i totonu 'o e UTM.
  3. Fakatahataha'i 'a e ngaahi tu'unga: Fakafehokotaki ho'o ngaahi tu'unga ad, 'analaiso, mo e CRM ke ke sio ki he fononga kakato.
  4. 'Analaiso & Lipooti: 'Ilo'i pe ko e ha 'a e ngaahi halanga 'oku ne uesia 'a e ngaahi liliu, neongo 'oku 'ikai ko e kiliki faka'osi.

8. Fika'i 'o e ROI 'o e maketi: 'I he tafa'aki 'o e ngaahi me'afua 'o e Vanity

'Oku nga'unu 'a e ROI mo'oni 'o fakalaka atu 'i he ngaahi manako mo e ngaahi vahevahe ke fua 'a e uesia ki he pa'anga hū mai. Ko e fomula fakakalasi ko e:

ROI = (Pa'anga Hu Mai 'oku Fakatatau - 'Inivesimeni Fakamaketi) / 'Inivesimeni Fakamaketi * 100

Fakafuofua'i 'a e Mahu'inga 'o e Mo'ui 'a e Kasitoma (LTV)

Ke mahino kiate koe 'a e ROI mo'oni, kuo pau ke ke 'ilo'i 'a e mahu'inga 'o ha kasitomaa. Ko e LTV ko e konga mahu'inga ia.

💡 DID YOU KNOW?

Mewayz replaces 8+ business tools in one platform

CRM · Invoicing · HR · Projects · Booking · eCommerce · POS · Analytics. Free forever plan available.

Start Free →

LTV = ('Avalisi 'o e Pa'anga Hu Mai Fakamahina 'oku Toe Hu Mai ki he 'Akauni * Fakakatoa 'o e Pa'anga Hu Mai %) / Tu'unga 'o e Churn

Fakatata: Ko ha kasitomaa 'i ha palani $49/mo 'oku 'i ai 'a e 94% 'o e pa'anga 'oku 'i ai mo e 2% 'o e churn 'i he mahina 'oku 'i ai 'ene LTV 'o e: ($49 * 0.94) / 0.02 = $2,303.

Sipinga 'o e fika'i 'o e ROI: Fakamaaketi 'o e kakano

MetikiFakafuofuaMahu'inga 'Inivesimeni ki he Fakamaaketi 'o e KakanoTotongi 'o e kau tohi + polokalama fakakomipiuta + faka'ai'ai$5,000 Ngaahi Faingamalie Kuo Faka'ataMei he lipooti faka'ata 'o e ngaahi pa ki he ngaahi me'a lahi15 Faingamalie-ke-Tapuni 'a e Tu'ungaTu'unga 'o e ikuna fakahisitolia20% Kuo Ma'u 'e he Kau KasitomaNgaahi Faingamalie 'e 15 * 20%3 'Avalisi 'o e LTVVakai ki he fomula 'i 'olunga$2,303 Ko e Pa'anga Hu Mai 'oku Fakatatau ki he Kau Kasitoma 'e toko 3 * $2,303$6,909 Ko e ROI 'o e maketi ($6,909 - $5,000) / $5,000 * 100 38.2%

9. Faka'otometiki 'o e maketi & Fakalelei'i 'o e ngaue

Ko e 'otometiki ko e multiplier 'o e malohi 'o e ops fakamaketi. 'Oku ne fakasi'isi'i 'a e ngaahi ngaue tohi, fakapapau'i 'a e tu'uma'u, pea faka'ata 'a e fakafo'ituitui 'i he me'afua.

Ngaahi Ngaue Mahu'inga ke Faka'otometiki

  • Fakatupu 'o e Kau Taki: Ngaahi kemipeini 'imeili 'oku makatu'unga 'i he maaka 'o e kau taki pe ngaahi download 'o e kakano.
  • Ngaue Taki: Fakahoko 'otometiki 'a e MQLs ki he fakafofonga fakatau totonu 'o makatu'unga 'i he vahefonua, ngaue'anga, pe manako 'i he koloa.
  • Toe fetu'utaki: 'Ilo'i mo fakataumu'a 'a e kau taki motu'a 'aki ha kemipeini ikuna-fakafoki.
  • Ma'a 'o e fakamatala: Faka'ilonga'i 'otometiki 'a e ngaahi tatau pe fakafo'ou 'a e ngaahi lekooti 'o makatu'unga 'i he 'ekitiviti fo'ou.

Lisi Sivi ki he Ngaue Lelei

  • Ko e founga ngaue 'oku 'i ai 'ene fakatupu mahino (e.g., fakahu 'o e foomu, a'usia 'a e tu'unga 'o e maaka).
  • Ko e ngaahi va'a mo e ola kotoa pe 'e ala hoko 'oku fakamatala'i (kapau/pea ko e logic).
  • 'Oku fakafo'ituitui 'a e ngaahi 'imeili mo e ngaahi ngaue 'aki 'a e ngaahi mala'e fakataha'i.
  • 'Oku 'i ai ha taumu'a faka'osi mahino pe poini liliu ki he founga ngaue.
  • 'Oku fakatohi 'a e founga ngaue ke faingofua hono toe fakahoko mo hono 'atita'i.

10. Ko e kaha'u 'o e Ops 'o e maketi: AI & 'Analaiso fakafuofua

Ko e ngata'anga hoko ko e predictive analytics, 'a ia 'oku fakafuofua'i ai 'e he AI 'a e ngaahi ola mo fakahinohino'i 'a e ngaahi ngaue.

Ngaahi Founga ‘Oku ‘Asi Hake

Predictive Lead Scoring: 'Oku 'analaiso 'e he ngaahi sipinga 'o e AI 'a e ngaahi poini fakamatala 'e lauiafe ke fakafuofua'i 'o 'ikai ko hai pe 'oku ngaue, ka ko hai 'oku ngalingali lahi taha ke fakatau, 'oku fa'a >85% 'a e tonu.

Content AI: Ngaahi me'angaue 'oku nau 'analaiso 'a e ngaahi me'a 'oku fakahoko lelei taha 'i he uepi ke fokotu'u atu 'a e ngaahi kaveinga, ngaahi 'ulu'i fakamatala, mo e ngaahi fotunga 'oku ngalingali 'e ongo ki ho'o kau fanongo.

Chatbots & Fakamaaketi Fakatalanoa: AI-fakalele 'a e ngaahi bots 'oku nau fakafe'unga'i 'a e kau taki 24/7, ngaahi fakataha tohi, mo 'oatu 'a e poupou vave, fakalahi 'a e ngaahi tu'unga 'o e liliu mei he ngaahi peesi tu'uta 'o a'u ki he 30%.

11. Ko e Mewayz Fakamaaketi Ops Puha Me'angaue

Ko hono pule'i 'o e ngaahi founga faingata'a ko 'eni 'oku fie ma'u ha tu'unga fakatefito. 'Oku 'omi 'e he Mewayz ha sisitemi ngaue modular 'oku ne fakatahataha'i ho'o ops fakamaketi.

Fakalelei'i Ho'o Ngaue Fakamaketi Kotoa

Ko e ha 'oku juggle ai 'a e ngaahi me'angaue 'oku motuhia 12+? 'Oku fakataha'i 'e he Mewayz 'a e pule'i 'o e kemipeini, taki 'o e sikoa, CRM, 'analaiso, mo e 'otometiki ki ha tu'unga malohi 'e taha mo e 208 modules.

Kau fakataha mo e kau maketi ‘e toko 138,000 ‘oku nau ngaue’aki ‘a e Mewayz ke fakalele ‘a e tupu lelei.

Kamata ta'etotongi →

'Oku 'ikai fiema'u ha kaati fakamo'ua. 'Oku kau 'i he tier ta'etotongi 'o ta'engata 'a e 'alunga ki he ngaahi module fakamaketi tefito 'e 25.

Ngaahi Module Mewayz mahu'inga ki he Ngaahi Ngaue Fakamaketi

  • Pule Kemipeini: Palani, patiseti, mo muimui'i 'a e ngaahi kemipeini kotoa pe mei ha dashboard 'e taha.
  • Misini Faka'ilonga Taki: Langa ha ngaahi sipinga faka'ilonga angamaheni 'aki 'a e ngaahi tu'unga mahino mo e fakapulipuli fakatou'osi.
  • Faka'ilonga'i 'o e ngaahi pa'anga lahi: Faka'ilonga'i 'otometiki 'a e pa'anga hū mai 'i he ngaahi halanga 'aki 'a e ngaahi sipinga 'oku lava ke fakalelei'i.
  • Ngaue 'Otometiki: Fa'u 'a e ngaahi vaitafe tauhi fakapotopoto mo e ngaahi sisitemi fakatokanga 'i loto 'o 'ikai ha code.
  • Dashboard 'o e ROI: Vakai ki he uesia fakahangatonu 'o ho'o feinga ki he paipa mo e pa'anga hū mai 'i he taimi mo'oni.

12. Ngaahi Fehuʻi ʻoku Faʻa ʻEke (FAQ)

Ko e ha 'a e metric mahu'inga taha 'e taha ki he ops fakamaketi?

Lolotonga 'oku mahu'inga 'a e ngaahi metrics lahi, 'Oku mahu'inga 'aupito 'a e Kasitoma Tupu'anga 'o e Maketi %. 'Oku ne fua 'a e peseti 'o ho'o pisinisi fo'ou 'oku fakalele 'e he ngaahi feinga fakamaketi. 'Oku fakahaa'i hangatonu 'e he metric ko 'eni 'a e tokoni 'a e maketi ki he pa'anga hū mai pea tokoni ke fakatonuhia'i 'a e patiseti mo e vahevahe 'o e ngaahi ma'u'anga tokoni. Ko ha faka'ilonga mo'ui lelei 'oku 'i he vaha'a 'o e 30-50% ki he lahi taha 'o e ngaahi kautaha B2B SaaS.

Ko e hā hono lahi ʻo e taimi ʻoku totonu ke tau vakaiʻi mo fakafoʻou ai ʻetau sīpinga ʻo e sikoa taki?

Toe vakaiʻi fakafoʻituitui hoʻo sīpingá ʻi he kuata fakakuata. Kae kehe, ‘oku totonu ke ke siofi hokohoko ‘ene ngāué. Ko ha fuka kulokula mahu'inga ko ha tu'unga ma'olunga 'o e fakatau-fakafisinga'i MQLs. 'Oku fakahaa'i 'e he me'a ni 'oku fu'u ma'olunga 'a e scoring 'a e kau taki 'o makatu'unga 'i he ngaahi tu'unga 'oku 'ikai ke mahu'inga 'a e fakatau. Ko e ngaahi fakamatala ma'u pe mei he timi fakatau 'oku mahu'inga ia ki hono tauhi 'o ha sipinga totonu.

Ko e ki'i timi kimautolu 'oku fakangatangata 'emau patiseti. Ko fe 'oku totonu ke tau kamata mei ai 'a e ops fakamaketi?

Kamata 'aki 'a e founga ngaue, 'ikai ko e ngaahi me'angaue. Fakatohi ho'o tafe 'a e taki lolotonga pea 'ilo'i ho'o bottleneck lahi taha (e.g., taimi tali 'o e taki, fakahu 'o e fakamatala). Pea, fakahoko ha workflow 'otometiki 'e taha ke solova 'a e palopalema pau ko ia. Ko ha tu'unga hange ko e Mewayz 'oku lelei 'aupito ia ki he me'a ni koe'uhi 'e lava ke ke kamata 'aki 'a e ngaahi modules 'oku ke fie ma'u 'i ha palani ta'etotongi pe ma'ulalo-mole pea fakalahi 'i ho'o tupulaki, faka'ehi'ehi mei he fakamole mo e faingata'a 'o e ngaahi fakalelei'anga poini lahi.

Ko e hā ʻa e faikehekehe ʻo e MQL mo e SQL?

Ko e Taki Fakamaaketi Fakafe’unga’i (MQL) ko ha taki ia kuo lau ‘e he maketi ‘oku mateuteu ki he fakatau atu ‘o makatu’unga ‘i he ngaahi tu’unga faka’ilonga kuo tomu’a fakapapau’i (faka’ilonga fakatemokalafi mo e fetu’utaki). Ko eTaki Fakatau Fakatau (SQL) ko ha MQL ia kuo fetu'utaki ki ai ha fakafofonga fakatau pea malie'ia ko ha kasitoma 'e lava ke mo'ui 'oku taau ke tuli malohi. Ko e handoff 'i he vaha'a 'o e MQL ki he SQL ko ha momeniti mahu'inga ia 'i he funnel.

'E lava fēfē ke tau fakalelei'i 'a e fakafe'unga'i 'i he vaha'a 'o e ngaahi timi fakamaketi mo e fakatau?

Ko e founga fika ‘uluaki ko honofa’u ha Aleapau Levolo ‘o e Ngaue (SLA) ‘i he vaha’a ‘o e fakamaketi mo e fakatau. 'Oku totonu ke fakamatala'i 'e he tohi ko 'eni 'a e me'a 'oku ne fa'u ha MQL, 'a e vave 'o e fetu'utaki 'a e fakatau ki ha MQL (e.g., 'i loto 'i he houa 'e 24), pea mo e me'a 'oku 'i ai 'a e feedback loop ki he kau taki kuo fakafisinga'i. Ko hono vakai'i fakataha 'o e ngaahi lipooti 'o e fakahoko ngaue 'o e paipa mo e kemipeini 'i he uike kotoa pe 'oku ne toe fakalelei'i lahi 'a e fakafe'unga'i.

Ko e Tohi Fakahinohino ki he Ngaahi Ngaue Fakamaketi Fakakomipiuta: Ngaahi Kemipeini, Kau Taki, mo e Muimui'i 'o e ROI (2024)","fakamatala":"Master datae- fakakomipiuta fakamaketi ops. pule'i, taki scoring, mo e muimui'i 'o e ROI 'Oku kau ai 'a e ngaahi sipinga ta'etotongi &. ngaahi fa'unga.","url":"https://mewayz.cloud/blog/ko e-tohi-tu'utu'uni-ngaahi-fakamaketi-faka-nititolo-ngaahi-kemipeini-taki-mo-muimui'i-roi-2024","'ahoPublished":"2026-03-30T22:06:22+0d -03-30T22:06:22+00:00","fa'u tohi":{"@fa'ahinga":"Kautaha","hingoa":"Mewayz","url":"https://mewayz.cloud"},"pulusi":{"@fa'ahinga":"Kautaha","hingoa":tt://"mewayz}:h Ko e hā ʻa e metric mahuʻinga taha ʻe taha ki he ops fakamāketí?" metrics mahu'inga, 'Oku mahu'inga 'aupito 'a e peseti 'o ho'o pisinisi fo'ou 'oku fakalele 'e he metric ko 'eni 'a e tokoni 'a e maketi ki he pa'anga hū mai pea tokoni ke fakatonuhia'i 'a e patiseti mo e vahevahe 'o e ma'u'anga tokoni 'oku 'i he vaha'a 'o e 30-50% Sa2. ngaahi kautaha."}},{"@type":"Fehu'i","hingoa":"Ko e hā hono lahi 'o e taimi 'oku totonu ke tau vakai'i mo fakafo'ou 'etau sipinga 'o e sikoa taki?","tali Tali":{"@type":"Tali","text":"Toe vakai'i fakafo'ituitui ho'o sipinga 'o e kuata kotoa pe. ko ho'o sipinga 'oku scoring 'a e kau taki 'oku fu'u ma'olunga 'o makatu'unga 'i he ngaahi tu'unga 'oku 'ikai ke mahu'inga 'a e fakatau 'Oku mahu'inga 'a e ngaahi fakakaukau ma'u pe mei he timi fakatau ki hono tauhi 'o ha sipinga totonu."}},{"@type":"Fehu'i","hingoa":"Ko ha ki'i timi kimautolu 'oku fakangatangata 'a e patiseti. ops?","acceptedAnswer":{"@type":"Tali","text":"Kamata 'aki 'a e founga, 'ikai ko e ngaahi me'angaue. Fakatohi ho'o tafe 'a e taki lolotonga pea 'ilo'i ho'o bottleneck lahi taha (e.g., taimi tali 'o e taki, hū 'o e fakamatala koe'uhi ko e kamata 'o e ngaue 'otometiki 'e taha 'i he tu'unga pau ko 'eni 'e lava ke ke A). palani ma'ulalo-mole mo e fakalahi 'i ho'o tupulaki, faka'ehi'ehi mei he fakamole mo e faingata'a 'o e ngaahi fakalelei'anga poini lahi."}},{"@fa'ahinga":"Fehu'i","hingoa":"Ko e ha 'a e faikehekehe 'i he vaha'a 'o e MQL mo e SQL?","talitali":{"@fa'ahinga":"Tali":{"@fa'ahinga":"Tali":{"@fa'ahinga":"Tali":{"@fa'ahinga":"Tali":{"@fa'ahinga":"Tali","text":"Ko e LeQad mateuteu ki he fakatau 'o e outreach 'o makatu'unga 'i he ngaahi tu'unga 'o e scoring kuo 'osi fakapapau'i (demographics mo e fetu'utaki ko ha MQL kuo fetu'utaki ki ai ha fakafofonga fakatau 'oku taau ke tuli malohi Ko e handoff 'i he vaha'a 'o e MQL ki he SQL ko ha momeniti mahu'inga 'i he). funnel."}},{"@type":"Fehu'i","hingoa":"'E lava fēfē ke tau fakalelei'i 'a e fakafe'unga'i 'i he vaha'a 'o e ngaahi timi fakamaketi mo e fakatau?","acceptedAnswer":{"@type":"Tali","text":"Ko e founga fika 'uluaki ko hono fa'u ha Aleapau 'o e Levolo 'o e Ngaue (SLA) 'i he vaha'a 'o e me'a 'oku totonu ke defQL ko 'eni 'oku totonu ke defQly. MQL (e.g., 'i loto 'i he houa 'e 24), pea ko e ha 'a e feedback loop 'oku 'i ai ki he kau taki kuo fakafisinga'i 'a e vakai'i fakataha 'o e ngaahi lipooti 'o e fakahoko 'o e paipa mo e kemipeini 'i ha tu'unga fakauike 'oku ne toe fakalelei'i lahi 'a e fakafe'unga'i."}}]}

Try Mewayz Free

All-in-one platform for CRM, invoicing, projects, HR & more. No credit card required.

Related Guide

Complete CRM Guide →

Master your CRM with pipeline management, contact tracking, deal stages, and automated follow-ups.

digital marketing operations campaign management lead scoring ROI tracking marketing automation marketing attribution

Start managing your business smarter today

Join 30,000+ businesses. Free forever plan · No credit card required.

Ready to put this into practice?

Join 30,000+ businesses using Mewayz. Free forever plan — no credit card required.

Start Free Trial →

Ready to take action?

Start your free Mewayz trial today

All-in-one business platform. No credit card required.

Start Free →

14-day free trial · No credit card · Cancel anytime