ଡିଜିଟାଲ୍ ମାର୍କେଟିଂ ଅପରେସନ୍ ହ୍ୟାଣ୍ଡବୁକ୍: ଅଭିଯାନ, ନେତୃତ୍ୱ, ଏବଂ ROI ଟ୍ରାକିଂ (2024)
ଡାଟା ଚାଳିତ ରଣନୀତି ସହିତ ଡିଜିଟାଲ୍ ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସ | ଅଭିଯାନ ପରିଚାଳନା, ଲିଡ୍ ସ୍କୋରିଂ, ଏବଂ ROI ଟ୍ରାକିଂ ପାଇଁ ଅନ୍ତିମ ଗାଇଡ୍ | ମାଗଣା ଟେମ୍ପଲେଟ୍ ଏବଂ framework ାଞ୍ଚା ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ କରେ |
Mewayz Team
Editorial Team
ଡିଜିଟାଲ୍ ମାର୍କେଟିଂ ଅପରେସନ୍ ହ୍ୟାଣ୍ଡବୁକ୍: ଅଭିଯାନ, ନେତୃତ୍ୱ, ଏବଂ ROI ଟ୍ରାକିଂ h1>
ଶେଷ ଅଦ୍ୟତନ: ଏପ୍ରିଲ୍ 2024 | | ଲେଖକ: ମେୱେଜ୍ ଷ୍ଟ୍ରାଟେଜୀ ଦଳ em>
| ବିଷୟବସ୍ତୁ ସାରଣୀ h2> |
- 1 | ପରିଚୟ: ମାର୍କେଟିଂ ଅପରେସନ୍ କାହିଁକି ତୁମର ଗୁପ୍ତ ଅସ୍ତ୍ର
|
- 2 | ଭିତ୍ତିପ୍ରସ୍ତର ସ୍ଥାପନ: ଟେକ୍ ଷ୍ଟାକ ଏବଂ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଅଡିଟ୍
|
- 3 | ଅଭିଯାନ ଯୋଜନା amework ାଞ୍ଚା
- 4 | ମଲ୍ଟି ଚ୍ୟାନେଲ ଅଭିଯାନ ନିଷ୍ପାଦନ
- 5 | ଲିଡ୍ ମ୍ୟାନେଜମେଣ୍ଟ ଫନେଲ୍: କ୍ୟାପଚରରୁ ରୂପାନ୍ତର
|
- 6 | ଡାଟା ଚାଳିତ ଲିଡ୍ ସ୍କୋରିଂ ଏବଂ ପ୍ରାଥମିକତା
|
- 7 | ମାର୍କେଟିଂ ଗୁଣ: ଗ୍ରାହକ ଯାତ୍ରା ମ୍ୟାପିଂ
- 8 | ମାର୍କେଟିଂ ROI ଗଣନା: ଭ୍ୟାନିଟି ମେଟ୍ରିକ୍ ବାହାରେ
|
- 9 | ମାର୍କେଟିଂ ଅଟୋମେସନ୍ ଏବଂ ୱାର୍କଫ୍ଲୋ ଅପ୍ଟିମାଇଜେସନ୍
|
- 10 ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସର ଭବିଷ୍ୟତ: AI ଏବଂ ଭବିଷ୍ୟବାଣୀ ଆନାଲିଟିକ୍ସ
|
- 11 | ମେୱେଜ୍ ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସ ଟୁଲବକ୍ସ
|
- 12 | ବାରମ୍ବାର ପଚରାଯାଉଥିବା ପ୍ରଶ୍ନଗୁଡିକ (FAQ)
1 | ପରିଚୟ: ମାର୍କେଟିଂ ଅପରେସନ୍ କାହିଁକି ତୁମର ଗୁପ୍ତ ଅସ୍ତ୍ର h2> |
ଆଜିର ହାଇ-ପ୍ରତିଯୋଗୀ ଡିଜିଟାଲ୍ ଲ୍ୟାଣ୍ଡସ୍କେପରେ, ଅନୁମାନ କାର୍ଯ୍ୟ ଏକ ବିଳାସପୂର୍ଣ୍ଣ ଅଟେ ଯାହା କ business ଣସି ବ୍ୟବସାୟ ଦେଇପାରିବ ନାହିଁ | ଉତ୍ସର୍ଗୀକୃତ ମାର୍କେଟିଂ ଅପରେସନ୍ ଫଙ୍କସନ୍ ସହିତ କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ 25% ଅଧିକ ମାର୍କେଟିଂ ଦକ୍ଷତା strong> ଦେଖନ୍ତି ଏବଂ ସେମାନଙ୍କ ମାର୍କେଟିଂ ଖର୍ଚ୍ଚରେ 15% ଅଧିକ ROI ହାସଲ କରନ୍ତି (ଉତ୍ସ: ଫରେଷ୍ଟର ଅନୁସନ୍ଧାନ) | ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସ ହେଉଛି ତୁମର ମାର୍କେଟିଂ ଦଳର ଇଞ୍ଜିନ୍ ରୁମ୍ - ଅନୁଶାସନ ଯାହା ମାପନୀୟ ଅଭିବୃଦ୍ଧି ପାଇଁ ରଣନୀତି, ପ୍ରଯୁକ୍ତିବିଦ୍ୟା ଏବଂ ପ୍ରକ୍ରିୟାକୁ ଏକତ୍ର କରିଥାଏ |
ଏହି ହ୍ୟାଣ୍ଡବୁକ୍ ଆପଣଙ୍କର ମାର୍କେଟିଂ ଅପରେସନ୍ ଗଠନ ଏବଂ ଅପ୍ଟିମାଇଜ୍ ପାଇଁ ଏକ ବିସ୍ତୃତ, କାର୍ଯ୍ୟକ୍ଷମ framework ାଞ୍ଚା ପ୍ରଦାନ କରେ | ଅଭିଯାନ ଯୋଜନା ଏବଂ ଲିଡ୍ ମ୍ୟାନେଜମେଣ୍ଟ ଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରି ROI ଟ୍ରାକିଂର ଜଟିଳତା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଆମେ ସବୁକିଛି କଭର୍ କରିବୁ, ଟେମ୍ପଲେଟ୍ ଏବଂ framework ାଞ୍ଚା ସହିତ ତୁମେ ତୁରନ୍ତ କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ କରିପାରିବ |
2 | ଭିତ୍ତିପ୍ରସ୍ତର ସ୍ଥାପନ: ଟେକ୍ ଷ୍ଟାକ ଏବଂ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଅଡିଟ୍ h2> |
ଅଭିଯାନ ଆରମ୍ଭ କରିବା ପୂର୍ବରୁ, ତୁମର ସାମ୍ପ୍ରତିକ ଭିତ୍ତିଭୂମି ଅଡିଟ୍ କରିବାକୁ ପଡିବ | ଏକ ଅସନ୍ତୁଷ୍ଟ ଟେକ୍ ଷ୍ଟାକ ହେଉଛି ବ୍ୟୟ ଏବଂ ନଷ୍ଟ ହେବାର ମୁଖ୍ୟ କାରଣ |
|ଏକ ମାର୍କେଟିଂ ଟେକ୍ନୋଲୋଜି ଅଡିଟ୍ କରିବା h3> |
ଆପଣଙ୍କର ଅସ୍ତ୍ରଶସ୍ତ୍ର, ଏହାର କାର୍ଯ୍ୟ, ମୂଲ୍ୟ, ଏବଂ ଏକୀକରଣ ସ୍ଥିତିର ପ୍ରତ୍ୟେକ ଉପକରଣ ତାଲିକାଭୁକ୍ତ କର | ହାରାହାରି ମଧ୍ୟମ ବଜାର କମ୍ପାନୀ 12+ ମାର୍କେଟିଂ ଉପକରଣଗୁଡିକ strong> ବ୍ୟବହାର କରେ, ତଥାପି 30% ରୁ ଅଧିକ ଅବ୍ୟବହୃତ କିମ୍ବା ଅନାବଶ୍ୟକ (ଉତ୍ସ: ଗାର୍ଟନର୍) |
<ଟେବୁଲ୍> | ମ୍ୟାପିଂ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଏବଂ ଫାଟଗୁଡିକର ପରିଚୟ h3> |
|
- ଉତ୍ସରୁ ବିକ୍ରୟ ଗ୍ରହଣକୁ ସାମ୍ପ୍ରତିକ ସୀସା ପ୍ରବାହକୁ ମାନଚିତ୍ର କରନ୍ତୁ |
- ବୋତଲଗୁଡିକ ଚିହ୍ନଟ କର ଯେଉଁଠାରେ ଲିଡ୍ ଅଟକିଯାଏ କିମ୍ବା ତଥ୍ୟ ନଷ୍ଟ ହୋଇଯାଏ |
ମାର୍କେଟିଂ ଏବଂ ବିକ୍ରୟ ମଧ୍ୟରେ ହ୍ୟାଣ୍ଡଅଫ୍ ପ୍ରକ୍ରିୟାକୁ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ କରନ୍ତୁ |
- ଡାଟା ସ୍ୱଚ୍ଛତା ଅଭ୍ୟାସଗୁଡିକ ଅଡିଟ୍ କରନ୍ତୁ (ଯଥା, ସୀସା ନକଲ, କ୍ଷେତ୍ର ସମାପ୍ତି) |
3 | ଅଭିଯାନ ଯୋଜନା amework ାଞ୍ଚା h2> |
ଏକ ସଂରଚନା ଅଭିଯାନ ଯୋଜନା ଦଳଗୁଡ଼ିକୁ ଆଲାଇନ୍ କରେ, ମେଟ୍ରିକ୍ ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରେ ଏବଂ ସଫଳତା ପାଇଁ ଏକ ସ୍ପଷ୍ଟ ମାନଦଣ୍ଡ ସ୍ଥିର କରେ |
ଅଭିଯାନ ଚାର୍ଟର ଟେମ୍ପଲେଟ୍ h3> |
|
ଡାଉନଲୋଡ୍ ଯୋଗ୍ୟ ଟେମ୍ପଲେଟ୍: ଅଭିଯାନ ଚାର୍ଟର୍ strong>
|
ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ: strong> [SMART ଲକ୍ଷ୍ୟ: ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ, ମାପଯୋଗ୍ୟ, ହାସଲ ଯୋଗ୍ୟ, ପ୍ରାସଙ୍ଗିକ, ସମୟ ସୀମା]
ଟାର୍ଗେଟ୍ ଦର୍ଶକ: strong> [ଆଦର୍ଶ ଗ୍ରାହକ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଏବଂ ପର୍ସନାସ୍]
|
କି ମେସେଜିଂ: strong> [ମୂଲ୍ୟ ପ୍ରସ୍ତାବ, USP, CTA]
|
ବଜେଟ୍ ଆବଣ୍ଟନ: strong> [ଚ୍ୟାନେଲ୍ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ ଦ୍ୱାରା | ନିମ୍ନରେ ସାରଣୀ ଦେଖନ୍ତୁ |]
ସଫଳତା ମେଟ୍ରିକ୍ସ (KPIs): [ଇମ୍ପ୍ରେସନ୍ସ, CTR, CPL, MQLs, ସୁଯୋଗ]
ସମୟସୀମା: strong> [ଯୋଜନା, ଉନ୍ମୋଚନ, ଅବଧି, ରିପୋର୍ଟ ତାରିଖ]
|
ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ KPI ଟ୍ରାକିଂ ସହିତ ଏହି ଚାର୍ଟରର ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଇଣ୍ଟରାକ୍ଟିଭ୍ ସଂସ୍କରଣ ପାଇଁ, ଆପଣଙ୍କର ଅଭିଯାନକୁ Mewayz ରେ ନିର୍ମାଣ କରନ୍ତୁ |
ବଜେଟ୍ ଆବଣ୍ଟନ ଏବଂ ପୂର୍ବାନୁମାନ h3> |
| ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ: strong> [SMART ଲକ୍ଷ୍ୟ: ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ, ମାପଯୋଗ୍ୟ, ହାସଲ ଯୋଗ୍ୟ, ପ୍ରାସଙ୍ଗିକ, ସମୟ ସୀମା]
ଟାର୍ଗେଟ୍ ଦର୍ଶକ: strong> [ଆଦର୍ଶ ଗ୍ରାହକ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଏବଂ ପର୍ସନାସ୍]
| କି ମେସେଜିଂ: strong> [ମୂଲ୍ୟ ପ୍ରସ୍ତାବ, USP, CTA]
| ବଜେଟ୍ ଆବଣ୍ଟନ: strong> [ଚ୍ୟାନେଲ୍ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ ଦ୍ୱାରା | ନିମ୍ନରେ ସାରଣୀ ଦେଖନ୍ତୁ |]
ସଫଳତା ମେଟ୍ରିକ୍ସ (KPIs): [ଇମ୍ପ୍ରେସନ୍ସ, CTR, CPL, MQLs, ସୁଯୋଗ]
ସମୟସୀମା: strong> [ଯୋଜନା, ଉନ୍ମୋଚନ, ଅବଧି, ରିପୋର୍ଟ ତାରିଖ]
| ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ KPI ଟ୍ରାକିଂ ସହିତ ଏହି ଚାର୍ଟରର ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଇଣ୍ଟରାକ୍ଟିଭ୍ ସଂସ୍କରଣ ପାଇଁ, ଆପଣଙ୍କର ଅଭିଯାନକୁ Mewayz ରେ ନିର୍ମାଣ କରନ୍ତୁ |
historical ତିହାସିକ ତଥ୍ୟ ଉପରେ ଆଧାର କରି ସର୍ବାଧିକ ରିଟର୍ଣ୍ଣ ସହିତ ଚ୍ୟାନେଲଗୁଡିକୁ ବଜେଟ୍ ବଣ୍ଟନ କରନ୍ତୁ | ଚ୍ୟାନେଲ ଦ୍ୱାରା ହାରାହାରି CPL:
| <ଟେବୁଲ୍> |ଉତ୍ସ: ହବ୍ସ୍ପଟ୍ ଷ୍ଟେଟ୍ ଅଫ୍ ମାର୍କେଟିଂ ରିପୋର୍ଟ, 2023; ମୁଦ୍ରାସ୍ଫୀତି ପାଇଁ ନିୟନ୍ତ୍ରିତ |
|4 | ମଲ୍ଟି ଚ୍ୟାନେଲ ଅଭିଯାନ ନିଷ୍ପାଦନ h2> |
ନିଷ୍ପାଦନ ହେଉଛି ଯେଉଁଠାରେ ରଣନୀତି ବାସ୍ତବତାକୁ ପୂରଣ କରେ | ଚ୍ୟାନେଲଗୁଡିକରେ ସ୍ଥିରତା ଏବଂ ସମନ୍ୱୟ ଗୁରୁତ୍ are ପୂର୍ଣ୍ଣ |
|ଚ୍ୟାନେଲ-ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସର୍ବୋତ୍ତମ ଅଭ୍ୟାସ h3> |
ଇମେଲ୍: ବ୍ୟକ୍ତିଗତକରଣ କ୍ଲିକ୍-ଅପ୍ ହାରକୁ 14% ବୃଦ୍ଧି କରିପାରିବ | ସର୍ବଦା A / B ପରୀକ୍ଷା ବିଷୟ ରେଖା ଏବଂ CTA।
|ସୋସିଆଲ୍ ମିଡିଆ: strong> ଭିଡିଓ ବିଷୟବସ୍ତୁ 1200% ଅଧିକ ଅଂଶୀଦାର strong> ସୃଷ୍ଟି କରେ (ଉତ୍ସ: ୱାର୍ଡଷ୍ଟ୍ରିମ୍)।
SEO / ବିଷୟବସ୍ତୁ: ପୃଷ୍ଠାଗୁଡ଼ିକ ଯାହା ସନ୍ଧାନକାରୀଙ୍କ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟର ଉତ୍ତର ଦେଇଥାଏ ଏବଂ 2000+ ଶବ୍ଦ ଧାରଣ କରିଥାଏ ହାରାହାରି 2x ଉଚ୍ଚ ଅଟେ |
ଅଭିଯାନ ଆରମ୍ଭ ଯାଞ୍ଚ ତାଲିକା h3> |
|
- ସମସ୍ତ ସମ୍ପତ୍ତି (ଅବତରଣ ପୃଷ୍ଠା, ବିଜ୍ଞାପନ, ଇମେଲ) ସୃଷ୍ଟି ଏବଂ QA'd।
ସମସ୍ତ ଲିଙ୍କ୍ ପାଇଁ UTM ପାରାମିଟରଗୁଡିକ ସୃଷ୍ଟି |
ସମସ୍ତ ପ୍ରାସଙ୍ଗିକ ପୃଷ୍ଠାଗୁଡ଼ିକରେ ସଂସ୍ଥାପିତ ଟ୍ରାକିଂ କୋଡ୍। ଲିଡ୍ କ୍ୟାପଚର ଫର୍ମଗୁଡିକ CRM / ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ସହିତ ସଂଯୁକ୍ତ |
ବିକ୍ରୟ ଦଳ ଅଭିଯାନ ଏବଂ ଆସୁଥିବା ଅଗ୍ରଣୀ ଆଶା ବିଷୟରେ ସୂଚନା ଦେଇଥିଲେ। li>
- CRM ରେ ବିନ୍ୟାସିତ ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ଲିଡ୍ ବିଜ୍ଞପ୍ତି ଏବଂ ଆସାଇନମେଣ୍ଟ ନିୟମ |
5 | ଲିଡ୍ ମ୍ୟାନେଜମେଣ୍ଟ ଫନେଲ୍: କ୍ୟାପଚର୍ ଠାରୁ ରୂପାନ୍ତର h2> ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ |
କେବଳ 27% ଲିଡ୍ ପ୍ରକୃତରେ ବିକ୍ରୟ-ପ୍ରସ୍ତୁତ ଯେତେବେଳେ ସେମାନେ ଫନେଲରେ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତି (ଉତ୍ସ: ମାର୍କେଟିଂ ଶେର୍ପା) | ଏକ ପରିଭାଷିତ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଜରୁରୀ |
ଲିଡ୍ ମ୍ୟାନେଜମେଣ୍ଟ ଫନେଲର ପର୍ଯ୍ୟାୟ h3> |
<ଟେବୁଲ୍> |
ଫନେଲ୍ ଷ୍ଟେଜ୍ th> ସଂଜ୍ଞା ମାଲିକ th> କି କାର୍ଯ୍ୟ
ଲିଡ୍ କ୍ୟାପଚର୍ t> ପରିଦର୍ଶକ ଫର୍ମ ମାଧ୍ୟମରେ ସୂଚନା ଦାଖଲ କରନ୍ତି ମାର୍କେଟିଂ d>
ଲିଡ୍ ଯୋଗ୍ୟତା t> ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ ଉପରେ ଆଧାର କରି ଲିଡ୍ ସ୍କୋର୍ ହୋଇଛି t> ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ t>
ମାର୍କେଟିଂ କ୍ୱାଲିଫାଏଡ୍ ଲିଡ୍ (MQL) ଥ୍ରେସହୋଲ୍ଡ ସ୍କୋର t> ମାର୍କେଟିଂ t> ବିକ୍ରୟ ପାଇଁ ପଠାଯାଇଥିବା ସତର୍କତା
ବିକ୍ରୟ ଯୋଗ୍ୟତା ଲିଡ୍ (SQL) ବିକ୍ରୟ ଦ୍ vi ାରା ଗ୍ରହଣୀୟ t> ବିକ୍ରୟ ଯୋଗାଯୋଗ ପ୍ରୟାସ
ସୁଯୋଗ CRM ରେ ସୃଷ୍ଟି ହୋଇଥିବା ଡିଲ୍ ବିକ୍ରୟ ପାଇପଲାଇନ ପରିଚାଳନା
ଗ୍ରାହକ ଡିଲ୍ ଜିତିଲା ବିକ୍ରୟ ଅନ୍ବୋର୍ଡିଂ ଆରମ୍ଭ
ଥଣ୍ଡା ଲିଡ୍ ପୋଷଣ h3> |
ପାଖାପାଖି 50% ଲିଡ୍ ଯୋଗ୍ୟ କିନ୍ତୁ ଏପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ କିଣିବାକୁ ପ୍ରସ୍ତୁତ ନୁହଁନ୍ତି strong> | ଶିକ୍ଷାଗତ ବିଷୟବସ୍ତୁ, କେସ୍ ଷ୍ଟଡିଜ୍ ସହିତ ୱେବିନାର୍ ଆମନ୍ତ୍ରଣ ସହିତ ବିକ୍ରୟ ପୋଷଣ ନହେବା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସେମାନଙ୍କୁ ନିୟୋଜିତ ରଖିବାକୁ ଆମନ୍ତ୍ରଣ କରେ |
6 | ଡାଟା-ଚାଳିତ ଲିଡ୍ ସ୍କୋରିଂ ଏବଂ ପ୍ରାଥମିକତା h2> |
ଲିଡ୍ ସ୍କୋରିଂ ମାର୍କେଟିଂ ଏବଂ ବିକ୍ରୟକୁ ଆଲାଇନ୍ କରେ ଯାହା ରୂପାନ୍ତର ହେବାର ସମ୍ଭାବନା ଅଧିକ | ଲିଡ୍ ସ୍କୋରିଂ ବ୍ୟବହାର କରୁଥିବା କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ ଅଣ-ଉପଭୋକ୍ତା (ଉତ୍ସ: ଗାର୍ଟନର୍) ଉପରେ ROI ରେ 77% ବୃଦ୍ଧି ଦେଖନ୍ତି |
ଏକ ସ୍କୋରିଂ ମଡେଲ୍ ନିର୍ମାଣ h3> |
ଡେମୋଗ୍ରାଫିକ୍ ଫିଟ୍ (ସ୍ପଷ୍ଟ ତଥ୍ୟ) ଏବଂ ଯୋଗଦାନ ସ୍ତର (ଅନ୍ତର୍ନିହିତ ତଥ୍ୟ) ପାଇଁ ପଏଣ୍ଟ ନ୍ୟସ୍ତ କରନ୍ତୁ |
| <ଟେବୁଲ୍> |MQL ଥ୍ରେସହୋଲ୍ଡ ନିଷ୍ପତ୍ତି ମ୍ୟାଟ୍ରିକ୍ସ h3> |
କେଉଁ ସ୍କୋର MQL ଗଠନ କରେ ତାହା ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରିବାକୁ ଏହି ମ୍ୟାଟ୍ରିକ୍ସ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ | ଅଯୋଗ୍ୟ କାର୍ଯ୍ୟ ପାଇଁ ନକାରାତ୍ମକ ପଏଣ୍ଟଗୁଡିକ ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇପାରେ (ଯଥା, ସଦସ୍ୟତା)।
<ଟେବୁଲ୍> |ପ୍ରୋ ଟିପ୍ସ: ଏହି ସ୍କୋରିଂକୁ ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ କରିବା ପାଇଁ ଏବଂ ଏକ ଲିଡ୍ MQL ଥ୍ରେସହୋଲ୍ଡକୁ ଆସିବା ପରେ ତୁରନ୍ତ ବିକ୍ରୟ ବିଷୟରେ ଅବଗତ କରାଇବା ପାଇଁ Mewayz ଭଳି ଏକ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ | em>
7 | ମାର୍କେଟିଂ ଆଟ୍ରିବ୍ୟୁସନ: ଗ୍ରାହକ ଯାତ୍ରା ମ୍ୟାପିଂ h2> |
ଗୁଣବତ୍ତା ହେଉଛି ମାର୍କେଟିଂ ଟଚ୍ ପଏଣ୍ଟକୁ କ୍ରେଡିଟ୍ ନ୍ୟସ୍ତ କରିବାର ପ୍ରକ୍ରିୟା ଯାହା ଏକ ରୂପାନ୍ତରକୁ ନେଇଥାଏ | ଏହା ବିନା, ଆପଣ ଅନ୍ଧାରରେ ଅପ୍ଟିମାଇଜ୍ କରୁଛନ୍ତି |
| ଗୁଣଧର୍ମ ମଡେଲ ତୁଳନା h3> |
<ଟେବୁଲ୍> |
ମଡେଲ୍ ଏହା କିପରି କାମ କରେ
ପ୍ରଥମ-ସ୍ପର୍ଶ ପ୍ରଥମ ପାରସ୍ପରିକ କ୍ରିୟା ପାଇଁ 100% କ୍ରେଡିଟ୍ t> ସଚେତନତା ଅଭିଯାନ t> ଶେଷ-ଟଚ୍ ଶେଷ ପାରସ୍ପରିକ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ ପାଇଁ 100% କ୍ରେଡିଟ୍ t> ତଳ-ଫନେଲ୍ ରୂପାନ୍ତର ପ୍ରୟାସ t>
ରେଖା t> ପ୍ରତ୍ୟେକ ଟଚ୍ ପଏଣ୍ଟ ସହିତ ସମାନ କ୍ରେଡିଟ୍ t> ସରଳ, ଫୁଲ୍ ଫନେଲ୍ ଦୃଶ୍ୟ <
ସମୟ-କ୍ଷୟ t> ରୂପାନ୍ତରର ନିକଟତର ଟଚ୍ ପଏଣ୍ଟଗୁଡିକ ପାଇଁ ଅଧିକ କ୍ରେଡିଟ୍ t> ସ୍ୱଳ୍ପ ବିକ୍ରୟ ଚକ୍ର <
ପୋଜିସନ୍-ଆଧାରିତ ପ୍ରଥମ ସ୍ପର୍ଶ ପାଇଁ 40% କ୍ରେଡିଟ୍, 40% ଶେଷ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ, 20% ବଣ୍ଟନ ସନ୍ତୁଳିତ ଦୃଶ୍ୟ (ସବୁଠାରୁ ଲୋକପ୍ରିୟ) କମ୍ପ୍ଲେକ୍ସ
ଏକ ମଲ୍ଟି-ଟଚ୍ ଆଟ୍ରିବ୍ୟୁସନ୍ ମଡେଲ୍ h3> କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ କରିବା |
- ଆପଣଙ୍କର ମଡେଲ୍ ବାଛନ୍ତୁ: strong> ଏକ ସନ୍ତୁଳିତ ଆଭିମୁଖ୍ୟ ପାଇଁ ପୋଜିସନ୍-ଆଧାରିତ ସହିତ ଆରମ୍ଭ କରନ୍ତୁ |
- ଡାଟା ଅଖଣ୍ଡତା ନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତୁ: strong> ସମସ୍ତ ଚ୍ୟାନେଲଗୁଡିକରେ ସଠିକ୍ UTM ଟ୍ରାକିଂ ରହିବା ଆବଶ୍ୟକ |
- ପ୍ଲାଟଫର୍ମଗୁଡିକୁ ଏକୀକୃତ କରନ୍ତୁ: strong> ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଯାତ୍ରା ଦେଖିବାକୁ ଆପଣଙ୍କର ବିଜ୍ଞାପନ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ, ଆନାଲିଟିକ୍ସ ଏବଂ CRM କୁ ସଂଯୋଗ କରନ୍ତୁ |
- ବିଶ୍ଳେଷଣ ଏବଂ ରିପୋର୍ଟ: strong> କେଉଁ ଚ୍ୟାନେଲଗୁଡିକ ପରିବର୍ତ୍ତନକୁ ପ୍ରଭାବିତ କରୁଛି ତାହା ଚିହ୍ନଟ କର, ଯଦିଓ ସେମାନେ ଶେଷ କ୍ଲିକ୍ ନୁହଁନ୍ତି |
8 | ମାର୍କେଟିଂ ROI ଗଣନା: ଭ୍ୟାନିଟି ମେଟ୍ରିକ୍ସ ବାହାରେ h2> |
- ଆପଣଙ୍କର ମଡେଲ୍ ବାଛନ୍ତୁ: strong> ଏକ ସନ୍ତୁଳିତ ଆଭିମୁଖ୍ୟ ପାଇଁ ପୋଜିସନ୍-ଆଧାରିତ ସହିତ ଆରମ୍ଭ କରନ୍ତୁ |
- ଡାଟା ଅଖଣ୍ଡତା ନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତୁ: strong> ସମସ୍ତ ଚ୍ୟାନେଲଗୁଡିକରେ ସଠିକ୍ UTM ଟ୍ରାକିଂ ରହିବା ଆବଶ୍ୟକ |
- ପ୍ଲାଟଫର୍ମଗୁଡିକୁ ଏକୀକୃତ କରନ୍ତୁ: strong> ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଯାତ୍ରା ଦେଖିବାକୁ ଆପଣଙ୍କର ବିଜ୍ଞାପନ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ, ଆନାଲିଟିକ୍ସ ଏବଂ CRM କୁ ସଂଯୋଗ କରନ୍ତୁ |
- ବିଶ୍ଳେଷଣ ଏବଂ ରିପୋର୍ଟ: strong> କେଉଁ ଚ୍ୟାନେଲଗୁଡିକ ପରିବର୍ତ୍ତନକୁ ପ୍ରଭାବିତ କରୁଛି ତାହା ଚିହ୍ନଟ କର, ଯଦିଓ ସେମାନେ ଶେଷ କ୍ଲିକ୍ ନୁହଁନ୍ତି |
8 | ମାର୍କେଟିଂ ROI ଗଣନା: ଭ୍ୟାନିଟି ମେଟ୍ରିକ୍ସ ବାହାରେ h2> |
ରାଜସ୍ୱ ଉପରେ ପ୍ରଭାବ ମାପିବା ପାଇଁ ପ୍ରକୃତ ROI ପସନ୍ଦ ଏବଂ ଅଂଶୀଦାରଠାରୁ ଅଧିକ ଗତି କରେ | କ୍ଲାସିକ୍ ସୂତ୍ର ହେଉଛି:
|ROI = (ଗୁଣବତ୍ତା ରାଜସ୍ୱ - ମାର୍କେଟିଂ ନିବେଶ) / ମାର୍କେଟିଂ ନିବେଶ * 100
|ଗ୍ରାହକଙ୍କ ଜୀବନକାଳ ମୂଲ୍ୟ (LTV) ଗଣନା h3> |
ପ୍ରକୃତ ROI କୁ ବୁ To ିବାକୁ, ଜଣେ ଗ୍ରାହକ କ’ଣ ମୂଲ୍ୟବାନ ତାହା ଆପଣ ନିଶ୍ଚୟ ଜାଣିବେ | LTV ହେଉଛି ଏକ ପ୍ରମୁଖ ଉପାଦାନ |
💡 DID YOU KNOW?
Mewayz replaces 8+ business tools in one platform
CRM · Invoicing · HR · Projects · Booking · eCommerce · POS · Analytics. Free forever plan available.
Start Free →LTV = (ଆକାଉଣ୍ଟ ପ୍ରତି ହାରାହାରି ମାସିକ ପୁନରାବୃତ୍ତି ଆୟ * ମୋଟ ମାର୍ଜିନ୍%) / ଚର୍ନ ହାର strong>
ଉଦାହରଣ: 94% ମାର୍ଜିନ୍ ଏବଂ 2% ମାସିକ ଚର୍ନ ହାର ସହିତ $ 49 / mo ଯୋଜନାରେ ଜଣେ ଗ୍ରାହକଙ୍କ LTV ଅଛି: ($ 49 * 0.94) / 0.02 = $ 2,303।
ROI ଗଣନା ଉଦାହରଣ: ବିଷୟବସ୍ତୁ ମାର୍କେଟିଂ h3> |
<ଟେବୁଲ୍> |
ମେଟ୍ରିକ୍ ଗଣନା ମୂଲ୍ୟ
ବିଷୟବସ୍ତୁ ମାର୍କେଟିଂ ବିନିଯୋଗ ଲେଖକ ଦେୟ + ସଫ୍ଟୱେର୍ + ପଦୋନ୍ନତି $ 5,000
ଗୁଣବତ୍ତା ସୁଯୋଗଗୁଡିକ ମଲ୍ଟି-ଟଚ୍ ଆଟ୍ରିବ୍ୟୁସନ୍ ରିପୋର୍ଟରୁ 15
ସୁଯୋଗ-ରୁ-ବନ୍ଦ ହାର Histor ତିହାସିକ ବିଜୟ ହାର 20%
ଗ୍ରାହକ ହାସଲ କରିଛନ୍ତି 15 ସୁଯୋଗ * 20% 3
ହାରାହାରି LTV ଉପର ସୂତ୍ର ଦେଖନ୍ତୁ $ 2,303
ଗୁଣବତ୍ତା ରାଜସ୍ୱ strong> 3 ଗ୍ରାହକ * $ 2,303 $ 6,909
ମାର୍କେଟିଂ ROI ($ 6,909 - $ 5,000) / $ 5,000 * 100 38.2%
9 | ମାର୍କେଟିଂ ଅଟୋମେସନ୍ ଏବଂ ୱାର୍କଫ୍ଲୋ ଅପ୍ଟିମାଇଜେସନ୍ h2> |
ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ହେଉଛି ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସର ଫୋର୍ସ ଗୁଣକର୍ତ୍ତା | ଏହା ମାନୁଆଲ୍ କାର୍ଯ୍ୟଗୁଡ଼ିକୁ ହ୍ରାସ କରେ, ସ୍ଥିରତା ସୁନିଶ୍ଚିତ କରେ ଏବଂ ସ୍କେଲରେ ବ୍ୟକ୍ତିଗତକରଣ ପାଇଁ ଅନୁମତି ଦିଏ |
| ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ କରିବା ପାଇଁ ଜରୁରୀ କାର୍ଯ୍ୟ ପ୍ରବାହ h3> |
|
- ଲିଡ୍ ପୋଷଣ: strong> ଲିଡ୍ ସ୍କୋର କିମ୍ବା ବିଷୟବସ୍ତୁ ଡାଉନଲୋଡ୍ ଉପରେ ଆଧାର କରି ଡ୍ରପ୍ ଇମେଲ୍ ଅଭିଯାନଗୁଡିକ |
- ଲିଡ୍ ଆସାଇନମେଣ୍ଟ: strong> ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ଭାବରେ MQL ଗୁଡ଼ିକୁ କ୍ଷେତ୍ର, ଶିଳ୍ପ କିମ୍ବା ଉତ୍ପାଦର ଆଗ୍ରହ ଉପରେ ଆଧାର କରି ସଠିକ୍ ବିକ୍ରୟ ପ୍ରତିନିଧୀକୁ ମାର୍ଗ ଦିଏ |
- ପୁନ eng- ଯୋଗଦାନ: strong> ଏକ ବିଜୟ-ବ୍ୟାକ୍ ଅଭିଯାନ ସହିତ ଷ୍ଟଲ୍ ଲିଡ୍ ଚିହ୍ନଟ କର ଏବଂ ଟାର୍ଗେଟ୍ କର |
- ଡାଟା ସ୍ gi ଚ୍ଛତା: strong> ନୂତନ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପ ଉପରେ ଆଧାର କରି ନକଲ କିମ୍ବା ରେକର୍ଡଗୁଡ଼ିକୁ ଅପଡେଟ୍ କରନ୍ତୁ |
ୱାର୍କଫ୍ଲୋ ଦକ୍ଷତା ଯାଞ୍ଚ ତାଲିକା h3> |
|
- ୱାର୍କଫ୍ଲୋରେ ଏକ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଟ୍ରିଗର ଅଛି (ଯଥା, ଫର୍ମ ଦାଖଲ, ସ୍କୋର ଥ୍ରେସହୋଲ୍ଡ ମିଟ୍) |
- ସମସ୍ତ ସମ୍ଭାବ୍ୟ ଶାଖା ଏବଂ ଫଳାଫଳଗୁଡିକ ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରାଯାଇଛି (ଯଦି / ତା’ପରେ ତର୍କ) |
- ଇମେଲ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟଗୁଡିକ ମିଶ୍ରଣ କ୍ଷେତ୍ର ସହିତ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ହୋଇଛି |
କାର୍ଯ୍ୟ ପ୍ରବାହ ପାଇଁ ଏକ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଶେଷ ଲକ୍ଷ୍ୟ ବା ରୂପାନ୍ତର ବିନ୍ଦୁ ଅଛି |
ସହଜ ନକଲ ଏବଂ ଅଡିଟ୍ ପାଇଁ ୱାର୍କଫ୍ଲୋ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ ହୋଇଛି |
10 ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସର ଭବିଷ୍ୟତ: AI ଏବଂ ଭବିଷ୍ୟବାଣୀ ଆନାଲିଟିକ୍ସ h2> |
- |
- ୱାର୍କଫ୍ଲୋରେ ଏକ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଟ୍ରିଗର ଅଛି (ଯଥା, ଫର୍ମ ଦାଖଲ, ସ୍କୋର ଥ୍ରେସହୋଲ୍ଡ ମିଟ୍) |
- ସମସ୍ତ ସମ୍ଭାବ୍ୟ ଶାଖା ଏବଂ ଫଳାଫଳଗୁଡିକ ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରାଯାଇଛି (ଯଦି / ତା’ପରେ ତର୍କ) |
- ଇମେଲ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟଗୁଡିକ ମିଶ୍ରଣ କ୍ଷେତ୍ର ସହିତ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ହୋଇଛି | କାର୍ଯ୍ୟ ପ୍ରବାହ ପାଇଁ ଏକ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଶେଷ ଲକ୍ଷ୍ୟ ବା ରୂପାନ୍ତର ବିନ୍ଦୁ ଅଛି | ସହଜ ନକଲ ଏବଂ ଅଡିଟ୍ ପାଇଁ ୱାର୍କଫ୍ଲୋ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ ହୋଇଛି |
10 ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସର ଭବିଷ୍ୟତ: AI ଏବଂ ଭବିଷ୍ୟବାଣୀ ଆନାଲିଟିକ୍ସ h2> |
ପରବର୍ତ୍ତୀ ସୀମା ହେଉଛି ଭବିଷ୍ୟବାଣୀ ଆନାଲିଟିକ୍ସ, ଯେଉଁଠାରେ AI ଫଳାଫଳର ପୂର୍ବାନୁମାନ କରେ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟଗୁଡ଼ିକୁ ବର୍ଣ୍ଣନା କରେ |
ଉଦୀୟମାନ ଧାରା h3> |
ଭବିଷ୍ୟବାଣୀ ଲିଡ୍ ସ୍କୋରିଂ: strong> AI ମଡେଲଗୁଡିକ ହଜାରେ ଡାଟା ପଏଣ୍ଟ ବିଶ୍ଳେଷଣ କରନ୍ତି କେବଳ କିଏ ସକ୍ରିୟ ନୁହଁନ୍ତି, କିନ୍ତୁ କିଏ କିଣିବାର ସମ୍ଭାବନା ଅଛି, ପ୍ରାୟତ>> 85% ସଠିକତା ସହିତ |
ବିଷୟବସ୍ତୁ AI: strong> ସାଧନଗୁଡ଼ିକ ଯାହା ଆପଣଙ୍କର ଶ୍ରୋତାମାନଙ୍କ ସହିତ ପୁନ on ନିର୍ମାଣ ହେବାର ସମ୍ଭାବନା ଥିବା ବିଷୟ, ହେଡଲାଇନ୍, ଏବଂ ଫର୍ମାଟଗୁଡିକ ସୁପାରିଶ କରିବାକୁ ୱେବରେ ଶୀର୍ଷ-ପ୍ରଦର୍ଶନକାରୀ ବିଷୟବସ୍ତୁକୁ ବିଶ୍ଳେଷଣ କରେ |
ଚାଟ୍ବଟ୍ ଏବଂ କଥାବାର୍ତ୍ତା ମାର୍କେଟିଂ: strong> AI ଚାଳିତ ବଟ୍ ଯାହା ଯୋଗ୍ୟତା ହାସଲ କରେ 24/7, ବୁକ୍ ମିଟିଂ, ଏବଂ ତତକ୍ଷଣାତ୍ ସହାୟତା ପ୍ରଦାନ କରେ, ଅବତରଣ ପୃଷ୍ଠାଗୁଡ଼ିକରୁ ରୂପାନ୍ତର ହାରକୁ 30% ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବ increasing ାଇଥାଏ |
11 ମେୱାଇଜ୍ ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସ ଟୁଲବକ୍ସ h2> |
ଏହି ଜଟିଳ ପ୍ରକ୍ରିୟାଗୁଡ଼ିକୁ ପରିଚାଳନା କରିବା ପାଇଁ ଏକ କେନ୍ଦ୍ରୀୟ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଆବଶ୍ୟକ | ମେୱାଇଜ୍ ଏକ ମଡ୍ୟୁଲାର୍ ଅପରେଟିଂ ସିଷ୍ଟମ୍ ପ୍ରଦାନ କରେ ଯାହା ଆପଣଙ୍କର ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସକୁ ଏକତ୍ର କରେ |
|ଆପଣଙ୍କର ସମଗ୍ର ମାର୍କେଟିଂ ଅପରେସନ୍ h3> କୁ ଷ୍ଟ୍ରିମାଇନ୍ କରନ୍ତୁ |
କାହିଁକି 12+ ବିଚ୍ଛିନ୍ନ ଉପକରଣଗୁଡ଼ିକୁ ଜଗଲ? ମେୱାଇଜ୍ ଅଭିଯାନ ପରିଚାଳନା, ଲିଡ୍ ସ୍କୋରିଂ, CRM, ଆନାଲିଟିକ୍ସ ଏବଂ ସ୍ୱୟଂଚାଳିତକୁ 208 ମଡ୍ୟୁଲ୍ ସହିତ ଏକ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ପ୍ଲାଟଫର୍ମରେ ଏକତ୍ର କରିଥାଏ |
138,000 ମାର୍କେଟରଙ୍କ ସହିତ ଯୋଗ ଦିଅନ୍ତୁ ଯେଉଁମାନେ ଦକ୍ଷ ଅଭିବୃଦ୍ଧି ପାଇଁ ମେୱାଇଜ୍ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତି | strong>
|କ credit ଣସି କ୍ରେଡିଟ୍ କାର୍ଡ ଆବଶ୍ୟକ ନାହିଁ | ମାଗଣା ସବୁଦିନ ପାଇଁ 25 ଟି କୋର୍ ମାର୍କେଟିଂ ମଡ୍ୟୁଲ୍ ଆକ୍ସେସ୍ ଅନ୍ତର୍ଭୂକ୍ତ କରେ |
| କି ମେୱାଇଜ୍ ମଡ୍ୟୁଲ୍ h3> |
|
- ଅଭିଯାନ ପରିଚାଳକ: strong> ଏକ ଡ୍ୟାସବୋର୍ଡରୁ ସମସ୍ତ ଅଭିଯାନ ଯୋଜନା, ବଜେଟ୍ ଏବଂ ଟ୍ରାକ୍ କରନ୍ତୁ |
- ଲିଡ୍ ସ୍କୋରିଂ ଇଞ୍ଜିନ୍: strong> ଉଭୟ ସ୍ପଷ୍ଟ ଏବଂ ଅନ୍ତର୍ନିହିତ ମାନଦଣ୍ଡ ସହିତ କଷ୍ଟମ୍ ସ୍କୋରିଂ ମଡେଲ୍ ଗଠନ କରନ୍ତୁ |
- ମଲ୍ଟି-ଟଚ୍ ଆଟ୍ରିବ୍ୟୁସନ୍: strong> କଷ୍ଟୋମାଇଜେବଲ୍ ମଡେଲଗୁଡିକ ସହିତ ଚ୍ୟାନେଲଗୁଡିକରେ ରାଜସ୍ୱକୁ ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ଭାବରେ ଗୁଣିତ କରେ |
- ୱାର୍କଫ୍ଲୋ ଅଟୋମେଟର୍: strong> ଅତ୍ୟାଧୁନିକ ପୋଷଣ ଷ୍ଟ୍ରିମ୍ ଏବଂ କୋଡ୍ ବିନା ଆଭ୍ୟନ୍ତରୀଣ ଆଲର୍ଟ ସିଷ୍ଟମ୍ ଡିଜାଇନ୍ କରନ୍ତୁ |
- ROI ଡ୍ୟାସବୋର୍ଡ: ରିଅଲ-ଟାଇମରେ ପାଇପଲାଇନ ଏବଂ ରାଜସ୍ୱ ଉପରେ ଆପଣଙ୍କର ପ୍ରୟାସର ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷ ପ୍ରଭାବ ଦେଖନ୍ତୁ |
12 | ବାରମ୍ବାର ପଚରାଯାଉଥିବା ପ୍ରଶ୍ନଗୁଡିକ (FAQ)
|
|
ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସ ପାଇଁ ଏକକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ମେଟ୍ରିକ୍ କ’ଣ?
|
ଯେତେବେଳେ ଅନେକ ମେଟ୍ରିକ୍ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ, ମାର୍କେଟିଂ ମୂଳ ଗ୍ରାହକ% ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ | ମାର୍କେଟିଂ ପ୍ରୟାସ ଦ୍ୱାରା ତୁମର ନୂତନ ବ୍ୟବସାୟର କେତେ ପ୍ରତିଶତ ଚାଳିତ ତାହା ଏହା ମାପ କରେ | ଏହି ମେଟ୍ରିକ୍ ସିଧାସଳଖ ଭାବରେ ରାଜସ୍ୱରେ ମାର୍କେଟିଂର ଅବଦାନ ପ୍ରଦର୍ଶନ କରେ ଏବଂ ବଜେଟ୍ ଏବଂ ଉତ୍ସ ବଣ୍ଟନକୁ ଯଥାର୍ଥ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ | ଅଧିକାଂଶ B2B SaaS କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ ପାଇଁ ଏକ ସୁସ୍ଥ ମାନଦଣ୍ଡ 30-50% ମଧ୍ୟରେ |
|
|
ଆମେ କେତେଥର ଆମର ଲିଡ୍ ସ୍କୋରିଂ ମଡେଲ୍ ସମୀକ୍ଷା ଏବଂ ଅଦ୍ୟତନ କରିବା ଉଚିତ୍?
ଆନୁଷ୍ଠାନିକ ଭାବରେ ଆପଣଙ୍କର ମଡେଲ୍ ତ୍ର ly ମାସିକ strong> ସମୀକ୍ଷା କରନ୍ତୁ | ତଥାପି, ଆପଣ ଏହାର କାର୍ଯ୍ୟଦକ୍ଷତା ଉପରେ ନିରନ୍ତର ନଜର ରଖିବା ଉଚିତ୍ | ଏକ ମୁଖ୍ୟ ଲାଲ୍ ପତାକା ହେଉଛି ବିକ୍ରୟ-ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ MQL ର ଏକ ଉଚ୍ଚ ହାର | ଏହା ସୂଚାଇଥାଏ ଯେ ତୁମର ମଡେଲ ସ୍କୋରିଂ ହେଉଛି ମାନଦଣ୍ଡ ଉପରେ ଆଧାର କରି ଅତ୍ୟଧିକ ବିକ୍ରୟ କରେ ଯାହା ବିକ୍ରୟ ମୂଲ୍ୟ ନୁହେଁ | ଏକ ସଠିକ୍ ମଡେଲ୍ ବଜାୟ ରଖିବା ପାଇଁ ବିକ୍ରୟ ଦଳରୁ ନିୟମିତ ମତାମତ ଜରୁରୀ |
|
|
ଆମେ ସୀମିତ ବଜେଟ୍ ସହିତ ଏକ ଛୋଟ ଦଳ | ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସରୁ ଆମେ କେଉଁଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରିବା?
ସାଧନ ନୁହେଁ ପ୍ରକ୍ରିୟା ସହିତ ଆରମ୍ଭ କରନ୍ତୁ | ତୁମର ସାମ୍ପ୍ରତିକ ସୀସା ପ୍ରବାହକୁ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ କର ଏବଂ ତୁମର ସବୁଠୁ ବଡ ପ୍ରତିବନ୍ଧକ ଚିହ୍ନଟ କର (ଯଥା, ସୀସା ପ୍ରତିକ୍ରିୟା ସମୟ, ଡାଟା ଏଣ୍ଟ୍ରି) | ତାପରେ, ସେହି ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସମସ୍ୟାର ସମାଧାନ ପାଇଁ ଗୋଟିଏ ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ କାର୍ଯ୍ୟ ପ୍ରବାହକୁ କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ କର | ମେୱେଜ୍ ପରି ଏକ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଏହା ପାଇଁ ଆଦର୍ଶ କାରଣ ଆପଣ ଏକ ମାଗଣା କିମ୍ବା ସ୍ୱଳ୍ପ ମୂଲ୍ୟର ଯୋଜନାରେ ଆବଶ୍ୟକ କରୁଥିବା ମଡ୍ୟୁଲ୍ ସହିତ ଆରମ୍ଭ କରିପାରିବେ ଏବଂ ଏକାଧିକ ପଏଣ୍ଟ ସମାଧାନର ମୂଲ୍ୟ ଏବଂ ଜଟିଳତାକୁ ଏଡାଇ ଆପଣ ବ grow ଼ିବା ସହିତ ସ୍କେଲ କରିପାରିବେ |
|
MQL ଏବଂ SQL ମଧ୍ୟରେ ପାର୍ଥକ୍ୟ କ’ଣ?
| ଏକ ମାର୍କେଟିଂ କ୍ୱାଲିଫାଏଡ୍ ଲିଡ୍ (MQL) ହେଉଛି ଏକ ଲିଡ୍ ଯାହା ପୂର୍ବ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ସ୍କୋରିଂ ମାନଦଣ୍ଡ (ଜନସଂଖ୍ୟା ଏବଂ ଯୋଗଦାନ) ଉପରେ ଆଧାର କରି ମାର୍କେଟିଂ ବିକ୍ରୟ ପାଇଁ ପ୍ରସ୍ତୁତ ବୋଲି ବିବେଚନା କରିଛି | ଏକ ବିକ୍ରୟ କ୍ୱାଲିଫାଏଡ୍ ଲିଡ୍ (SQL) ହେଉଛି ଏକ MQL ଯାହା ଏକ ବିକ୍ରୟ ପ୍ରତିନିଧୀ ଯୋଗାଯୋଗ କରିଛନ୍ତି ଏବଂ ସହମତ ହୋଇଛନ୍ତି ଯେ ସକ୍ରିୟ ଅନୁସରଣ ପାଇଁ ଯୋଗ୍ୟ ଗ୍ରାହକ | MQL ରୁ SQL ମଧ୍ୟରେ ହ୍ୟାଣ୍ଡଅଫ୍ ଫନେଲରେ ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ମୁହୂର୍ତ୍ତ |
|
|
ଆମେ କିପରି ମାର୍କେଟିଂ ଏବଂ ବିକ୍ରୟ ଦଳ ମଧ୍ୟରେ ଆଲାଇନ୍ମେଣ୍ଟକୁ ଉନ୍ନତ କରିପାରିବା?
ମାର୍କେଟିଂ ଏବଂ ବିକ୍ରୟ strong> ମଧ୍ୟରେ ଏକ ସେବା ସ୍ତରୀୟ ଚୁକ୍ତିନାମା (SLA) ସୃଷ୍ଟି କରିବା ହେଉଛି ଏକ ନମ୍ବର କ act ଶଳ | ଏହି ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟଟି ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରିବା ଉଚିତ ଯେ MQL ଗଠନ କ’ଣ, ବିକ୍ରୟ ଶୀଘ୍ର MQL ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରିବ (ଯଥା 24 ଘଣ୍ଟା ମଧ୍ୟରେ), ଏବଂ ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ ଲିଡ୍ ପାଇଁ କେଉଁ ଫିଡବ୍ୟାକ୍ ଲୁପ୍ ବିଦ୍ୟମାନ | ସାପ୍ତାହିକ ଭିତ୍ତିରେ ପାଇପଲାଇନ ଏବଂ ଅଭିଯାନର କାର୍ଯ୍ୟଦକ୍ଷତା ରିପୋର୍ଟକୁ ମିଳିତ ଭାବରେ ସମୀକ୍ଷା କରିବା ମଧ୍ୟ ନାଟକୀୟ ଭାବରେ ଆଲାଇନ୍ମେଣ୍ଟକୁ ଉନ୍ନତ କରିଥାଏ |
ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସ ପାଇଁ ଏକକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ମେଟ୍ରିକ୍ କ’ଣ?
|ଯେତେବେଳେ ଅନେକ ମେଟ୍ରିକ୍ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ, ମାର୍କେଟିଂ ମୂଳ ଗ୍ରାହକ% ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ | ମାର୍କେଟିଂ ପ୍ରୟାସ ଦ୍ୱାରା ତୁମର ନୂତନ ବ୍ୟବସାୟର କେତେ ପ୍ରତିଶତ ଚାଳିତ ତାହା ଏହା ମାପ କରେ | ଏହି ମେଟ୍ରିକ୍ ସିଧାସଳଖ ଭାବରେ ରାଜସ୍ୱରେ ମାର୍କେଟିଂର ଅବଦାନ ପ୍ରଦର୍ଶନ କରେ ଏବଂ ବଜେଟ୍ ଏବଂ ଉତ୍ସ ବଣ୍ଟନକୁ ଯଥାର୍ଥ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ | ଅଧିକାଂଶ B2B SaaS କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ ପାଇଁ ଏକ ସୁସ୍ଥ ମାନଦଣ୍ଡ 30-50% ମଧ୍ୟରେ |
|ଆମେ କେତେଥର ଆମର ଲିଡ୍ ସ୍କୋରିଂ ମଡେଲ୍ ସମୀକ୍ଷା ଏବଂ ଅଦ୍ୟତନ କରିବା ଉଚିତ୍?
ଆନୁଷ୍ଠାନିକ ଭାବରେ ଆପଣଙ୍କର ମଡେଲ୍ ତ୍ର ly ମାସିକ strong> ସମୀକ୍ଷା କରନ୍ତୁ | ତଥାପି, ଆପଣ ଏହାର କାର୍ଯ୍ୟଦକ୍ଷତା ଉପରେ ନିରନ୍ତର ନଜର ରଖିବା ଉଚିତ୍ | ଏକ ମୁଖ୍ୟ ଲାଲ୍ ପତାକା ହେଉଛି ବିକ୍ରୟ-ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ MQL ର ଏକ ଉଚ୍ଚ ହାର | ଏହା ସୂଚାଇଥାଏ ଯେ ତୁମର ମଡେଲ ସ୍କୋରିଂ ହେଉଛି ମାନଦଣ୍ଡ ଉପରେ ଆଧାର କରି ଅତ୍ୟଧିକ ବିକ୍ରୟ କରେ ଯାହା ବିକ୍ରୟ ମୂଲ୍ୟ ନୁହେଁ | ଏକ ସଠିକ୍ ମଡେଲ୍ ବଜାୟ ରଖିବା ପାଇଁ ବିକ୍ରୟ ଦଳରୁ ନିୟମିତ ମତାମତ ଜରୁରୀ |
|ଆମେ ସୀମିତ ବଜେଟ୍ ସହିତ ଏକ ଛୋଟ ଦଳ | ମାର୍କେଟିଂ ଅପ୍ସରୁ ଆମେ କେଉଁଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରିବା?
ସାଧନ ନୁହେଁ ପ୍ରକ୍ରିୟା ସହିତ ଆରମ୍ଭ କରନ୍ତୁ | ତୁମର ସାମ୍ପ୍ରତିକ ସୀସା ପ୍ରବାହକୁ ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ କର ଏବଂ ତୁମର ସବୁଠୁ ବଡ ପ୍ରତିବନ୍ଧକ ଚିହ୍ନଟ କର (ଯଥା, ସୀସା ପ୍ରତିକ୍ରିୟା ସମୟ, ଡାଟା ଏଣ୍ଟ୍ରି) | ତାପରେ, ସେହି ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସମସ୍ୟାର ସମାଧାନ ପାଇଁ ଗୋଟିଏ ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ କାର୍ଯ୍ୟ ପ୍ରବାହକୁ କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ କର | ମେୱେଜ୍ ପରି ଏକ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଏହା ପାଇଁ ଆଦର୍ଶ କାରଣ ଆପଣ ଏକ ମାଗଣା କିମ୍ବା ସ୍ୱଳ୍ପ ମୂଲ୍ୟର ଯୋଜନାରେ ଆବଶ୍ୟକ କରୁଥିବା ମଡ୍ୟୁଲ୍ ସହିତ ଆରମ୍ଭ କରିପାରିବେ ଏବଂ ଏକାଧିକ ପଏଣ୍ଟ ସମାଧାନର ମୂଲ୍ୟ ଏବଂ ଜଟିଳତାକୁ ଏଡାଇ ଆପଣ ବ grow ଼ିବା ସହିତ ସ୍କେଲ କରିପାରିବେ |
MQL ଏବଂ SQL ମଧ୍ୟରେ ପାର୍ଥକ୍ୟ କ’ଣ?
|ଏକ ମାର୍କେଟିଂ କ୍ୱାଲିଫାଏଡ୍ ଲିଡ୍ (MQL) ହେଉଛି ଏକ ଲିଡ୍ ଯାହା ପୂର୍ବ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ସ୍କୋରିଂ ମାନଦଣ୍ଡ (ଜନସଂଖ୍ୟା ଏବଂ ଯୋଗଦାନ) ଉପରେ ଆଧାର କରି ମାର୍କେଟିଂ ବିକ୍ରୟ ପାଇଁ ପ୍ରସ୍ତୁତ ବୋଲି ବିବେଚନା କରିଛି | ଏକ ବିକ୍ରୟ କ୍ୱାଲିଫାଏଡ୍ ଲିଡ୍ (SQL) ହେଉଛି ଏକ MQL ଯାହା ଏକ ବିକ୍ରୟ ପ୍ରତିନିଧୀ ଯୋଗାଯୋଗ କରିଛନ୍ତି ଏବଂ ସହମତ ହୋଇଛନ୍ତି ଯେ ସକ୍ରିୟ ଅନୁସରଣ ପାଇଁ ଯୋଗ୍ୟ ଗ୍ରାହକ | MQL ରୁ SQL ମଧ୍ୟରେ ହ୍ୟାଣ୍ଡଅଫ୍ ଫନେଲରେ ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ମୁହୂର୍ତ୍ତ |
|ଆମେ କିପରି ମାର୍କେଟିଂ ଏବଂ ବିକ୍ରୟ ଦଳ ମଧ୍ୟରେ ଆଲାଇନ୍ମେଣ୍ଟକୁ ଉନ୍ନତ କରିପାରିବା?
ମାର୍କେଟିଂ ଏବଂ ବିକ୍ରୟ strong> ମଧ୍ୟରେ ଏକ ସେବା ସ୍ତରୀୟ ଚୁକ୍ତିନାମା (SLA) ସୃଷ୍ଟି କରିବା ହେଉଛି ଏକ ନମ୍ବର କ act ଶଳ | ଏହି ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟଟି ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରିବା ଉଚିତ ଯେ MQL ଗଠନ କ’ଣ, ବିକ୍ରୟ ଶୀଘ୍ର MQL ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରିବ (ଯଥା 24 ଘଣ୍ଟା ମଧ୍ୟରେ), ଏବଂ ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ ଲିଡ୍ ପାଇଁ କେଉଁ ଫିଡବ୍ୟାକ୍ ଲୁପ୍ ବିଦ୍ୟମାନ | ସାପ୍ତାହିକ ଭିତ୍ତିରେ ପାଇପଲାଇନ ଏବଂ ଅଭିଯାନର କାର୍ଯ୍ୟଦକ୍ଷତା ରିପୋର୍ଟକୁ ମିଳିତ ଭାବରେ ସମୀକ୍ଷା କରିବା ମଧ୍ୟ ନାଟକୀୟ ଭାବରେ ଆଲାଇନ୍ମେଣ୍ଟକୁ ଉନ୍ନତ କରିଥାଏ |