Agency Solutions

White-Label ၏ စီးပွားရေးများ- သင့်အမြတ်အစွန်းဆီသို့ လမ်းကြောင်းကို တွက်ချက်ခြင်း။

တံဆိပ်ဖြူဆော့ဖ်ဝဲလ်၏ ယူနစ်စီးပွားရေးကို ကျွမ်းကျင်ပါ။ ကုန်ကျစရိတ်များကို တွက်ချက်နည်း၊ အနားသတ်များသတ်မှတ်ခြင်းနှင့် အမြတ်အစွန်းရှိသော SaaS ပြန်လည်ရောင်းချသည့်လုပ်ငန်းကို တည်ဆောက်ရန်အတွက် ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာမှုတစ်ခုလုပ်ဆောင်ရန် လေ့လာပါ။

1 min read

Mewayz Team

Editorial Team

Agency Solutions

သင်၏ White-Label လုပ်ငန်း၏ လျှို့ဝှက်အင်ဂျင်

အေဂျင်စီများ၊ ပြန်လည်ရောင်းချသူများနှင့် စွန့်ဦးတီထွင်သူများအတွက်၊ တံဆိပ်အဖြူရောင်ဆော့ဖ်ဝဲသည် ကြီးမားသော R&D ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုမပါဘဲ အတိုင်းအတာတစ်ခုအထိ ကြီးမားသောအခွင့်အရေးကို ကိုယ်စားပြုပါသည်။ Mewayz လုပ်ငန်း OS ကဲ့သို့ ခိုင်မာပြီး အမှတ်တံဆိပ်ပါ ထုတ်ကုန်အစုံကို ၎င်း၏ 207 modules ဖြင့် ပေးဆောင်နိုင်သည်-- နည်းပညာပိုင်းအရ လေးလံသော lifting ကို နောက်ကွယ်တွင် ကိုင်တွယ်နေချိန်တွင် သင် ပေးဆောင်နိုင်ပါသည်။ သို့သော် လက်ငင်းထုတ်ကုန်-စျေးကွက် အံဝင်ခွင်ကျဖြစ်မှု၏ ဆွဲဆောင်မှုသည် အရေးကြီးသောမေးခွန်းကို ဖုံးကွယ်နိုင်သည်- အမှန်တကယ် အမြတ်အစွန်းရှိသလား။ အဖြေသည် စီးပွားရေးကို နက်နဲစွာ နားလည်သဘောပေါက်သည်။ ၎င်းသည် လစဉ် တံဆိပ်အဖြူ အခကြေးငွေနှင့် ပတ်သက်သည် မဟုတ်ပါ။ ယူနစ်ကုန်ကျစရိတ်၊ အနားသတ်များ၊ နှင့် အရေးကြီးသော အကျိုးခံစားခွင့်အချက်များ၏ ရှုပ်ထွေးသောကခုန်မှုအကြောင်းဖြစ်သည်။ ဤနံပါတ်များကို ကျွမ်းကျင်အောင်ပြုလုပ်ခြင်းသည် ဝန်ဆောင်မှုတစ်ခုအား ပြန်လည်ရောင်းချသည့်လုပ်ငန်းများနှင့် အောင်မြင်သောစီးပွားရေးလုပ်ငန်းများကို ခွဲခြားထားသည်။ ရေရှည်တည်တံ့ပြီး အကျိုးအမြတ်များသော တံဆိပ်ဖြူလုပ်ငန်းကို တည်ဆောက်ရန် လိုအပ်သော ငွေကြေးဆိုင်ရာ အသေးစိတ်ပုံစံကို ချိုးဖျက်လိုက်ကြပါစို့။

ဖောက်သည်တစ်ဦးစီ၏ စစ်မှန်သောကုန်ကျစရိတ်ကို တည်ဆောက်ခြင်း (ယူနစ်ကုန်ကျစရိတ်)

သင်၏ပထမအဆင့်မှာ တံဆိပ်အဖြူရောင်လိုင်စင်၏စတစ်ကာစျေးနှုန်းထက်ကျော်လွန်ရန်ဖြစ်သည်။ ဖောက်သည်တစ်ဦးတည်းကို ဝန်ဆောင်မှုပေးခြင်း၏ စစ်မှန်သောကုန်ကျစရိတ်—သင့်ယူနစ်ကုန်ကျစရိတ်—သည် ပေါင်းစပ်ကိန်းဂဏန်းတစ်ခုဖြစ်သည်။ ၎င်းသည် သင်၏တိုက်ရိုက်ပလပ်ဖောင်းကုန်ကျစရိတ်၏ ပေါင်းစုငွေဖြစ်ပြီး ၎င်းသည် စက်ပေါ်တင်ရန်၊ ပံ့ပိုးမှုနှင့် ထိုဖောက်သည်အား ထိန်းသိမ်းရန်အတွက် လိုအပ်သော လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုကုန်ကျစရိတ်များဖြစ်သည်။

တိုက်ရိုက် ပလပ်ဖောင်း ကုန်ကျစရိတ်များ

၎င်းသည် အရိုးရှင်းဆုံး အစိတ်အပိုင်းဖြစ်သည်။ အကယ်၍ သင်သည် Mewayz ကဲ့သို့ ပလပ်ဖောင်းတစ်ခုကို တံဆိပ်အဖြူရောင်တပ်နေပါက၊ သင့်ကုန်ကျစရိတ်သည် လစဉ်ကြေး (ဥပမာ၊ တံဆိပ်ဖြူလိုင်စင်အတွက် တစ်လလျှင် $100) သို့မဟုတ် မော်ဂျူးတစ်ခုစီ၊ API ($4.99/module) မှတစ်ဆင့် အသုံးပြုသူတစ်ဦးစီ ကုန်ကျစရိတ်ဖြစ်နိုင်သည်။ စျေးနှုန်းအဆင့်များနှင့် သင့်ဖောက်သည်အခြေခံနှင့် ၎င်းတို့မည်ကဲ့သို့ အတိုင်းအတာကို နားလည်ရပါမည်။ သင့်တွင် ဖောက်သည် 50 ရှိပါက၊ သုံးစွဲသူတစ်ဦးလျှင် သင့်တိုက်ရိုက်ပလပ်ဖောင်းကုန်ကျစရိတ်သည် သင့်စုစုပေါင်းလစဉ်လိုင်စင်ကြေး 50 နှင့် ပိုင်းခြားထားသည်။

လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်မှုနှင့် ဝန်ဆောင်မှုကုန်ကျစရိတ်များ

ဤနေရာသည် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများစွာမှ လွဲမှားစွာတွက်ချက်သည့်နေရာဖြစ်သည်။ သင့်ယူနစ်ကုန်ကျစရိတ်သည် ဆော့ဖ်ဝဲလ်အခကြေးငွေမျှသာမဟုတ်ပါ။ ၎င်းတွင် သင့်လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုဆိုင်ရာ အစိတ်အပိုင်းတစ်ခု ပါဝင်ရမည်-

  • စတင်အသုံးပြုခြင်းနှင့် စနစ်ထည့်သွင်းခြင်း- သင့်အဖွဲ့သည် ပလပ်ဖောင်းကို ပုံစံသတ်မှတ်ခြင်း၊ ဒေတာတင်သွင်းခြင်းနှင့် ဖောက်သည်အား လေ့ကျင့်ပေးသည့်အချိန်ဖြစ်သည်။
  • ဖောက်သည်ပံ့ပိုးမှု- လက်ရှိ လက်မှတ်ပြတ်သားမှု၊ တိုက်ရိုက်ချတ်နှင့် ဖုန်းပံ့ပိုးမှု။
  • အကောင့်စီမံခန့်ခွဲမှု- check-in, upselling, နှင့် ဆက်ဆံရေးစီမံခန့်ခွဲမှုအတွက် အသုံးပြုသည့်အချိန်။
  • အခြေခံအဆောက်အဦ- သင့်ကိုယ်ပိုင် အထောက်အကူပြုစားပွဲဆော့ဖ်ဝဲ၊ ပရောဂျက်စီမံခန့်ခွဲမှုကိရိယာများနှင့် ဆက်သွယ်ရေးပလပ်ဖောင်းများအတွက် ကုန်ကျစရိတ်များ။

၎င်းကို တွက်ချက်ရန်၊ သင့်အဖွဲ့သည် ပျမ်းမျှဖောက်သည်တစ်ဦးအတွက် ဤအလုပ်များထံ အပ်နှံထားသော လစဉ်နာရီများကို ခန့်မှန်းပြီး ၎င်းတို့၏ ဝန်ထုပ်ဝန်ပိုးအပြည့်ရှိသော နာရီအလိုက်နှုန်း (လစာ + အကျိုးခံစားခွင့် + အပိုငွေ) ဖြင့် မြှောက်ပါ။ ဥပမာအားဖြင့်၊ စတင်အသုံးပြုချိန် 5 နာရီကြာမြင့်ပါက တစ်နာရီလျှင် $50 ($250) နှင့် တူညီသောနှုန်းထားဖြင့် တစ်လလျှင် ပျမ်းမျှ 2 နာရီ ($100) ဖြင့် ပံ့ပိုးပေးမည်ဆိုပါက၊ သုံးစွဲသူတစ်ဦးလျှင် သင်၏လစဉ်လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုကုန်ကျစရိတ်မှာ $100 ဖြစ်ပြီး တစ်ကြိမ်လျှင် $250 စတင်အသုံးပြုခ $100 ဖြစ်ပါသည်။

အမြတ်အစွန်းများသတ်မှတ်ခြင်း- Markup တစ်ခုထက်ပိုသည်

မင်းရဲ့ ယူနစ်ကုန်ကျစရိတ်ကို သိပြီးတာနဲ့၊ ကျန်းမာတဲ့အနားသတ်ကို ပေးဆောင်နိုင်တဲ့ ဈေးနှုန်းကို သတ်မှတ်နိုင်ပါတယ်။ ဒါက မင်းရဲ့ကုန်ကျစရိတ်ကို မထင်သလို နှစ်ဆတိုးစေတာ မဟုတ်ပါဘူး။ သင်ပေးဆောင်သည့်တန်ဖိုးနှင့် သင်ဝန်ဆောင်မှုပေးသည့်စျေးကွက်ကို နားလည်ခြင်းအကြောင်းဖြစ်သည်။

တန်ဖိုး-အခြေခံစျေးနှုန်း အားသာချက်

တံဆိပ်အဖြူရောင် ပြန်လည်ရောင်းချသူအနေဖြင့် သင်သည် အင်္ဂါရပ်များကို မရောင်းချပါ။ မင်းက ရလဒ်ကို ရောင်းနေတာ။ သင့်ဖောက်သည်သည် "CRM module" ကို မ၀ယ်ပါ။ ၎င်းတို့သည် ရောင်းအား 20% တိုးရန်နှင့် ဖောက်သည် ထိန်းသိမ်းမှုကို မြှင့်တင်ရန် စနစ်တစ်ခုကို ဝယ်ယူကြသည်။ ၎င်းဖန်တီးမှုတန်ဖိုးပေါ်မူတည်၍ သင့်ဝန်ဆောင်မှုကို ပေးချေပါ။ သင့်ဆော့ဖ်ဝဲဖြေရှင်းချက်သည် လုပ်ငန်းငယ်တစ်ခုအား တစ်ပတ်လျှင် 10 စီမံခန့်ခွဲရေးနာရီကို သက်သာစေပြီး ၎င်းတို့၏ ပျမ်းမျှတစ်နာရီကုန်ကျစရိတ်မှာ $30 ဖြစ်ပါက၊ ၎င်းသည် တစ်ပတ်လျှင် $300 (တစ်လလျှင် $1,200) တန်ဖိုးဖြစ်သည်။ ဝန်ဆောင်မှုအတွက် $299/လ အားသွင်းခြင်းသည် ကျိုးကြောင်းဆီလျော်သည်ထက် ပိုနေပုံရပြီး ကုန်ကျစရိတ်များပြီးသည့်တိုင် သိသာထင်ရှားသောအနားသတ်များကို ခွင့်ပြုပေးပါသည်။

စက်မှုလုပ်ငန်း စံအနားသတ်များ

တန်ဖိုးအခြေခံသည် စံနမူနာဖြစ်သော်လည်း၊ စျေးကွက်နှုန်းထားများကို သတိပြုရပါမည်။ စီမံခန့်ခွဲထားသော ဝန်ဆောင်မှုပေးသူများ (MSPs) နှင့် SaaS ပြန်လည်ရောင်းချသူများအတွက် အနားသတ်များသည် ပုံမှန်အားဖြင့် 30% မှ 100% သို့မဟုတ် ထို့ထက်ပိုပါသည်။ ရိုးရှင်းသောပြန်လည်ရောင်းချမှုပုံစံအတွက်၊ သင်၏စုစုပေါင်းယူနစ်ကုန်ကျစရိတ်အပေါ် 50-100% အနားသတ်သည် ဘုံပစ်မှတ်ဖြစ်သည်။ အကယ်၍ သင့်ဖောက်သည်တစ်ဦးကို ဝန်ဆောင်မှုပေးရန် စုစုပေါင်းကုန်ကျစရိတ်မှာ တစ်လလျှင် $150 (ပလပ်ဖောင်း + ops) ဖြစ်ပါက $225 နှင့် $300/လကြား စျေးနှုန်းအတွက် ရည်ရွယ်ပါ။

"အအောင်မြင်ဆုံး တံဆိပ်အဖြူရောင် လုပ်ငန်းများသည် စျေးနှုန်းအရ ပြိုင်ဆိုင်ခြင်း မပြုကြပါ။ ၎င်းတို့သည် ဝန်ဆောင်မှုတွင် ယှဉ်ပြိုင်ကြသည်။ သင်၏အနားသတ်သည် ထူးထူးခြားခြား စတင်အသုံးပြုခြင်းနှင့် ပံ့ပိုးကူညီမှုတို့ကို ပေးအပ်နိုင်စေသည့် လောင်စာဆီဖြစ်ပြီး ၎င်းသည် ထိန်းသိမ်းမှုကို မောင်းနှင်စေပြီး သင်၏ပရီမီယံကို မျှတစေသည်။"

အကျိုးတူ ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာခြင်း- သင်၏ဘဏ္ဍာရေးဆိုင်ရာ မှတ်တိုင်

အကျိုးအမြတ်အမှတ်သည် သင်၏စုစုပေါင်းဝင်ငွေသည် သင်၏စုစုပေါင်းကုန်ကျစရိတ်နှင့် ညီမျှသည်—ငွေဆုံးရှုံးခြင်းမှရပ်စဲပြီး အမြတ်စတင်ထုတ်ပေးသည့်အချက်ဖြစ်သည်။ ဤခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာချက်သည် စီမံကိန်းနှင့် ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုအတွက် အာမခံချက်အတွက် ညှိနှိုင်းမရနိုင်ပါ။

တစ်ဆင့်ပြီးတစ်ဆင့်- မင်းရဲ့အဖြူရောင်တံဆိပ်ခွဲခြွေတာကို တွက်ချက်ခြင်း

သင်၏ အကျိုးအမြတ် အမှတ်ကို ရှာရန် ဤအဆင့်များကို လိုက်နာပါ။

  1. ပုံသေကုန်ကျစရိတ်များကို တွက်ချက်ပါ- ၎င်းတို့သည် သင်၏တံဆိပ်အဖြူရောင် လစဉ်လိုင်စင်ကြေး၊ အဓိက ဝန်ထမ်းများအတွက် လစာများ၊ ရုံးခန်းငှားရမ်းခနှင့် စျေးကွက်ထိန်းသိမ်းထားသူများကဲ့သို့ သုံးစွဲသူအရေအတွက်နှင့် မပြောင်းလဲသော ကုန်ကျစရိတ်များဖြစ်သည်။ သင်၏ ပုံသေကုန်ကျစရိတ်မှာ တစ်လလျှင် $2,500 ဖြစ်သည်ဆိုကြပါစို့။
  2. တစ်ယူနစ် (Client) အလိုက် ပြောင်းလဲနိုင်သော ကုန်ကျစရိတ်ကို တွက်ချက်ပါ- ၎င်းသည် အစောပိုင်းက ကျွန်ုပ်တို့တွက်ချက်ထားသော ဖောက်သည်တစ်ဦးအတွက် လည်ပတ်မှုကုန်ကျစရိတ် (ဥပမာ၊ $100/လ)။
  3. တစ်ယူနစ်အလိုက် သင်၏ ပျမ်းမျှဝင်ငွေကို သတ်မှတ်ပါ (ARPU)- ဤသည်မှာ ဖောက်သည်တစ်ဦးစီကို သင်ကောက်ခံသည့်စျေးနှုန်းဖြစ်သည်။ တစ်လလျှင် $300 သုံးကြပါစို့။
  4. ဖော်မြူလာကို အသုံးပြုပါ- Break-Even Point (Clients အရေအတွက်) = ပုံသေ ကုန်ကျစရိတ်များ / (ARPU - ယူနစ်အလိုက် ပြောင်းလဲနိုင်သော ကုန်ကျစရိတ်)။

ကျွန်ုပ်တို့၏ဥပမာကိုအသုံးပြုခြင်း- $2,500 / ($300 - $100) = $2,500 / $200 = 12.5 clients ။ ဆိုလိုသည်မှာ သင်၏ကုန်ကျစရိတ်အားလုံးကိုကာမိစေရန်နှင့် အကျိုးအမြတ်စတင်ရန်အတွက် ဖောက်သည် 13 ဦးကို လုံခြုံစေပြီး လိုက်ပါရန် လိုအပ်ပါသည်။

သင့်ရဲ့ Break-Even Point ဘာကြောင့် အရေးကြီးပါသလဲ

ဤနံပါတ်သည် သင့်လုပ်ငန်းပုံစံသည် မည်မျှထိရောက်နိုင်သည်ကို ပြောပြသည်။ ဖောက်သည် 100 ၏ အကျိုးခံစားခွင့်အချက်သည် အေဂျင်စီအသစ်အတွက် လက်တွေ့မကျနိုင်သော်လည်း 15 သည် အလွန်အောင်မြင်နိုင်သည်။ သင်၏ ကိန်းရှင်များကို ပြောင်းလဲခြင်း၏ အကျိုးသက်ရောက်မှုကိုလည်း ပြသသည်။ သင့်စျေးနှုန်းကို တစ်လလျှင် $350 သို့ တိုးမြှင့်ပါက၊ သင်၏ အကျိုးခံစားခွင့် အမှတ်သည် ~ ဖောက်သည် 11 ယောက်သို့ ကျဆင်းသွားပါသည်။ စတင်အသုံးပြုခြင်းကို ချောမွေ့စေခြင်းဖြင့် သင်၏လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုကုန်ကျစရိတ်ကို လျှော့ချပါက၊ အမှတ်သည် ပိုမိုကျဆင်းသွားပါသည်။

💡 DID YOU KNOW?

Mewayz replaces 8+ business tools in one platform

CRM · Invoicing · HR · Projects · Booking · eCommerce · POS · Analytics. Free forever plan available.

Start Free →

စီးပွါးရေးချဲ့ထွင်ခြင်း- ယူနစ်ကုန်ကျစရိတ်များ သင်ကြီးထွားလာသည်နှင့်အမျှ ပြောင်းလဲခြင်း

တံဆိပ်အဖြူရောင်မော်ဒယ်၏ လှပသောအစိတ်အပိုင်းသည် စကေးစီးပွားရေးအတွက် ၎င်း၏အလားအလာဖြစ်သည်။ သင့်ဖောက်သည်အခြေခံ ကြီးထွားလာသည်နှင့်အမျှ သင့်ကုန်ကျစရိတ်ဖွဲ့စည်းပုံမှာ ပိုမိုထိရောက်လာသင့်သည်။

လည်ပတ်မှုကုန်ကျစရိတ်များကို လျှော့ချခြင်း

နောက်ထပ် သုံးစွဲသူများနှင့်အတူ၊ သင်သည် စံချိန်စံညွှန်းသတ်မှတ်ထားသော စတင်ခြင်းလုပ်ငန်းစဉ်များကို တည်ဆောက်နိုင်သည်၊ ပံ့ပိုးမှုလက်မှတ်များကို လှည့်စားရန် အသိပညာအခြေခံတစ်ခုကို ဖန်တီးနိုင်ပြီး အလိုအလျောက်စနစ်သုံးကိရိယာများကို အသုံးပြုနိုင်သည်။ ၎င်းသည် သုံးစွဲသူတစ်ဦးစီ၏ ပျမ်းမျှလုပ်ငန်းလည်ပတ်ချိန်နှင့် ကုန်ကျစရိတ်ကို လျှော့ချပေးသည်။ လစဉ်ပံ့ပိုးမှု၏ 2 နာရီသည် 1.5 နာရီအထိ ကျဆင်းသွားနိုင်ပြီး သုံးစွဲသူတိုင်းအတွက် သင်၏အနားသတ်ကို တိုက်ရိုက်တိုးစေသည်။

အဆင့်အလိုက် ပလပ်ဖောင်းစျေးနှုန်းကို အသုံးချခြင်း

သင့်အသံပမာဏတိုးလာသည်နှင့်အမျှ၊ သင့်တံဆိပ်အဖြူရောင်ဝန်ဆောင်မှုပေးသူထံမှ လုပ်ငန်းအဆင့်လျှော့စျေး သို့မဟုတ် လုပ်ငန်းအဆင့်စျေးနှုန်းများအတွက် အရည်အချင်းပြည့်မီနိုင်ပါသည်။ အချို့သော ကန့်သတ်ချက်များကို သင်ကျော်ဖြတ်ခြင်းဖြင့် သုံးစွဲသူတစ်ဦးစီ၏ ပလပ်ဖောင်း ကုန်ကျစရိတ် (ဥပမာ၊ 50၊ 100၊ 500) သည် သင့်အောက်ခြေလိုင်းကို သိသိသာသာ မြှင့်တင်ပေးနိုင်ပါသည်။

အဖြစ်များသော ငွေကြေးဆိုင်ရာ ပြဿနာများကို ရှောင်ကြဉ်ခြင်း

ကာကွယ်နိုင်သော ငွေကြေးအမှားများကြောင့် တံဆိပ်ဖြူလုပ်ငန်းအများအပြား မအောင်မြင်ပါ။

  • ပံ့ပိုးမှုကုန်ကျစရိတ်များကို လျှော့တွက်ခြင်း- အထောက်အပံ့သည် အခမဲ့ဖြစ်သည်ဟု မယူဆပါနှင့်။ နေ့စဥ်အချိန်ကို သေသေချာချာ မှတ်သားပါ။
  • လှည့်စားခြင်းကို လျစ်လျူရှုခြင်း- မြင့်မားသော ဖောက်သည် လှည့်စားမှုနှုန်းသည် သင့်စီးပွားရေးကို ပျက်ပြားစေသည်။ သင်သည် ရေရှည်တန်ဖိုးကို မသိဘဲ ဝယ်ယူခြင်းနှင့် စတင်ခြင်းတွင် အဆက်မပြတ် သုံးစွဲနေပါသည်။ နှစ်စဉ် အလှည့်ကျနှုန်း 10% အောက်တွင်
  • ရည်မှန်းပါ။
  • စျေးနှုန်းအလွန်နိမ့်သည်- စျေးနှုန်းတစ်ခုတည်းကိုသာ ယှဉ်ပြိုင်ခြင်းသည် အောက်ခြေအထိ ယှဉ်ပြိုင်မှုတစ်ခုဖြစ်သည်။ အရည်အသွေးပြည့်မီသော ဝန်ဆောင်မှုတွင် ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှု သို့မဟုတ် အမြတ်အစွန်းအတွက် နေရာလွတ်မရှိစေပြီး ဆိုးရွားသောသံသရာကို ဖန်တီးပေးပါသည်။

Mewayz ဖြင့် အမြတ်အစွန်းရနိုင်သော White Label Strategy ကို တည်ဆောက်ခြင်း

Mewayz ကဲ့သို့သော ပလပ်ဖောင်းများသည် သင့်အမြတ်အစွန်းရရှိမှုကို ပံ့ပိုးရန် ဒီဇိုင်းထုတ်ထားသည်။ ခန့်မှန်းနိုင်သော အဖြူရောင်တံဆိပ်ကြေး $100/လ နှင့် များပြားလှသော module library ဖြင့်၊ သင်သည် မတူညီသော client segments အတွက် အံဝင်ခွင်ကျ ပက်ကေ့ဂျ်များကို ဖန်တီးနိုင်သည် (ဥပမာ၊ အခြေခံ CRM ပက်ကေ့ချ်တစ်လလျှင် $199၊၊ လုပ်ငန်းတစ်ခုလုံး OS suite $499/လ)။ ဤပုံစံတူပုံစံသည် သင့်အား သင်၏အခြေခံကုန်ကျစရိတ်များကို ထိန်းချုပ်နေစဉ် အသုံးပြုသူတစ်ဦးချင်းစီ၏ ပျမ်းမျှဝင်ငွေကို တိုးမြှင့်နိုင်စေပါသည်။

တံဆိပ်အဖြူရောင်၏အနာဂတ်- စမတ်ကျသောစီးပွားရေးလုပ်ငန်းများအတွက် စမတ်ကျသောစီးပွားရေးများ

တံဆိပ်အဖြူရောင် မော်ဒယ်သည် ရိုးရှင်းသော ပြန်လည်ရောင်းချခြင်းမှ မဟာဗျူဟာမြောက် မိတ်ဖက်ဆက်ဆံရေးသို့ ပြောင်းလဲနေသည်။ အအောင်မြင်ဆုံး ကစားသမားများသည် ၎င်းတို့၏ ကုန်ကျစရိတ်ဖွဲ့စည်းပုံနှင့် ဈေးနှုန်း၏ ကဏ္ဍတိုင်းကို အကောင်းဆုံးဖြစ်အောင် ဒေတာကို အသုံးပြု၍ ၎င်းတို့၏ ယူနစ်စီးပွားရေးကို ကျွမ်းကျင်သော သူများဖြစ်သည်။ ၎င်းတို့သည် ဆော့ဖ်ဝဲလ်ကို ရောင်းချရုံမျှမက၊ သူတို့သည် ချောမွေ့၍ တန်ဖိုးရှိသော စီးပွားရေးအသွင်ကူးပြောင်းမှုကို ရောင်းချမည်ဖြစ်သည်။ ရှင်းရှင်းလင်းလင်း ကုန်ကျစရိတ်များ၊ အနားသတ်များနှင့် ပန်းတိုင်များနှင့်အတူ သင်၏တံဆိပ်ဖြူကမ်းလှမ်းမှုကို လုပ်ငန်းတစ်ခုအဖြစ် သဘောထားခြင်းဖြင့်၊ ၎င်းကို ဘေးထွက်ဝင်ငွေလမ်းကြောင်းမှ သင့်အေဂျင်စီ၏တိုးတက်မှုအတွက် အဓိကအင်ဂျင်အဖြစ်သို့ ပြောင်းလဲပေးပါသည်။

အမေးများသောမေးခွန်းများ

တံဆိပ်ဖြူ SaaS လုပ်ငန်းအတွက် ပုံမှန်အမြတ်အစွန်းက ဘာလဲ။

ပေးထားသော ဝန်ဆောင်မှုအဆင့်ပေါ်မူတည်၍ ပုံမှန်အနားသတ်များသည် 30% မှ 100% ကျော်အထိ ရှိပါသည်။ high-touch onboarding နှင့် support ပေးသော လုပ်ငန်းများသည် မြင့်မားသောစျေးနှုန်းများနှင့် margin များကို အမိန့်ပေးနိုင်ပါသည်။

ကျွန်ုပ်၏ တံဆိပ်အဖြူရောင်ဝန်ဆောင်မှုအတွက် သုံးစွဲသူတစ်ဦးစီအတွက် ပြောင်းလဲနိုင်သော ကုန်ကျစရိတ်ကို ကျွန်ုပ်မည်ကဲ့သို့ တွက်ချက်ရမည်နည်း။

သင့်အဖွဲ့သည် စတင်အသုံးပြုချိန်၊ ပံ့ပိုးကူညီမှုနှင့် ထိုဖောက်သည်အတွက် အကောင့်စီမံခန့်ခွဲမှုအတွက် အသုံးပြုသည့်အချိန် (အပြည့်အဝဝန်ထုပ်ဝန်ပိုးဖြစ်စေသော တစ်နာရီနှုန်းဖြင့်) အပါအဝင် သင့်လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုကုန်ကျစရိတ်နှင့် သုံးစွဲသူတစ်ဦးစီ၏ ပလပ်ဖောင်းကုန်ကျစရိတ်ကို ပေါင်းစည်းပါ။

တံဆိပ်အဖြူရောင်စတင်မှုတစ်ခုအတွက် အကျိုးအမြတ်ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာခြင်းသည် အဘယ်ကြောင့်အရေးကြီးသနည်း။

၎င်းသည် ကုန်ကျစရိတ်အားလုံးကို ကာမိရန် လိုအပ်သော ဖောက်သည်အရေအတွက်အတိအကျကို ထုတ်ဖော်ပြသပြီး ပြတ်သားသောဘဏ္ဍာရေးပစ်မှတ်ကို ပံ့ပိုးပေးကာ ပမာဏမချဲ့မီတွင် သင့်လုပ်ငန်းပုံစံ၏ ရှင်သန်နိုင်စွမ်းနှင့် အရွယ်အစားကို အကဲဖြတ်ရန် ကူညီပေးသည်။

ကျွန်ုပ်၏ တံဆိပ်ဖြူလုပ်ငန်း ကြီးထွားလာသည်နှင့်အမျှ ကျွန်ုပ်၏ ယူနစ်ကုန်ကျစရိတ်ကို လျှော့ချနိုင်ပါသလား။

ဟုတ်ကဲ့၊ အတိုင်းအတာအားဖြင့် စီးပွားရေး။ သင်သည် လုပ်ငန်းစဉ်များကို စံသတ်မှတ်နိုင်သည်၊ ပံ့ပိုးမှုအချိန်ကို လျှော့ချရန် အလိုအလျောက်စနစ်အား မြှင့်တင်နိုင်ပြီး၊ သင်၏ သုံးစွဲသူပမာဏ တိုးလာသည်နှင့်အမျှ သင်၏ တံဆိပ်ဖြူဝန်ဆောင်မှုပေးသူထံမှ ပိုမိုကောင်းမွန်သောနှုန်းထားများကို မကြာခဏ ညှိနှိုင်းနိုင်ပါသည်။

တံဆိပ်အဖြူရောင် ပြန်လည်ရောင်းချသူအဖြစ် စျေးနှုန်းဖြင့် ယှဉ်ပြိုင်သင့်ပါသလား။

ယေဘုယျအားဖြင့် မဟုတ်ပါ။ စျေးနှုန်းကို ပြိုင်ဆိုင်ခြင်းသည် အနားသတ်များကို ကျဆင်းစေသည်။ ယင်းအစား၊ သင့်အား ပိုမိုမြင့်မားသောစျေးနှုန်းများဖြင့် မျှတစေပြီး ပိုမိုရေရှည်တည်တံ့သောလုပ်ငန်းကို တည်ဆောက်နိုင်စေမည့် သင်၏ဝန်ဆောင်မှုအရည်အသွေး၊ စတင်အသုံးပြုခြင်းနှင့် ပံ့ပိုးကူညီမှုအပေါ် ယှဉ်ပြိုင်ပါ။

သင့်လုပ်ငန်း OS ကို ယနေ့ တည်ဆောက်ပါ

အလွတ်သတင်းထောက်များမှ အေဂျင်စီများအထိ၊ Mewayz သည် လုပ်ငန်းပေါင်း 138,000+ ကို ပေါင်းစပ် module 207 ခုဖြင့် စွမ်းအားပေးသည်။ အခမဲ့စတင်ပါ၊ သင်ကြီးထွားလာသောအခါ အဆင့်မြှင့်ပါ။

အခမဲ့အကောင့်ဖန်တီးပါ →

Try Mewayz Free

All-in-one platform for CRM, invoicing, projects, HR & more. No credit card required.

Related Guide

Mewayz for Agencies →

Client management, project delivery, retainer billing, and white-label options — built for agencies.

white-label economics unit costs profit margins break-even analysis SaaS reselling white-label software pricing

Start managing your business smarter today

Join 30,000+ businesses. Free forever plan · No credit card required.

Ready to put this into practice?

Join 30,000+ businesses using Mewayz. Free forever plan — no credit card required.

Start Free Trial →

Ready to take action?

Start your free Mewayz trial today

All-in-one business platform. No credit card required.

Start Free →

14-day free trial · No credit card · Cancel anytime