សៀវភៅណែនាំប្រតិបត្តិការទីផ្សារឌីជីថល៖ យុទ្ធនាការ ការដឹកនាំ និងការតាមដាន ROI (2024)
ជំនាញទីផ្សារឌីជីថល ops ជាមួយនឹងយុទ្ធសាស្រ្តដែលជំរុញដោយទិន្នន័យ។ មគ្គុទ្ទេសក៍ចុងក្រោយសម្រាប់ការគ្រប់គ្រងយុទ្ធនាការ ពិន្ទុនាំមុខ និងការតាមដាន ROI ។ រួមបញ្ចូលគំរូ និងក្របខ័ណ្ឌឥតគិតថ្លៃ។
Mewayz Team
Editorial Team
សៀវភៅណែនាំប្រតិបត្តិការទីផ្សារឌីជីថល៖ យុទ្ធនាការ ការដឹកនាំ និងការតាមដាន ROI
អាប់ដេតចុងក្រោយ៖ មេសា 2024 | អ្នកនិពន្ធ៖ ក្រុមយុទ្ធសាស្ត្រ Mewayz
តារាងមាតិកា
- ១. សេចក្តីផ្តើម៖ ហេតុអ្វីបានជាប្រតិបត្តិការទីផ្សារគឺជាអាវុធសម្ងាត់របស់អ្នក
- ២. ការដាក់មូលដ្ឋានគ្រឹះ៖ Tech Stack & Process Audit
- ៣. ក្របខ័ណ្ឌផែនការយុទ្ធនាការ
- ៤. ការអនុវត្តយុទ្ធនាការពហុឆានែល
- ៥. បណ្តាញគ្រប់គ្រងនាំមុខ៖ ពីការចាប់យកទៅការបំប្លែង
- ៦. ការផ្តល់ពិន្ទុនាំមុខដោយទិន្នន័យ និងការកំណត់អាទិភាព
- ៧. គុណលក្ខណៈទីផ្សារ៖ ការគូសផែនទីដំណើររបស់អតិថិជន
- ៨. ការគណនា ROI ទីផ្សារ៖ លើសពីការវាស់វែងភាពឥតប្រយោជន៍
- ៩. ស្វ័យប្រវត្តិកម្មទីផ្សារ និងការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពលំហូរការងារ
- ១០. អនាគតនៃផ្នែកទីផ្សារ៖ AI & Predictive Analytics
- ១១. ប្រអប់ឧបករណ៍ Mewayz Marketing Ops
- ១២. សំណួរដែលសួរញឹកញាប់ (FAQ)
១. សេចក្តីផ្តើម៖ ហេតុអ្វីបានជាប្រតិបត្តិការទីផ្សារគឺជាអាវុធសម្ងាត់របស់អ្នក
ក្នុងទិដ្ឋភាពឌីជីថលដែលមានការប្រកួតប្រជែងខ្ពស់នាពេលបច្ចុប្បន្ន ការទស្សន៍ទាយគឺជាភាពប្រណីតដែលគ្មានអាជីវកម្មណាអាចទិញបាន។ ក្រុមហ៊ុនដែលមានមុខងារប្រតិបត្តិការទីផ្សារដែលខិតខំប្រឹងប្រែងមើលឃើញ ប្រសិទ្ធភាពទីផ្សារខ្ពស់ជាង 25% និងសម្រេចបាន ROI ខ្ពស់ជាង 15% លើការចំណាយទីផ្សាររបស់ពួកគេ (ប្រភព៖ Forrester Research)។ ផ្នែកទីផ្សារគឺជាបន្ទប់ម៉ាស៊ីននៃក្រុមទីផ្សាររបស់អ្នក—វិន័យដែលនាំមកនូវយុទ្ធសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងដំណើរការរួមគ្នាដើម្បីជំរុញកំណើនដែលអាចធ្វើមាត្រដ្ឋានបាន។
សៀវភៅណែនាំនេះផ្តល់នូវក្របខ័ណ្ឌសកម្មភាពដ៏ទូលំទូលាយសម្រាប់ការកសាង និងបង្កើនប្រសិទ្ធភាពប្រតិបត្តិការទីផ្សាររបស់អ្នក។ យើងនឹងគ្របដណ្តប់អ្វីៗគ្រប់យ៉ាងចាប់ពីការធ្វើផែនការយុទ្ធនាការ និងដឹកនាំការគ្រប់គ្រងទៅភាពស្មុគ្រស្មាញនៃការតាមដាន ROI ពេញលេញជាមួយនឹងគំរូ និងក្របខ័ណ្ឌដែលអ្នកអាចអនុវត្តភ្លាមៗ។
២. ការដាក់មូលដ្ឋានគ្រឹះ៖ Tech Stack & Process Audit
មុនពេលចាប់ផ្តើមយុទ្ធនាការ អ្នកត្រូវតែត្រួតពិនិត្យហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធបច្ចុប្បន្នរបស់អ្នក។ ជង់បច្ចេកវិទ្យាដែលមិនជាប់គ្នា គឺជាមូលហេតុចម្បងនៃការចំណាយខ្ជះខ្ជាយ និងបាត់បង់ការនាំមុខ។
ធ្វើសវនកម្មបច្ចេកវិទ្យាទីផ្សារ
រាយបញ្ជីឧបករណ៍ទាំងអស់នៅក្នុងឃ្លាំងអាវុធរបស់អ្នក មុខងាររបស់វា តម្លៃ និងស្ថានភាពរួមបញ្ចូល។ ក្រុមហ៊ុនមធ្យមទីផ្សារប្រើប្រាស់ ឧបករណ៍ទីផ្សារ 12+ ប៉ុន្តែជាង 30% មិនត្រូវបានប្រើប្រាស់ ឬប្រើប្រាស់ឡើងវិញ (ប្រភព៖ Gartner)។
<តារាង>ដំណើរការផែនទី និងការកំណត់អត្តសញ្ញាណនៃចន្លោះ
- គូសផែនទីលំហូរនាំមុខបច្ចុប្បន្នពីប្រភពទៅការទទួលយកការលក់។
- កំណត់បញ្ហាស្ទះដែលការនាំមុខជាប់ ឬបាត់បង់ទិន្នន័យ។
- ចងក្រងឯកសារដំណើរការចែកចាយរវាងទីផ្សារ និងការលក់។
- ធ្វើសវនកម្មការអនុវត្តអនាម័យទិន្នន័យ (ឧ. ការចម្លងនាំមុខ ការបំពេញវាល)។
៣. ក្របខ័ណ្ឌផែនការយុទ្ធនាការ
ផែនការយុទ្ធនាការដែលមានរចនាសម្ព័ន្ធតម្រឹមក្រុម កំណត់មាត្រដ្ឋាន និងកំណត់ស្តង់ដារច្បាស់លាស់សម្រាប់ភាពជោគជ័យ។
គំរូធម្មនុញ្ញយុទ្ធនាការ
គោលបំណង៖ [គោលដៅឆ្លាតវៃ៖ ជាក់លាក់ វាស់វែងបាន សម្រេចបាន ពាក់ព័ន្ធ ពេលវេលាកំណត់]
ទស្សនិកជនគោលដៅ៖ [ទម្រង់អតិថិជន និងបុគ្គលល្អ]
ការផ្ញើសារគន្លឹះ៖ [សំណើតម្លៃ, USP, CTA]
ការបែងចែកថវិកា៖ [តាមប៉ុស្តិ៍ និងសកម្មភាព។ សូមមើលតារាងខាងក្រោម។]
ការវាស់វែងជោគជ័យ (KPIs)៖ [ការចាប់អារម្មណ៍, CTR, CPL, MQLs, ឱកាស]
បន្ទាត់ពេលវេលា៖ [ការធ្វើផែនការ ការបើកដំណើរការ រយៈពេល កាលបរិច្ឆេទរាយការណ៍]
សម្រាប់កំណែអន្តរកម្មពេញលេញនៃធម្មនុញ្ញនេះជាមួយនឹងការតាមដាន KPI ដោយស្វ័យប្រវត្តិ សូមបង្កើតយុទ្ធនាការរបស់អ្នកនៅក្នុង Mewayz។
ការបែងចែកថវិកា និងការព្យាករណ៍
ផ្អែកលើទិន្នន័យប្រវត្តិសាស្ត្រ បែងចែកថវិកាទៅប៉ុស្តិ៍ដែលមានប្រាក់ចំណូលខ្ពស់បំផុត។ CPL ជាមធ្យមតាមឆានែល៖
<តារាង>ប្រភព៖ HubSpot State of Marketing Report, 2023; បានកែតម្រូវសម្រាប់អតិផរណា។
៤. ការអនុវត្តយុទ្ធនាការពហុឆានែល
ការប្រតិបត្តិគឺជាកន្លែងដែលយុទ្ធសាស្ត្រឆ្លើយតបនឹងការពិត។ ភាពស៊ីសង្វាក់គ្នា និងការសម្របសម្រួលនៅទូទាំងបណ្តាញគឺសំខាន់ណាស់។
ការអនុវត្តល្អបំផុតជាក់លាក់របស់ប៉ុស្តិ៍
អ៊ីមែល៖ ការកំណត់ផ្ទាល់ខ្លួនអាចបង្កើនអត្រាចុចតាមរយៈ 14%។ តែងតែសាកល្បង A/B ប្រធានបទ និង CTAs។
ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម៖ ខ្លឹមសារវីដេអូបង្កើតការចែករំលែកច្រើនជាង 1200% ជាងអត្ថបទ និងរូបភាពរួមបញ្ចូលគ្នា (ប្រភព៖ WordStream)។
SEO/Content៖ ទំព័រដែលឆ្លើយតបនឹងចេតនារបស់អ្នកស្វែងរក និងមានពាក្យ 2000+ ចំណាត់ថ្នាក់ខ្ពស់ជាងមធ្យមភាគ 2 ដង។
បញ្ជីត្រួតពិនិត្យការចាប់ផ្តើមយុទ្ធនាការ
- ទ្រព្យសកម្មទាំងអស់ (ទំព័រចុះចត ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម អ៊ីមែល) ត្រូវបានបង្កើត និង QA'd។
- ប៉ារ៉ាម៉ែត្រ UTM ត្រូវបានបង្កើតសម្រាប់តំណទាំងអស់។
- លេខកូដតាមដានដែលបានដំឡើងនៅលើទំព័រដែលពាក់ព័ន្ធទាំងអស់។
- ទម្រង់ការចាប់យកនាំមុខរួមបញ្ចូលជាមួយ CRM/វេទិកាស្វ័យប្រវត្តិកម្ម។
- ក្រុមលក់បានសង្ខេបអំពីយុទ្ធនាការ និងការរំពឹងទុកនាំមុខ។
- ការជូនដំណឹងនាំមុខដោយស្វ័យប្រវត្តិ និងច្បាប់នៃការចាត់តាំងដែលបានកំណត់រចនាសម្ព័ន្ធនៅក្នុង CRM។
៥. បណ្តាញគ្រប់គ្រងនាំមុខ៖ ពីការចាប់យកទៅការបំប្លែង
មានតែ 27% នៃការនាំមុខប៉ុណ្ណោះដែលលក់រួចរាល់នៅពេលដែលពួកគេចូលទៅក្នុងចីវលោ (ប្រភព៖ MarketingSherpa)។ ដំណើរការដែលបានកំណត់គឺចាំបាច់។
ដំណាក់កាលនៃបណ្តាញគ្រប់គ្រងនាំមុខ
<តារាង>ការចិញ្ចឹមបីបាច់នាំមុខត្រជាក់
ប្រហែល 50% នៃការនាំមុខមានលក្ខណៈសម្បត្តិគ្រប់គ្រាន់ ប៉ុន្តែមិនទាន់រួចរាល់ក្នុងការទិញ។ អនុវត្តការស្ទ្រីមចិញ្ចឹមបីបាច់ជាមួយនឹងខ្លឹមសារអប់រំ ករណីសិក្សា និងការអញ្ជើញតាមគេហទំព័រ ដើម្បីបន្តឱ្យពួកគេចូលរួមរហូតទាល់តែពួកគេរួចរាល់ក្នុងការលក់។
៦. ការផ្តល់ពិន្ទុនាំមុខដោយទិន្នន័យ និងការកំណត់អាទិភាព
ពិន្ទុនាំមុខ តម្រឹមទីផ្សារ និងការលក់ដោយកំណត់អត្តសញ្ញាណការនាំមុខដែលទំនងបំផុតក្នុងការបំប្លែង។ ក្រុមហ៊ុនដែលប្រើពិន្ទុនាំមុខគេឃើញ ការកើនឡើង ROI 77% លើអ្នកមិនមែនអ្នកប្រើប្រាស់ (ប្រភព៖ Gartner)។
បង្កើតគំរូដាក់ពិន្ទុ
កំណត់ចំណុចសម្រាប់សមភាពប្រជាសាស្រ្ត (ទិន្នន័យច្បាស់លាស់) និងកម្រិតចូលរួម (ទិន្នន័យមិនច្បាស់លាស់)។
<តារាង>MQL Threshold Decision Matrix
ប្រើម៉ាទ្រីសនេះដើម្បីកំណត់ពិន្ទុដែលបង្កើតជា MQL។ ពិន្ទុអវិជ្ជមានអាចត្រូវបានផ្តល់រង្វាន់សម្រាប់សកម្មភាពដែលមិនមានលក្ខណៈគ្រប់គ្រាន់ (ឧ. ឈប់ជាវ)។
<តារាង>ជំនួយណែនាំ៖ ប្រើវេទិកាមួយដូចជា Mewayz ដើម្បីធ្វើស្វ័យប្រវត្តិកម្មនៃការដាក់ពិន្ទុនេះ និងជូនដំណឹងដល់ការលក់ភ្លាមៗ នៅពេលដែលការនាំមុខឈានដល់កម្រិត MQL ដោយកាត់បន្ថយពេលវេលាឆ្លើយតបពីប៉ុន្មានថ្ងៃទៅនាទី។
៧. គុណលក្ខណៈទីផ្សារ៖ គូសផែនទីដំណើររបស់អតិថិជន
ការបញ្ជាក់គឺជាដំណើរការនៃការផ្តល់ឥណទានដល់ចំណុចប្រទាក់ទីផ្សារដែលនាំទៅដល់ការបំប្លែង។ បើគ្មានវាទេ អ្នកកំពុងបង្កើនប្រសិទ្ធភាពនៅក្នុងទីងងឹត។
ការប្រៀបធៀបគំរូគុណលក្ខណៈ
<តារាង>ការអនុវត្តគំរូគុណលក្ខណៈ Multi-Touch
- ជ្រើសរើសគំរូរបស់អ្នក៖ ចាប់ផ្តើមជាមួយទីតាំង-ផ្អែកលើវិធីសាស្រ្តដែលមានតុល្យភាព។
- ធានាសុវត្ថិភាពទិន្នន័យ៖ ប៉ុស្តិ៍ទាំងអស់ត្រូវតែមានការតាមដាន UTM ត្រឹមត្រូវ។
- រួមបញ្ចូលវេទិកា៖ ភ្ជាប់វេទិកាផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ការវិភាគ និង CRM របស់អ្នក ដើម្បីមើលដំណើរពេញលេញ។
- វិភាគ និងរាយការណ៍៖ កំណត់អត្តសញ្ញាណឆានែលណាដែលមានឥទ្ធិពលលើការបំប្លែង បើទោះបីជាវាមិនមែនជាការចុចចុងក្រោយក៏ដោយ។
៨. ការគណនា ROI ទីផ្សារ៖ លើសពីរង្វាស់វ៉ាននីធី
ROI ពិតប្រាកដផ្លាស់ទីលើសពីការចូលចិត្ត និងការចែករំលែក ដើម្បីវាស់ស្ទង់ឥទ្ធិពលលើប្រាក់ចំណូល។ រូបមន្តបុរាណគឺ៖
ROI = (ចំណូលដែលបានកំណត់ - ការវិនិយោគទីផ្សារ) / ការវិនិយោគទីផ្សារ * 100
ការគណនាតម្លៃពេញមួយជីវិតរបស់អតិថិជន (LTV)
ដើម្បីយល់ពី ROI ពិតប្រាកដ អ្នកត្រូវតែដឹងថាអតិថិជនមានតម្លៃប៉ុន្មាន។ LTV គឺជាសមាសធាតុសំខាន់។
💡 DID YOU KNOW?
Mewayz replaces 8+ business tools in one platform
CRM · Invoicing · HR · Projects · Booking · eCommerce · POS · Analytics. Free forever plan available.
Start Free →LTV = (ប្រាក់ចំណូលប្រចាំខែជាមធ្យមក្នុងមួយគណនី * រឹមសរុប %) / អត្រាការប្រាក់
ឧទាហរណ៍៖ អតិថិជនដែលមានគម្រោង $49/ខែ ដែលមានរឹម 94% និងអត្រាការប្រាក់ប្រចាំខែ 2% មាន LTV ចំនួន: ($49 * 0.94) / 0.02 = $2,303។
ឧទាហរណ៍ការគណនា ROI៖ ទីផ្សារមាតិកា
<តារាង>៩. ស្វ័យប្រវត្តិកម្មទីផ្សារ និងការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពលំហូរការងារ
ស្វ័យប្រវត្តិកម្មគឺជាមេគុណកម្លាំងនៃផ្នែកទីផ្សារ។ វាកាត់បន្ថយកិច្ចការដោយដៃ ធានានូវភាពស៊ីសង្វាក់គ្នា និងអនុញ្ញាតឱ្យមានការកំណត់ផ្ទាល់ខ្លួនតាមមាត្រដ្ឋាន។
លំហូរការងារសំខាន់ៗដើម្បីធ្វើស្វ័យប្រវត្តិកម្ម
- ការចិញ្ចឹមបីបាច់នាំមុខ៖ យុទ្ធនាការអ៊ីមែលស្រក់ដោយផ្អែកលើពិន្ទុនាំមុខ ឬការទាញយកមាតិកា។
- ការចាត់តាំងនាំមុខ៖ បញ្ជូន MQLs ដោយស្វ័យប្រវត្តិទៅកាន់អ្នកតំណាងផ្នែកលក់ត្រឹមត្រូវដោយផ្អែកលើតំបន់ ឧស្សាហកម្ម ឬចំណាប់អារម្មណ៍ផលិតផល។
- ការចូលរួមឡើងវិញ៖ កំណត់អត្តសញ្ញាណ និងកំណត់គោលដៅនាំមុខដែលជាប់គាំងជាមួយនឹងយុទ្ធនាការឈ្នះត្រឡប់មកវិញ។
- អនាម័យទិន្នន័យ៖ ដាក់ទង់ដោយស្វ័យប្រវត្តិនូវការចម្លង ឬធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពកំណត់ត្រាដោយផ្អែកលើសកម្មភាពថ្មី។
បញ្ជីត្រួតពិនិត្យប្រសិទ្ធភាពលំហូរការងារ
- លំហូរការងារមានគន្លឹះច្បាស់លាស់ (ឧ. ការដាក់ស្នើទម្រង់ កម្រិតពិន្ទុបានជួប)។
- សាខា និងលទ្ធផលដែលអាចកើតមានទាំងអស់ត្រូវបានកំណត់ (ប្រសិនបើ/បន្ទាប់មកតក្កវិជ្ជា)។
- អ៊ីមែល និងកិច្ចការត្រូវបានកំណត់ផ្ទាល់ខ្លួនជាមួយនឹងវាលបញ្ចូលគ្នា។
- មានគោលដៅបញ្ចប់ច្បាស់លាស់ ឬចំណុចបម្លែងសម្រាប់លំហូរការងារ។
- លំហូរការងារត្រូវបានចងក្រងជាឯកសារសម្រាប់ងាយស្រួលចម្លង និងធ្វើសវនកម្ម។
១០. អនាគតនៃទីផ្សារ Ops៖ AI & Predictive Analytics
ព្រំដែនបន្ទាប់គឺការវិភាគព្យាករណ៍ ដែល AI ព្យាករណ៍លទ្ធផល និងចេញវេជ្ជបញ្ជាសកម្មភាព។
និន្នាការដែលកំពុងរីកចម្រើន
ការទស្សន៍ទាយពិន្ទុនាំមុខ៖ ម៉ូដែល AI វិភាគចំណុចទិន្នន័យរាប់ពាន់ ដើម្បីទស្សន៍ទាយមិនគ្រាន់តែថាអ្នកណាសកម្មនោះទេ ប៉ុន្តែអ្នកដែលទំនងជានឹងទិញ ជាញឹកញាប់មានភាពត្រឹមត្រូវ >85%។
Content AI៖ ឧបករណ៍ដែលវិភាគមាតិកាដែលដំណើរការកំពូលនៅទូទាំងបណ្ដាញដើម្បីណែនាំប្រធានបទ ចំណងជើង និងទម្រង់ដែលទំនងជាទាក់ទងនឹងទស្សនិកជនរបស់អ្នក។
Chatbots & Conversational Marketing៖ រូបយន្តដែលដំណើរការដោយ AI ដែលមានលក្ខណៈគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការដឹកនាំ 24/7 ការប្រជុំសៀវភៅ និងផ្តល់ការគាំទ្រភ្លាមៗ បង្កើនអត្រាបំប្លែងពីទំព័រចុះចតរហូតដល់ 30%
១១. ប្រអប់ឧបករណ៍ Mewayz Marketing Ops
ការគ្រប់គ្រងដំណើរការស្មុគ្រស្មាញទាំងនេះទាមទារវេទិកាកណ្តាល។ Mewayz ផ្តល់នូវប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការម៉ូឌុលដែលបង្រួបបង្រួមផ្នែកទីផ្សាររបស់អ្នក។
ពង្រឹងប្រតិបត្តិការទីផ្សារទាំងមូលរបស់អ្នក
ហេតុអ្វីបានជា juggle 12+ ឧបករណ៍ដែលបានផ្តាច់? Mewayz រួមបញ្ចូលការគ្រប់គ្រងយុទ្ធនាការ ពិន្ទុនាំមុខ CRM ការវិភាគ និងស្វ័យប្រវត្តិកម្មទៅក្នុងវេទិកាដ៏មានឥទ្ធិពលមួយដែលមាន 208 ម៉ូឌុល។
ចូលរួមជាមួយអ្នកទីផ្សារចំនួន 138,000 នាក់ដែលប្រើប្រាស់ Mewayz ដើម្បីជំរុញកំណើនប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។
មិនត្រូវការកាតឥណទានទេ។ ថ្នាក់ឥតគិតថ្លៃជារៀងរហូតរួមមានការចូលប្រើម៉ូឌុលទីផ្សារស្នូលចំនួន 25 ។
ម៉ូឌុល Mewayz គន្លឹះសម្រាប់ផ្នែកទីផ្សារ
- អ្នកគ្រប់គ្រងយុទ្ធនាការ៖ រៀបចំផែនការ ថវិកា និងតាមដានយុទ្ធនាការទាំងអស់ពីផ្ទាំងគ្រប់គ្រងតែមួយ។
- ម៉ាស៊ីនដាក់ពិន្ទុនាំមុខ៖ បង្កើតគំរូពិន្ទុផ្ទាល់ខ្លួនដោយមានទាំងលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យមិនច្បាស់លាស់ និងមិនច្បាស់លាស់។
- Multi-Touch Attribution៖ កំណត់ប្រាក់ចំណូលដោយស្វ័យប្រវត្តិនៅទូទាំងប៉ុស្តិ៍ជាមួយនឹងម៉ូដែលដែលអាចប្ដូរតាមបំណងបាន។
- Workflow Automator៖ រចនាស្ទ្រីមចិញ្ចឹមបីបាច់ដ៏ទំនើប និងប្រព័ន្ធជូនដំណឹងខាងក្នុងដោយគ្មានលេខកូដ។
- ផ្ទាំងគ្រប់គ្រង ROI៖ មើលផលប៉ះពាល់ផ្ទាល់នៃការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់អ្នកលើបំពង់បង្ហូរប្រេង និងប្រាក់ចំណូលក្នុងពេលវេលាជាក់ស្តែង។
១២. សំណួរដែលសួរញឹកញាប់ (FAQ)
តើអ្វីជាម៉ែត្រដ៏សំខាន់បំផុតសម្រាប់ផ្នែកទីផ្សារ?
ខណៈដែលម៉ែត្រជាច្រើនជាបញ្ហា ការធ្វើទីផ្សារដែលមានប្រភពអតិថិជន % គឺសំខាន់ណាស់។ វាវាស់វែងថាតើភាគរយនៃអាជីវកម្មថ្មីរបស់អ្នកត្រូវបានជំរុញដោយការខិតខំប្រឹងប្រែងទីផ្សារ។ រង្វាស់នេះបង្ហាញដោយផ្ទាល់ពីការរួមចំណែករបស់ទីផ្សារចំពោះប្រាក់ចំណូល និងជួយបង្ហាញអំពីភាពត្រឹមត្រូវនៃការបែងចែកថវិកា និងធនធាន។ ស្តង់ដារដែលមានសុខភាពល្អគឺស្ថិតនៅចន្លោះពី 30-50% សម្រាប់ក្រុមហ៊ុន B2B SaaS ភាគច្រើន។
តើយើងគួរពិនិត្យ និងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពគំរូពិន្ទុនាំមុខរបស់យើងញឹកញាប់ប៉ុណ្ណា?
ពិនិត្យមើលគំរូរបស់អ្នកជាផ្លូវការ ប្រចាំត្រីមាស។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ អ្នកគួរតែតាមដានដំណើរការរបស់វាជាបន្តបន្ទាប់។ ទង់ក្រហមសំខាន់គឺជាអត្រាខ្ពស់នៃ MQLs ដែលត្រូវបានបដិសេធពីការលក់។ នេះបង្ហាញថាម៉ូដែលរបស់អ្នកទទួលបានពិន្ទុនាំមុខខ្ពស់ពេក ដោយផ្អែកលើលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យដែលការលក់មិនមានតម្លៃ។ មតិកែលម្អជាទៀងទាត់ពីក្រុមលក់គឺចាំបាច់សម្រាប់ការថែរក្សាគំរូត្រឹមត្រូវ។
យើងជាក្រុមតូចមួយដែលមានថវិកាមានកំណត់។ តើយើងគួរចាប់ផ្តើមជាមួយផ្នែកទីផ្សារនៅឯណា?
ចាប់ផ្តើមជាមួយដំណើរការ មិនមែនឧបករណ៍ទេ។ ចងក្រងឯកសារលំហូរនាំមុខបច្ចុប្បន្នរបស់អ្នក និងកំណត់អត្តសញ្ញាណឧបសគ្គធំបំផុតរបស់អ្នក (ឧ. ពេលវេលាឆ្លើយតបនាំមុខ ការបញ្ចូលទិន្នន័យ)។ បន្ទាប់មក អនុវត្តលំហូរការងារស្វ័យប្រវត្តិមួយ ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាជាក់លាក់នោះ។ វេទិកាដូចជា Mewayz គឺល្អសម្រាប់រឿងនេះ ពីព្រោះអ្នកអាចចាប់ផ្តើមជាមួយម៉ូឌុលដែលអ្នកត្រូវការនៅលើគម្រោងឥតគិតថ្លៃ ឬតម្លៃទាប ហើយពង្រីកទំហំនៅពេលអ្នកធំឡើង ជៀសវាងការចំណាយ និងភាពស្មុគស្មាញនៃដំណោះស្រាយចំណុចច្រើន។
តើអ្វីជាភាពខុសគ្នារវាង MQL និង SQL?
Marketing Qualified Lead (MQL) គឺជាការនាំមុខដែលទីផ្សារបានចាត់ទុកថារួចរាល់សម្រាប់ការផ្សព្វផ្សាយការលក់ដោយផ្អែកលើលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យពិន្ទុដែលបានកំណត់ទុកជាមុន (ប្រជាសាស្រ្ត និងការចូលរួម)។ Sales Qualified Lead (SQL) គឺជា MQL ដែលអ្នកតំណាងផ្នែកលក់បានទាក់ទង និងយល់ព្រម គឺជាអតិថិជនសក្តានុពលដែលអាចសម្រេចបាន ដែលសក្តិសមក្នុងការស្វែងរកសកម្ម។ ការចែកចេញរវាង MQL ទៅ SQL គឺជាពេលវេលាដ៏សំខាន់នៅក្នុងបណ្តាញ។
យុទ្ធសាស្ត្រលេខមួយគឺ បង្កើតកិច្ចព្រមព្រៀងកម្រិតសេវាកម្ម (SLA) រវាងទីផ្សារ និងការលក់។ ឯកសារនេះគួរតែកំណត់នូវអ្វីដែលបង្កើត MQL ថាតើការលក់នឹងទាក់ទង MQL លឿនប៉ុណ្ណា (ឧ. ក្នុងរយៈពេល 24 ម៉ោង) និងតើមានមតិត្រឡប់អ្វីខ្លះសម្រាប់ការនាំមុខដែលត្រូវបានបដិសេធ។ ការពិនិត្យឡើងវិញរួមគ្នានូវបំពង់បង្ហូរប្រេង និងរបាយការណ៍ការអនុវត្តយុទ្ធនាការលើមូលដ្ឋានប្រចាំសប្តាហ៍ក៏ធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវការតម្រឹមផងដែរ។